Raskaaksi 2015

Nyt puhallan sulle diku lämpimän lohtu tuulen sinne <3 kamalaa edes ajatella asiaa :(

Oma napa; mua paleltaa ja tulee Vilun väristyksiä koko ajan. Ei ole ennen muissa kierrossa samanlaista ollut, vaikka onkin palveltanut.

Diku osanottoni, kyl teille vielä pieni tulee kun sen aika on . <3

Ostin nyt kaks liuskatestiä, niitä pergchek(?) merkkisiä...
Mut nyt jo tuntuu että menkat ois alkanu. Eli olisko sitten menkkoja enteiliviä ilmoja?
Toki muistan et alkuraskaudessa oli viimeksikin pitkää tunne et nyt ne menkat tuli mut poissa pysyivät. Etenkin kun kaupassa meinas laattalentää kalatiskin ohi kävellessä, niin ku viime raskaudessa... No, josko tän piinailun sais huomenna lopettaa. :D

Diku iso halaus! Ihan mielettömän epäreilulta tämä maailma tuntuu tuollaisen uutisen edessä. ♡

Voimia diku sinulle ja miehellesi!

Mä tsekkasin sen mun päivällä tekemäni testin uudestaan , joo mä tiedän ettei saa :oops: Mut siihen on tullu aika selvä haamu.
Voihan nenä ei olis pitäny sitä kaivaa :laughing021
Tai siis olihan siinä jotain jo testiajalla , mut kyllä sai vääntää ja kääntää että näki.
Huokaus, ainaista arvailua tämäkin.

Voi Diku, ei :( :( Kyllä on elämä välillä epäreilua ja julmaa :( Iso karhunhalaus sulle ja jaksamista teidän perheelle! Tuu jutteleen, kun tuntuu siltä. Täällä me ollaan sua varten! <3

Diku: iso halaus ja voimia tulevaan. En osaa kuvitella, mitä nyt joudut kokemaan. Toivottavasti löydät uskoa huomiseen, koska kyllä se teidänkin aika vielä koittaa. <3

Voi miten pahalta tuntuu teidän puolesta Diku :( Kaikki voima maailmassa teille että jaksatte. Toivon koko sydämmestäni, että tästä kun selviätte niin jaksatte uuteen yritykseen ja sitten se teidän taival palkitaan <3

Voi, täälläpä oli surullisia uutisia. Dikulle voimia ja jaksamisia ihan älyttömästi, <3

Voi ei miten kävi :( Dikulle suuren suuret pahoitteluni. Täällä ihan itkuun repesin. Ihan tälläsiä uutisia en odottanut. :( voimia sinne nyt toivottelen *halaus*

Diku :Heartred:Heartred:Heartred Ei ole sanoja.

Mimi. Mulle on ennustettu taroteista perheenlisäys, tosi tämä oli silloin kun en sellaista edes halunnut, parisen vuotta sitten. Ennustettu on muutenkin paljon ja joskus nostelen kortteja itselleni huvikseni. Aika tosiaan on suhteellista kaikissa ennustuksissa. Tähdetkin osaavat kertoa jos perheenlisäystä on tullakseen, onhan tapoja monia :) Lähes kaikki mulle ennustetut asiat ovat käyneet toteen, ei siis tule mieleen yhtään ennustetta mikä ei olisi käynyt.

Takaisin