Tyttötiikeri
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Paljon onnea kaikille plussanneille! Edelleen ihmettelen miten huikea plussa-aalto täällä on ollut. Mahtavaa!
Nyytille pahoittelut negasta! *hali*
On. Täällä tikutellaan ovista, haalea viiva on nyt parina päivänä tullut. Mutta vähän alkaa ja kipuiluja ja limoja jo olla et eiköhän se sieltä jossain vaiheessa tule. Vois ruveta miestä kellisetelemään... ..jos vaan joskus oltais samaa aikaa kotona. Nyt ollaan menty niin ristiin tai sit jos ollaan osuttu samaan aikaan kotiin niin se on ollu sen verran myöhään et on vaan melkein nukahdettu saman tien. Mut nyt ehkä helpottaa ku mieheltä loppu työt ja iltakurssi, niin säännöllistyy senkin menot kun käy vaan päivisin koulussa. Ja muutenkin edelleen vatvon sitä et pitäskö kuitenkin yrittää painoa tiputtaa ennen raskautta.. no, katsotaan nyt....
-Tyttötiikeri kp 14/28-34 tjot-k 4-
Nyytille pahoittelut negasta! *hali*
On. Täällä tikutellaan ovista, haalea viiva on nyt parina päivänä tullut. Mutta vähän alkaa ja kipuiluja ja limoja jo olla et eiköhän se sieltä jossain vaiheessa tule. Vois ruveta miestä kellisetelemään... ..jos vaan joskus oltais samaa aikaa kotona. Nyt ollaan menty niin ristiin tai sit jos ollaan osuttu samaan aikaan kotiin niin se on ollu sen verran myöhään et on vaan melkein nukahdettu saman tien. Mut nyt ehkä helpottaa ku mieheltä loppu työt ja iltakurssi, niin säännöllistyy senkin menot kun käy vaan päivisin koulussa. Ja muutenkin edelleen vatvon sitä et pitäskö kuitenkin yrittää painoa tiputtaa ennen raskautta.. no, katsotaan nyt....
-Tyttötiikeri kp 14/28-34 tjot-k 4-

Voi näitä plussia!
No, saapahan nyt sitten nappailla särkylääkkeitä, kun ei ole kyytiläistä.

Sunnuntaina olin babyshowereilla ja siellä oli hauskaa, yllättäen ja se nyt vähn nostaa fiiliksiä. Mukana oli myös yksi 6 viikkoinen ja yksi 9,5 kuukautinen
Pidin niitä paljon sylissä! :) Mut varmaan tää mun masennus nyt on osittain ihan aiheellista ja osittain huonoja yöunia, just huomasin tänään kun oon nukkunu vähän paremmin parina yönä että oon vähän paremmalla tuulella. Mut vähän jotain flunssaakin yrittää tehdä, nenää kutittaa ja on sellanen höntti olo. meillä oli seksiä viime torstaina, perjantaina ja lauantaina tein ovistestin, lauantain testin viiva oli melkein yhtä vahava kuin kontrolli viiva ja sunnuntaina en ehtinyt testiä tehdä kun olin siellä menossa ja maanataina kun tein niin oli jo selkeästi hailakampi kuin kontrolli, joten oletan että vahvin viiva ois tullut sunnuntaina ja kun tulin kotiin showereilta niin oli sit taas seksä. Luulen siis että munasolu irtosi maanataina ja meidän seksit nyt riittäisi, mut mua niin ärsyttää kun mun mies ei lauantaina jaksanut