Raskaaksi 2015

Eli 22-23.12 sitä limaa tuli. 22 päivä enemmän ja 23 päivä jo vähemmän. Eli jos laskee dpo 1 päiväksi 24 päivä niin nyt sit olis dpo 10 kaiken järjen mukaan :)

Ainoastaan vasen tissi sivusta kipeä :D

Täällä testattu pc:llä , taas kuivuttua siihen tuli se just just erottuva viiva. Uskon että niihin tulee nykyään aina :rolleyes:
Kp 29/28-30 luulis jo jotain haamua tarjoavan.

Voi Diku missä olet ? :Heartred Oon huolissani.

Hilla: No, sit taidan vielä vähän pitää toivoo yllä :wink
Oottelen nyt sitä tätiä, mut jos ei tuu sunnuntaina viimeistään, niin testaan sit uusiks. Ja jos vieläkin nega, niin marssin sit apteekkiin tyhjentämään koko testihyllyn :grin

Mun on kans molemmat rinnat kipeät, huomaa kyl vasta kun ottaa liivit pois. Mut Jännästi koko rinta aristaa kun normaalisti ennen tätiä vain nännit kipeet. Ja siis sekin on outoa et nyt jo kipeet, normisti vasta muutama päivä ennen menkkoja..

Muoks. Dikusta minäkin huolissani... Toivottavasti kaikki olisi hyvin <3

No mä muistelin Katapultti että sulla olis ollut niin. Sehän tässä mun toivoa pitää yllä, että se ovistestin plussa olis se raskausplussa :rolleyes:

Ääh Mariska, mulla on kyllä toiveet sun plussan suhteen aika korkealla vielä :)

Pakko käydä täällä vähän väliä että kuulis Dikun uutiset.. Toivottavasti olis kaikki kunnossa <3

Mulla tuo pc on yleensä aikaisin haamuillut :oops: Eli uskon kyllä tätiin. Toivottavasti vaan kierto ei mahdottomiin veny jos tuo km sotkee kiertoa.

Mä kans kokoajan kytiksellä että Dikun kuulumiset sais tietää...

Nyt täytyy ihan kysyä, että tuleeko teillä muilla tohon pc testiin kuivuttuaan, (näkyy haaleasti jo testiajan puitteissa) tommonen juur juur nähtävä kontrolliviivan paksuinen toinen viiva :oops: ?

heippa naiset ja onnellista uuttavuotta...
minä oon pitänyt totaalisen tauvon täältä ja en tiiä mitään tapahtumia...
mikä dikulla :/ ??

tänään aloin laskea ja on kp28...tein testin ja niin hailakka viiva tuli et just näkee kun tihrustaa :) :) saa nähä kuin käy

Mäki juoksen täällä Dikun kuulumisia etsimässä, voi sentää.. toivottavasti kaikki olis ok..

Marsika jos raaskit tuhlata yhen testin ni kasta samaan aikaan yks pc veteen ja yks tee oikeasti ja kato näyttääkö samalta? Ku eihän tikku tiedä et se olikin vettä ja sen pitäis toimia normaalisti mutta ei ainakaan näyttää haaleintakaan plussaa..

Hei, täällä olis yks kuumeilija tulossa mukaan. :) ite oon 25, mies 29, yhdessä 3 vuotta ja naimisissakin jo jonkin aikaa.
Elämä muutenkin "hyvin hanskassa", jos näin voi sanoa. Kummallakin vakityö, ite teen hoitoalalla 3-vuorotyötä. Omakotitalo, koira ja farmariautokim löytyy :P

Lopetin juuri pillereiden syönnin (en jaksa uusia reseptiä), pari kk pitää vielä odottaa että saa kontrollipapan otettua, syksyllä oli jotain muutoksia. Joskus aikasemminkin ollu sama juttu. Toivotaan että keväällä kaikki ok.

Jonkin aikaa tätä foorumia selaillut, lopulta uskaltauduin mukaan :)

Tervetuloa Tintti! :) jos hyvin käy (eli niin kuin monelle kävi ainakin viime vuoden pinossa) niin raskaudut luultavasti hyvinkin pian ;)

Liisu: mulla onneks sellainen työ et ne kiirepäivät on aika harvassa ;) nytkin työnantaja yhtä väsyneenä ku itsekin, ni ei tartte hötkyillä :D uudenvuoden juhlinta vei mehut molemmista :D

Takaisin