Raskaaksi 2015

Silv: kuulostaa hyvältä :D meillä varmaan vuoden kiireisimpiä päiviä, mutta ylitöiksi menee kuitenkin, niin en jaksa stressata. Itepähän tietää, että mitä enemmän lusmuilee ni sitä kauemmin joutuu täällä olemaan...

Munkin on pitänyt vähän väliä käydä kurkkimassa onko Diku käynyt päivittämässä kuulumisia.. Viimeiseen asti toivotaan että tulis hyviä uutisia.

Uusille tervetuloa!
Mä päätin että nyt kauppareissulla ostan pari testiä ja aamulla testaan jos täti ei oo tullu. En enää kestä tätä piinaa.. Jos sit loppuis nää oireetkin kun nega pärähtää tikkuun...

Tyttötiikeri: ei ne oireet ainakaan täällä loppunu, vaikka putipuhdas nega tikussa aamulla... :D
Piinaavaa touhua, tosi monella tuntus täti nyt viipyilevän :(

Ja Dikustakaan ei vielä kuulu... :(

Katotaan kuinka käy.. :) hyvä etten oo jo aamukampaa tehny, niin kovasti odotan :P aiotaan ottaa rennosti tää asia ainakin alkuun, itekseni voin laskea otollisia päiviä mutta miehelle en niistä hehkuta.. Kyllä se sitte huomaa ;)

Kyllä nyt huolettaa kun dikusta ei ole kuulunut mitään... :( vähän väliä tääkin täällä käy katsomassa, että joko jo?

Mina kanssa kayn 10min valein kattomassa joko Diku on kayny. Toivotaan etta kaikki hyvin ja on vaa kiiretta ettei ehi meille ilmottamaan.

Tintti, en minäkään miehelle otollisia päiviä oo kertonu, mut se huomaa sen yleensä kyllä :D

Totaniinnii. Onks kenellekkää koskaa kukaan tehny tarot tulkintaa? Mä oon aina ollu tosi skeptinen sellasten kanssa mutta tänään meinas tää tyttö vetää kahvit väärään kurkkuun..

Sain siis kahdelta eri ihmiseltä tulkinnat ja toinen meni näin:
Täältä nousee heti ensimmäisenä kortti, joka viittaa vahvasti äitiyteen ja synnytykseen. Ajallisesti viittaisi kevääseen. Toiveet täyttyvät, joskin jotakin vastoinkäymisiäkin saattaa olla matkassa.

Ja sit tämä toinen: Näkyisi jokin luotettava mies olevan, nuorehko ja tummapuhuva. Vankka pohja mille rakentaa, on vahvasti esillä. Luota nyt vaistoihisi, jokin mukava salaisuus paljastuu muille. Tulkitsen, että perheenlisäys voisi olla tiedossa. Kortti joka nousi on vahvasti naisellinen ja tuottaa hedelmää. On jokin mystinen voima, joka saa aikaa suuren liikkeen kevään jälkeen ja alkaa tapahtumaan. En näe, kuinka monta lasta voisi olla mutta ajanmäärteestä näkisi että lapsia olisi tiedossa vuoden sisään, vuosi ja kuukausi näytetään.

Kysyin sitten että uskaltaako mulle kertoa vuotta ja kuukautta niin vastaus: Taroteja katsoessa aika on aina suhteellinen, tarkkoja aikoja ei voi sanoa. Mutta joko niin että saat tietää vuoden päästä odottavasi. Tai vauva syntyy tammikuussa 2016.

Aika huhhuijjakkaa fiilis tuli! Toinen puhuu keväästä ja toinen tammikuusta -16. Keväällä jos raskautuis niin LA olis tammikuussa.. :eek: Huisia! Oli kaikkia muitakin jänniä asioita, jotka varmaan osaan yhdistää tulkintoihin sit kun ne tapahtuu. :)

Dikun perheeseen ei tule Elokuista vauvaa.
Maanantaille sain ajan kaavintaan.
Kiitos kaikille :Heartblue
Nyt pitää vähän keräillä itseään..

Voi diku :sad001 Mulla ei ole sanoja, vaan käsittämättömän paha olo sun puolesta :Heartred Mut vatsa kääntyi ympäri kun luin viestisi. Olet rakas, tiedän ettei mitkään sanat auta, mutta kovasti voimia lähetän täältä teille sinne. Elämä on joskus niin epäreilua :sad001

Voi Diku <3 todellakin, sanattomaksi vetää.... Voimia <3

Mimi: ei oo tehty.. Täällä yks ennustajaeukko käy tietyin väliajoin tos paikallises kampaamos tekemässä tulkintoja halukkaille, mieli ois tehny mennä mutten vielä ole uskaltanut :)

Takaisin