Raskaaksi 2015

Menkathan alkaa vasta n kahen viikon päästä ovulaatiosta, jos ei tässä luteaali vaiheessa ole jotain häikkää. Eli jos ovis on myöhässä vaikka viikon niin menkat tulee viikon "myöhässä"
Kuitenki toi luteaali vaihe on melko vakio.

Heh, kiitos paljon! :)
Alkoi vaan mietityttämään, kun sain ovistestiin 1-2.7 yhtä vahvat viivat, ja 3.7 testi oli jo himmeä. Nyt on alkanut taas viivat tummenemaan todella paljon:shifty:

Missähän vaiheessa ovista on pahimmat kivut? Mulla kesti kolme päivää kp14-16, jos oon arvoinut mun kierron oikein.

Jonkun laskurin mukaan ovis ois tänään, mut se juiliminen ja vasemman puolen painotus jotenkin vaikutti niin ovikselta..

Viimeks tiistaina eli kp13 paneskeltu.
Voisin vielä kellistää tuon miehen, en tiedä onko enää hyötyä, ei haittaa ainakaan ;D

Selvää Suomen kieltä. Uskon niin kauan kunnes toisin todistetaan. :D

Liitteet

• 1436652233475.jpg
    1436652233475.jpg
    24.5 KB · Katsottu: 174
Onnea lucky!

ON: mulla oli ovis hukassa ja tänään se saapui paikalle. Kovat ovat taas kivut olleet. Ei voi erehtyä asiasta. Me ollaan nyt joka toinen päivä talleteltu -6, -4, -2 ja nyt 0. Ajateltiin vielä maanantaina touhuilla otetaan varman päälle. Nyt alkaa tää odottelu. Ollaan rennosti otettu nyt. Jätettiin likka mun vanhemmille tänne mökille ja ajettiin vähän matkan päähän missä autossa pystyttiin talletteleen rauhassa. Maanantainakin samalla meiningillä mennään. Oli virkistävää tehä jotain sponttaanisti. Ei olla mitään tälläistä varmaan 10 vuoteen tehty.

Kp16/23-29 dpo 1

ImageUploadedByVau Foorumi1436669426.519339.jpg

Kai sitä on pakko alkaa uskoo :) Onneks ostin myös digin kun tossa apteekin testissä nyt vähä vaaleempi viiva, mie jo säikähin :D

Onnea Lucky ja tervetuloa joukkoon! :) <3

Norappi, hirmuisesti tärppionnea teille, jospa rentouttavassa mökkeilyssä on taikaa! ;) Kuulosti tosi kivalle reissulle :)

Plussatuulia kaikille muillekin lähiaikoina testaaville, ja muut pupuilkaa hyvin ;)

Onnea lucky ja sallahaa! :Heartred

ON. Täällä niin tylsää vaihetta menossa kun ovista en ole tikutellut ja oireita on jonkin verran mutta kuitenkaan ei vielä riittävästi, mutta mieskin nyt sopivasti poissa niin.. Muutenkin ottanut aika lunkisti koko kierron että katsotaan auttaisko se johonkin tulokseen..

Ja jossain vaiheessa oli kyselyä niin pk-seudulla kanssa tällä hetkellä vaikutellaan :)

puhvis kp 24/33-43

Onnittelut vielä sallahaalle ja luckylle! :)

Norappi, kuulostaa jännältä ja romanttiselta! Ei taitais minunkaan mies tuohon suostua...tai mistä sitä tietää jos joskus yllyttäis.. :rolleyes::grin

Jokos Viima on testaillut tälle aamua?

On. Eilen illalla tuntui jotain pientä nipistelyä ja nyt aamun ollut häpyluu kipeenä o_O Parin viikon päästä testausta jossei menkat ilmoittele itsestään.. Onneksi töissä aika kuluu nopeasti :rolleyes:

Yk 2 kp 16/? Dpo 1

Aika hedelmöityksestä ja Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä
mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

Onnea plussata lucky! :)

Viima, joko testasit? :D

On. Meillä puuhasteltiin lakanoissa ma, ti, ke ja to. Oviksen LUULEN tapahtuneen keskiviikkona, silloin ainakin oireet jne olivat vahvimmillaan. Torstaina piti kuitenkin vähän varmistella. ;) No jännä nähä miten käy. Meillä(kin) mies ottaa tän projektin huomattavasti rennommin, kun mulla taas meinaa mopo vähän keulia välillä. Lupasin sille, että löysään nutturaa ens kiertoon, jos nyt ei tärppää.

Tärppionnea kaikille, toivotaan että äkkiä käy! :)

Onnea sallahaa vielä toistamiseen ja lucky myös!

Mä olen ihan puulla päähän lyöty. En oikein tiedä mitä pitäis ajatella, en osaa edes tarttua tuon tytön aamutoimiin :grin

Eilisen "viivanpaikan" jälkeen en uskonut mutta kai se nyt täytyy.... viiva tuli 5min sisään dpo 11 pc liuskalla....

20150712_085430.jpg

Takaisin