Raskaaksi 2015

Paljon onnea kaikille plussanneille! Edelleen ihmettelen miten huikea plussa-aalto täällä on ollut. Mahtavaa!

Nyytille pahoittelut negasta! *hali*

On. Täällä tikutellaan ovista, haalea viiva on nyt parina päivänä tullut. Mutta vähän alkaa ja kipuiluja ja limoja jo olla et eiköhän se sieltä jossain vaiheessa tule. Vois ruveta miestä kellisetelemään... ..jos vaan joskus oltais samaa aikaa kotona. Nyt ollaan menty niin ristiin tai sit jos ollaan osuttu samaan aikaan kotiin niin se on ollu sen verran myöhään et on vaan melkein nukahdettu saman tien. Mut nyt ehkä helpottaa ku mieheltä loppu työt ja iltakurssi, niin säännöllistyy senkin menot kun käy vaan päivisin koulussa. Ja muutenkin edelleen vatvon sitä et pitäskö kuitenkin yrittää painoa tiputtaa ennen raskautta.. no, katsotaan nyt....

-Tyttötiikeri kp 14/28-34 tjot-k 4-

Nuuhku: Ihanaa! Sielläkin vihdoin plussaa :)
Azalealla myös taisi tuplaviivat näkyä!
Onnittelut molemmille ja toivon pienille paljon tarrasukkia matkaan mukaan <3

Täällä käyty eilen neuvolassa ja kaikki muuten kunnossa mutta omat verenpaineet hiukan pilvissä joten katsotaan nyt mitä seuraavaksi tapahtuu. Lisäksi tuo sf-mitta oli alakäyrällä ja ens maanantaina uusintamittaus ettei vaan lähde tippumaan. Jos ei nouse niin sit pääsen lääkäriin ultraan jotta katsotaan et pikkuinen kasvaa normaalisti. Tosin terkan mukaan kaveri olis ollu masussa poikittain mikä tietenkin vaikuttaa tuohon sf-mittaan. Hieman vaan alkoi mietityttää ettei vaan olis mitään raskausmyrkytyksen alkuoireita tulossa. Eipä tässä auta kuin mennä päivä kerrallaan :)

Rv 26+4

.:*~*:._.:*~* TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Miilia_ yritystä 10/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Junttura yritystä 12/13
Ilpuri yritystä 1/14
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Liisu yritystä 4/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
silv yritystä 5/14
Hampaaton yritystä 5/14
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14
LunaOdessa yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
starling yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14 TESTAA su 29.3.
silkkikorva yritystä 7/14
susannne yritystä 7/14
Mami91 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Johanna.. tjottaillen 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Soma yritystä 8/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
suvii-i yritystä 9/14
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Maaritmarianne tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
dreamer88 yritystä 11/14
lauruskaah yritystä 11/14
mindiS yritystä 11/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14 TESTAA 27.3.
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Carnagan yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
Lukutoukka87 tjottailua 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
Peepe yritystä 1/15
Skippi yritystä 1/15
Taikatuuli74 yritystä 1/15
Tintti-8 yritystä 1/15
puhvis yritysta 1/15
piglet yritystä 2/15
Sydänpylly yritystä 2/15
Kerttu yritystä 3/15
Kohta3 yritystä 3/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Lissu yritystä 5/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?
kukkaperhonen yritystä?

