Larissa, oon kyllä tutkaillut kovasti kroppaani kiinnittymisoireiden toivossa.

Hyvinhän nuo sunnuntain tallettelut voi vielä jaksaa ovikseen. Ainakin sen verran, että voi oireita kuvitella.
Kohta3, pahoittelut kivuliaista menkoista.

Menkkakivut on jotenkin ekstrailkeitä kun on toivonut lasta ja sitten saa vielä muun "hyvän" lisäksi kärsiä.
Ilpuri, voimia kevätmasennukseen. Unettomuus on tosiaan varmasti isona syynä. Mutta jos huono olo ei helpota, voi miettiä myös sitä että menis juttelemaan jonkun kanssa. Ihme naapureita sulla.

Ja huh huh toi kertomus teidän tk:sta!

En kyllä menis lähellekään noiden tarinoiden perusteella, uskomantonta että voivat pitää tuollaista sakkia töissä. Enkä myöskään ymmärrä, miten joku kuvittelee että kauhupelottelu auttaisi jotakuta laihtumaan.
Miilia, on sulla komeat follit, pitäis kyllä ovisplussan tulla jo! :)
Azalea, voi miten herttanen mies sulla.
Sydänpylly, tuon verran väriä mulla tulee aina o-testiin, eli tuskin enteilee vielä plussaa. Kannattaa jatkaa testailua. :)
Aphrael, jes yrityksen alulle ja normaaleille menkoille! Kyllä helpottaa varmasti tieto että kroppa toimii taas niin kuin pitääkin. :)
Silv, no jo on komea menopeli!
On. Pyöräilin tänään 12km tallille ja toiset takas. Jo mennessä sattui alavastaan, mutta takastullessa vileä enemmän. Ei mitään menkkamaisia kramppeja, vaan tasaista lievää kipua. Toivottavasti pyöräilykauden aloitus ei nyt suututtanut mun kohtua.

(Tai siis oonhan mä pyöräillyt läpi talven, mutta vain paria kilsaa kerralla, niin aika iso muutos.) Tuntuu kyllä vieläkin jotain. Tänään ei vielä ainakaan ole ollut etovaa oloa. Kp 20/29, dpo5