Raskaaksi 2015

Be, voi ei! :sad001 Oon tosi pahoillani. Palaile sitten kun jaksat.

Unicorn, no nyt ei tartte enää pohtia, kyllä se plussa on! :grin

susanne, minä päivänä sä meinaat testata? Mä testaan varmaan viimeistään 27. päivä, tai aiemmin jos en malta odottaa.

Mami91, onnea ovisplussasta! :)

Miilia, kyllä toi mun silmiini o-plussalta näyttää. :)

Larissa, listailin jo vähän aiemmin kasvatuksia, mutta kylvettyinä partsille basilikaa (tavallista, punaista ja thai), rucolaa, kirsikkatomaattia (ne on aina menestyneet hyvin), paprikaa (uusi kokeilu) ja vanhasta vahakankaasta ommeltuun kasvatussäkkiin tulee perunaa. En muista oliko jotain muuta vielä... No, mökin avomaalle sitten avomaankurkkua, kesäkurpitsaa (molemmat satoisia viime vuonna) ja uutena pinaattia. Mökin pihalla ovat vähän oman onnensa nojassa, kun ei sinne voi joka päivä ajella kastelemaan.

Junibea, toivottavasti sun kutina pitäis paikkansa.

On. kp24/29, dpo9. Vähän outo fiilis tässä kierrossa. Aiemmissa yrityksissä oon ajoittain ollut täysin varma, että oon raskaana, ja sitten taas ihan varma että en ole. Nyt on jotenkin neutraali olo. Että jos tästä kierrosta plussaisin, en ainakaan voisi sanoa että mulla oli "tunne", että jotain on tarttunut mukaan. Mutta varmasti tipun taas korkealta, jos menkat alkaa. Etovaa oloa ei juurikaan ole ollut tänään, tai ehkä häivähdys. Sellainen etova-miinus. Ruoka maittaa hyvin.

Be, voi eikä!! Oon niin pahoillani <3
Tulehan pian takaisin,halaus!

Beisla, en oo testannu. Ehkä huomenna ellei vuoto ala. Vielä ei näy,eikä edes tuhruttele.

Larissa, meillä varmaan peruna,porkkana,avomaan kurkku,sipuleita,hernettä,mansikkaa ja pensasmustikkaa,maissia varmaankin ja luultavasti joku kaalikokeilu. Näitä ainakin. Ollaan rakennettu ihan kastelujärjestelmä tihkuletkuilla kun mökille on 35km matkaa,mutta aika usein siellä kesäisin ollaan ja asutaan ja kasteleehan se luonti itsekkin ihteesä:) kukkapenkkejä on myös useita ja aina siellä on joku prokkis päällä :)

Pikanen kun ollaan mummulassa.. Mut joo välillä on kipuja mut ei kokoaikaa. Ihan hyvin pystyn oleen käynyt kaupas ja kaikkee.. Verta tulee lähinnä pyyhkiessä kirkasta. Aamulla tuli myös pari hyytymää.. Ja ma soitan joka tapauksessa neuvollaan.. Toivotaan että olis tyhjentynyt vain kunnolla ettei tartte mitään nappeja vetää tai kaavintoja!

Täällähän on parin päivän aikana tullu hirveesti tekstiä :woot: en nyt muista mitä kenellekin piti vastata.

Voimia be:lle :sorry:

Unicornille onnea selvästä plussasta. :love2

On. Nyt on kierto täällä todella sekasin 33/27-32 menossa yks nega saatu pari päivää sitten. Eikä pitäis plussa olla edes mahdollinen ku ei edes touhuttu oviksen aikoihin.. mistä tää mun kierto veti NYT herneen nenään:confused005o_O
normaalit turvotukset, suklaahimot ja kiukuttelutki uupuu mitä tädin mukana tulee.. okei, pitää varmaan maanantaihin (tai huomisaamuun mun hermoilla) odottaa ja tehä vielä yks testi, jos sekin näyttää negaa pitää näköjään joko nätisti oottaa tai hakea pitkästä aikaa terot kuuri ja pakottaa kroppa toimimaan..

Kp 33/27-32

Be voi ei, kovasti jaksamista sinne.. :sad001

Miilia ja Mami91 tsemppiä oviksen hyödyntämiseen. :wink

enu kp26/32 dpo8

Voi ei Be :sad001 Voimia ihan kauheasti !! Nämä uutiset pistää aina niin surulliseksi. Tulehan takaisin kun jaksat ! Täältä saa hyvää vertaistukea.