(76 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Myy82 yritystä 11/12 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
PepeXXL yritystä 8/13 LA 17.11.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
nuuhku yritystä 5/14 LA 25.11.
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
Mariska86 yritystä 7/14 LA?
Sazu87 yritystä 7/14 LA 20.10.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
elmiina tjottia 9/14 LA?
Katariina86 yritystä 9/14 LA 25.8.
Vesta yritystä 9/14 LA 23.10.
j3nni LA 10.9.
Nougat yritystä 10/14 LA?
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
lime- yritystä 10/14 LA?
Tinttarilla- tjottaillen 10/14 LA 7.11.
Azalea yritystä 11/14 LA 27.11.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
sohwia yritystä 11/14 LA 15.11.
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
Tassu yritystä 12/14 LA 5.11.
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
be yritystä 1/15 LA 18.11.
liliina yritystä 1/15 LA 25.11.
Tintuska yritystä 1/15 LA 24.10.
Tähtityär yritystä 1/15 LA?
Orm Onnekas LA?
SannaMiia yritystä 1/15 LA 13.11
Aneska yritystä 2/15 LA 12.11.
Antzeliina yritystä 2/15 LA 14.11.
Minttulaku yritystä 2/15 LA 21.11.
Ruusa tjottia 2/15 LA 16.11.

(42 kpl)

Muokattu viimeksi:
Beisla, kiitos päivityksistä! En tiiä pitäiskö mulle täsmentää jotain, vähän hankala itekään laittaa tarkkoja aikoja kun ei kierto pyöri kunnolla imetyksen jälkeen vielä... Ehkäisty ei kuitenkaan olla missään vaiheessa. Ehkä sitä vois aatella että tää on TJOT ollu täysimetyksen loppumisesta ja ehkäisyn puuttumisesta 8/14 alkaen ja nyt imetyksen loputtua 2/15 ihan tosiyritystä :p

Nyytti pahoittelut negasta.. :sad001

liliina onnea vielä digin viikoista, hyvin nousee. :happy:

Mimmu hienoa, että piikitys onnistui. :)

enu kp23/(32)46-69

Tässä tätä foorumia seurannu ja jääny koukkuun, itte oon tuola marraskuu2015 puolella mutta tuntuu että tänne tullaan pian...

Onnittelut kaikille plussanneille, ja pahoittelut tädin kohdanneille!

Itte alotettiin yritys 8/13, plussa yk3 11/13, kkm 12/13. Sitte uus yritys, vasta yk14 tärppäs uudelleen, nyt rv7+2.
Kävin rv6+1 ar-ultras, ja sikiö löytyi, samoin voimakas syke, mutta sikiö oli viikkoihin nähden pieni. Lääkäri sano kaiken olevan hyvin mutta pelkään taas kkm... Että katotaan ollaanko piankin tällä puolen.

Tuosta tupakinpolton vaikutuksesta yrittämiseen on sen verran kokemusta että ennen kkm poltin, lopetin lokakuun menkkojen aikana, heti tärppäs. Kkm jälkeen aloin taas polttaa, lopetin tammikuus, helmikuus tärppäs. Että mulla on ollu suuri vaikutus ilmeisesti tupakilla raskautumiseen! Muuten ei mitää poppaskonsteja ollu.

Mutta onnea kaikille matkaan, ja toivotaan paljon plussia tuonne meidän ryhmään, vielä mahtuu mukaan ;)

Pahoittelut negasta nyytti! :(

Hyvä mimmu! :)

Täällä herätty taas vatsa kuralla ja järkkyyn pissahätään, sai kirjaimelliaesti juosta vessaan eikä nyt töissäkään vielä oo helpottanu. Ja lisäks tän saharan autiomaa -meiningin takia huomaa hyvin kun tänään tuli kerran paksua valkkaria pyyhkiessä ja siihen se sit taas jäikin. Ja mitä nyt sit on vasta öööh dpo3? Ja jomottelutkin jatkuu. Mitä mä teen tän mielikuvituksen kanssa :D

Mä oon edelleen jatkanu sähkötupakointia.. mut se loppuu kyllä heti kun plussa pärähtää. Ei vaan itsekuri riitä aiemmin kun tää on muutenkin tarpeeks stressaavaa tää yrittäminen.

Nennaa, toivottavasti sun fiilis pitää paikkansa! :smiley-bounce012

Nyytille pahoittelut negasta. :sad001

Liliina, jo kelpaa katsella digiä! :grin

Sydänpylly, tsemppiä oviksen testaukseen. :) Mä nyt listasit sut yrityksen mukaan, vaikka eipä sillä niin väliä kummin päin.

