Raskaaksi 2015

Sallahaa, Onnea plussasta! Sait jopa minut (pahalla päällä ollut koko päivän) nauramaan tuolla testimokalla. Ihana moka siis :D

Jm, Viivalta näyttäisi minunkin silmään. Varovaiset onnittelut kuitenkin vielä tässä vaiheessa.

Kiitoksia vielä! <3

Naskali, vähän se oli tokkurainen kun herätin sen klo 11 ja se oli ollu yövuorossa :D Myhäili onnellisena ja halaili, menin sen viereen hetkeks pötköttää, siliteltiin toisiamme ja mietittiin kaikkee söpöö :) Ja vähän sitäkin et jos tää tosiaan jatkuu loppuun asti niin mie en ehi käydä syventävää harjottelua ens keväänä, mut jos ehtis ees syventäviä kursseja käydä tammi-helmikuussa voinnin mukaan :) Mut koulu nyt on koulu, ei sitä jää paljoo ;) Sairaanhoitajiksi opiskellaan siis molemmat samalla luokalla.

Viima pc on hyvä testi, tee se aamulla! Ja muista kääntää oikein päin :wink:grin

Sallahaa sulla on vain vähän koulua ilmeisesti jäljellä, sä kyllä ehdit sen käydä sitten mammaloman jälkeenkin :happy:

Näkyyköhän mitään sillä pregcheckillä? Siis jos oisinkin raskaana...
eikö ne oon herkkyydeltään sitä 25 luokkaa?:nailbiting:
nyt on kuitenkin vasta kp23 ja dpo 10-11

Viima: mulla ainkin näky dpo11 ihan kivasti viiva. Ei nyt hirveen vahvasti mutta väriäkin siinä tais olla.

muoks* Tarkistin ja oli siin väriä niin ettei tarvinnu tihrustaa.

Tuolla ylhäällä yläkulmassa on kolme pistettä ni klikkaa siitä ja joku attach picture ja liitä kun oot kuvan valinnut galleriasta

Liitteet

• 1436636122711.jpg
    1436636122711.jpg
    50.8 KB · Katsottu: 154
Nyt alkoi muakin mietityttään. Mitä jos mulla ovis oiskin vasta tulossa? Eikä oiskaan ollut tuolloin 1-2.7. Nyt on kuitenkin "jo" kp23, niin onko raskautuminen jotenkin vaikeampaa, jos ovulaatio on myöhässä paljon? :eek:

Valaiskaa tyhmää!

Mulla oli Viima ovulaatio kp 22-23 ja erittäin raskaana tällä hetkellä olen. :) Ei siis ole vaikeuksia. Munasolu vain kypsyy hitaammin, mut luteaalivaihe on kuitenkin hyvä. :)

Takaisin