Onnea Unicorn upeasta viivasta !! :)

Ja jollain oli ovis plussa !! Hop hyödyntämään ! :)

Niin ja joku kyseli km vuodoista. Mulla molemmat alkoi spontaanisti ja vuotoa oli enemmän ja vähemmän noin viikon verran. Nyt kaikki kolme kertaa olen raskautunut uudestaan kun yhdet kuukautiset ovat ensin tulleet km jälkeen. Kierto ei ole mennyt sekaisin vaan km jälkeen seuraavat kuukautiset ovat tulleet "ajallaan".

Toivon koko sydämmestäni että nyt tämä pähkinä on mukana loppuun asti <3

Mariska 10+6

No tuleepa tänään huonoja uutisia.. :sad001 Oon tosi pahoillani Be, paljon voimia sinne!!

Enu: No kestipä pitkään kuukauisten alkaminen, aika kurjaa.. :confused: Toivottavasti nyt ei ihan puolta vuotta mene. Ennen sitä ei kyllä yhtään odottanu kuukautisia kun mulla on yleensä ollu aika kivuliaat mutta nyt ottais ne kivutkin kyllä vastaan...

Unicornille paljon onnea! :happy: Onneksi niitä hyviäkin uutisia on tähän päivään mahtunut.

Mitä mieltä ootte, mulla tuli useampi päivä paljon limaa, joka kasteli pikkuhousutkin. Toissapäivänä ovistestiin tuli jo lähes yhtä vahvat viivat (samalla loppu ovistestit). Tänään ekaa päivää ei kauheasti limaa ja mieliala muuttu jotenki vähän kärttyisemmäksi. Minkä päivän laittaisin ovispäiväksi? Suurkiitokset jos joku jaksaa auttaa :rolleyes:

ovulaatio on usein limaisimpana päivänä. =) mutta en sit tiedä kuinka luotettava tietolähde on se mistä olen aikoinani asiaa "opiskellut" Edellisestä ovulaatosta tulin raskaaksi ja olin kamalan kiukkunen ovulaation jälkeen :grin kesti sen pari viikkoa se kiukku.. sit tulikin plussa, mutta iloa ei pitkään riittänyt.

Onko kellään kokemusta noista raskauskeijun halpis liuskaraskaustesteistä? Siis on oikeestaan mahdotonta että olisin raskaana, mutta mulla on nyt ollut kuukauden huonovointisuutta, ruokahaluttomuutta ja sen tyyppistä oiretta, niin ajattelin nyt vielä poissulkea raskauden mahdollisuuden, kun kohta varmaan pitää lääkärissä käydä kun ei tää helpotu. Mutta siis tein tossa joskus tunti sitten testin ja nega se oli ja sitten heitin sen roskiin. Äsken kuitenkin uteliaisuuttani kurkkasin vielä testiä ja siinä oli ihan selkeä viiva. Ensin järkytyin mut ku katsoin tarkemmin niin totesin et kyllä se taitaa ihan harmaa viiva olla, eli viivanpaikka vain. Hain sit puhelimen ja rupesin kuvaa ottamaan niin se jo alko häipyä näkyvistä se kuva... Eli siis taisi tosiaan olla vaan joku viivanpaikka?
Mietin nyt kuitenkin että tekisinkö kuitenkin vielä digin (tai puikon) nyt illalla tai huomenna aamulla? Voisi sitten lääkärissä varmaksi sanoa että raskaana en ole... Huvittaa vaan että edes esikoisen raskausaikana en noin selkeää viivaa liuskatestiin saanut kuin mitä se äsken oli. :D

Voi Nuuhku ja be. Olen niin pahoillani puolestanne. Samalla ahdistaa ja pelottaa omastakin puolesta kun aika samoilla viikoilla mennään. Vaikea olla ajattelematta asiaa joka päivä vaikka pitäisi nauttia..
Äitini kanssa juuri keskusteltiin keskenmenoista ja hän sanoi että surun keskellä tavallaan on kuitenkin onni että luonto karsii ne jotka eivät olisi selviytyneet. Mä yrittäisin varmaan lohduttautua sillä jos omalle kohdalle osuisi. En tiedä sitten kuinka helppoa se käytännössä olisi.. Toivon teille paljon voimia ja parempaa onnea tulevaan!

Onnea vielä Unicorn :)

Tyttötiikeri, ainakin yleisesti testien ohjeissa lukee ettei testiajan jälkeen tulleisiin viivoihin pitäisi kiinnittää huomiota kun viiva voi ilmestyä myöhemmin vaikka ei olisi raskaana. Väärinkäsityksien välttämiseksi. Onko sulla sitten kuukautiset jääneet pois?

Takaisin