Tyttötiikeri, sullekin tsemmpiä oviksen löytämiseen. Toivottavasti kerkeätte miehenne kanssa hyödyntää ovista, vaikka varmasti rankkaa jos toisella on paljon hommia ja väsymystä siitä.

Freya, toivottavasti kaikki on pienellä kuitenkin hyvin. Onneksi pääset pian uusintamittaukseen.

Mimmu, hienoa! :)

Niemja, toivon kovasti että pieni pysyy matkassa ja sä saat pysyä marraskuisissa. :hug013

Sarinalle tsemppiä piinailuun! :)

On. kp20/29, dpo5. Eipä ihmeempää, ei oireita, mutta onkin aika aikaista edelleen.

Nyytille pahoittelut negasta :sad001

Tyttötiikeri, tsemppiä oviksen bongailuun ja hyödyntämiseen! Täällä on vähän samaa eli riippuu paljon aikatauluista onnistutaanko olemaan oviksen aikaan molemmat kotosalla ja ihmisten aikaan. Sen takia me vaan tjottaillaan, kun ei yrittämisestä tulisi mitään :grin

Freyja, kiva kuulla sinustakin! Siellä ollaan jo pitkällä :) Tsemppiä jatkoon ja tottahan se on, että ei se auta kuin odotella ja seurailla mitä tapahtuu. Toivottavasti ei ole r-myrkytystä!

niemja, tervetuloa juttelemaan vaikka kävisikin niin hyvin, että saisit marraskuisissa pysyä. Tänne mahtuu ja paljon jo raskautuneita jutustelee täällä meidän vielä plussaa odottelevien kanssa :) Toivotaan, että ei ole kkm!

Beisla, siellä voisi alkaa olla jo kiinnittymisoireita :wink

Napaa: Tänne ei kuulu ihmeempiä, huomenna on vapaata ja mennään kaverin kanssa kirppiksille :) Edelleen oli aamusella o-limoja, eli veikkaan että tänään on ovis. Kauheat juilimiset muniksissa ja alkaa jo hieman tissit kipeytymään, mikä on mulle oire siitä että ovis on ollut. Poskia kuumottaa myös ja ovishan nostaa lämpöjä. Niitä THE OIREITA sitten ootellessa, kun pääsen taas kuvittelemaan :grin tuskin kuitenkaan joulukuun vauvaa meille tulee kun viimeiset talletetut oli sunnuntaina ja mies palaa vasta yöllä reissusta. Mutta tammikuun beibi mulle kyllä kelpaisi myös :)

Larissa kp 19/27, tjot-k. 9

Muokattu viimeksi:
On. Täällä miehen kanssa talleteltu jo pari päivää ja ällövaroitus! Nukuttu tavarat sisällä. Greippimehua oon juonut ja aamuisin ottanut monivitaa ja magnesiumia, syötän niitä myös miehelle :D sais päivät vaan kulua jo :/

Lauruskaah kp10/28
Muoks. Yk4

:Heartbigred Voi näitä plussia! :Heartbigred

Itse ei tarvinut sitten edes testailla... Selkeästi hakee kroppa tasapainoa lähes 20v hormonaalisen ehkäisyn jälkeen. Kivuliaimmat menkat ikinä. :angryfire No, saapahan nyt sitten nappailla särkylääkkeitä, kun ei ole kyytiläistä.
Ja viikonloppuna aion niiiiiin hemmotella itseäni lasillisella (tai kahdella) punkkua!

Isot plussapuhurit kaikille täältäkin!:signs003

Kp 1/28

Tyttötiireki tsemppiä oviksen bongailuun, jospa se sieltä vihdoin tulis :)
Nyytti oon tosi pahoillani :(
Iiliina millonkas on sulla se varhaisultra? Ihana sittenhän se selviää kuinka pitkällä olet :)

Vähän omaa napaa: olen tottunut aamulla urheilemaan tyhjällä mahalla mutta tänään kesken lenkin iski valtava nälkä (yleensä en pysty pariin tuntiin syömään aamuisin koska ruoka etoo) ja sitten loppu lenkistä tuli jo vähän etova olo. Mutta ehkä tämä on vaan omaa kuvitelmaa jälleen, kun koettaa etsiä kaikesta merkkejä että täti pysyis poissa :D
Jospa perjantai aamuna sitten testailisin mikäli täti ei ole nopeampi.
Tänään kp 24/26-28

MindiS sulla on sit jännät paikat siellä :) toivotaan että sun etova olo kertoisi siitä että siellä ois tarrannut masu asukki mukaan ! :)

Mulla on aina suunnitelma että en anna näiden viestien vilistä silmissä mut sit aina kuitenkin huomaa että taas on menny pari päivää ja oon ihan pihalla kun lumiukko! Ja sit on niin vaike älähtee kommentoimaan kellekään mitään kun kaikki jutut on jo menny ohi. pöh! :sad001

Ihania plussia tänne tullut! Onneksi olkoon! :smiley-angelic003

Tervetuloa uusille! :welcome

Mun maalismasennus jatkuu.. maanantaina istuin koko päivän sohvalla ja tuijotin eteeni. Vähän käytiin jossain mut en oikein innostunut mistään ja sit illalla laittelin tiskejä ja tiskailin niin itkeä tihrustlin siinä samalla. En tajua mikä mua vaivaa :sorry: Sunnuntaina olin babyshowereilla ja siellä oli hauskaa, yllättäen ja se nyt vähn nostaa fiiliksiä. Mukana oli myös yksi 6 viikkoinen ja yksi 9,5 kuukautinen :Heartblue Pidin niitä paljon sylissä! :) Mut varmaan tää mun masennus nyt on osittain ihan aiheellista ja osittain huonoja yöunia, just huomasin tänään kun oon nukkunu vähän paremmin parina yönä että oon vähän paremmalla tuulella. Mut vähän jotain flunssaakin yrittää tehdä, nenää kutittaa ja on sellanen höntti olo. meillä oli seksiä viime torstaina, perjantaina ja lauantaina tein ovistestin, lauantain testin viiva oli melkein yhtä vahava kuin kontrolli viiva ja sunnuntaina en ehtinyt testiä tehdä kun olin siellä menossa ja maanataina kun tein niin oli jo selkeästi hailakampi kuin kontrolli, joten oletan että vahvin viiva ois tullut sunnuntaina ja kun tulin kotiin showereilta niin oli sit taas seksä. Luulen siis että munasolu irtosi maanataina ja meidän seksit nyt riittäisi, mut mua niin ärsyttää kun mun mies ei lauantaina jaksanut :mad: siitäkin olin vähän pahoillaan. Mut siis joka kerta kun oon testannu (tää oli nyt 4. kerta) oon saanu ovisplussan ja se on ollut et eka päivä on melkein yhtä vahva kuin kontrolli ja toka päivä on selkeästi vahvempi ja kolmas päivä selkeästi hailakampi, joten siksi oletan nyt näin, mutta katsotaan. Mun menkkojen pitäs siis alkaa 30.3. maanantaina mutta uskon että testaan jo 29. sunnuntaina kun sillon on mun miehen synttärit :) En haluis sortua taas tähän oireiden kuvitteluun, mutta vatsassa on juiluni aika ajoin ja mun oikean nännin seutua on pistellyt kolme päivää, välillä tuntuu niinkun nänniä "vedettäisiin" sisältä päin. Toinenkin on vähän arka mutta tää pistely on vai toisella puolella, niin ja mua turvottaa. Mut anyway, ei viel mitään ole kiinnittynyt et tää nyt on varmaan vain oviksen jälkeisiä.

Mutta kuten oon aiemminkin sanonut, kyllähän tämä alkaa turhauttamaan. :meh: :smiley-angry016

Ilpuri kp 21/32, yk 14, dpo 2

Takaisin