Raskaaksi 2015

Azalea: sulla on vissiin samsung? Näyttää ainakin siltä :)

Mimi: niin mullakin :) selaimella kyl näkyy :) mut kyllä tää nyt on enne, uskotaan ainakin niin! :D

Onnea J3nni plussasta!! :) wautsi wau!

Dikun kuulumisia mäkin tulin bongailemaan??

Täällä kp38 ja luulen että dpo15 ja ei vieläkään menkkoja. Lämmöt oli tänään 36,9 ja oviksen tapasta valkkaria edelleen, oliskohan tää jo toinen viikko kun tulee erittäin runsaana o_O

Minäkin täällä. Pidin vähän foorumitaukoa toivoen et tärppi tulis kun ei kyttää itteään liikaa, mut hevonpaskat. Tämän kierron ovis on ollu 23-26.12 en tiedä tarkkaan millon, ku en tikuttanut eikä erityisemmin oireitakaan ollut. Menkkojen pitäs siis alkaa 9-11.1. En juuri usko tärppiin, ja jos/kun sitä ei tuu niin pidetään kokonaan taukoa yrittämisestä.

ja jos joku listaan mut haluaa niin yritys on aloitettu 9/14

Mä en oo oikein sisäistäny tätä hedelmöitystä :D Eli kun on ovis niin koska se hedelmöittyminen sitten tapahtuu? Oliko se 48 tuntia? :D

Eikös se oo 24 tuntia, minkä munasolu pysyy hedelmöittymiskykysenä irtoomisensa (eli oviksen) jälkeen? :) Eli dpo 0 irtoo, viimeistään dpo 1 hedelmöittyy, n. dpo 7 kiinnittyy.

Eiku siis 12-24 tuntiahan se oli mut en nut sitä ajanu takaa :D Hmm miten sen selittäisin. Siis luin nyt netistä uudelleen niin alkio kiinnittyy noin viikon kuluttua hedelmöittymisen tapahtumisesta? Testasin taas negan, joten siis jos mun menkkojen pitäis alkaa su tai ens viikon ti niin ei sit vielä näy testissä?

Niin, noin viikon päästä hedelmöittymisestä, olikohan tyyliin 5-10 päivää normaalia.

Eikä välttämättä näy vielä testissä. Kaikilla ei näy edes menkkojen oletettuna alkupäivänä (~dpo 14) vielä.

Mariska: sama juttu täällä! Tulis vaan täti nyt heti tänne, et pääsis uuteen kiertoon. Ärsyttävää ootella kun kuitenkin ihan puhdas nega tänään, niin mitä tässä nyt enää muutakaan :confused:
Kai se plussakin ois vielä mahdollinen, nyt vasta kp32/30, mut mulla on nyt olo, et kyllä se jo haamuna näkyis jos ois tullakseen. Tosin mun kierto on ollu aina 28-30 päivää, toooosi harvoin yli 30 päivää... Jopas tädillä nyt kestää.

Pessimisti ei pety :oops:

Kuuku: hcg alkaa nousta vasta kiinnittymisestä ja kiinnittyminen normaalisti 5-10pvä ovisen jälkeen. Useilla hcg nousee tarpeeksi positiiviseen raskaustestiin vasta kun menkat jo myöhässä tai sinä päivänä kun pitäisi alkaa.

Ääh :D Ärsyttävää :D Ajauduin jonnekin solunetinkin sivuille enkä ymmärtänyt siitä mitään :D En mä tämmönen tiedon etsijä oo aikasemmin ollu ja tutkinu et millon se nyt tapahtuu :D Mut voisko olla kun mulla oli uudenvuoden aikaan niitä kipuja et olis mahdollinen kiinnittyminen? Vai voiko sen tuntea? Vuotoja ei tullu paitsi sitä ihan haalean haaleaa vaaleanruskeaa vuotoa :)

Azalea ehti vastata saman kuin minä :)

Pahoittelut mulla tulee ihan hassuja viestejä ja virheitä kun padilla kirjoitan ja se ennakoi mun puolesta. Puhelin ei vaan ole nyt toiminut. Tais siis ei anna kommentoida puhelimella.

Tankkaan täällä varmuuden vuoksi kahvia ja suklaata jos vaikka tärppi onnistuisi ja huono olo alkaisi ;)

Azalea mullakin on samsung muttei näytä tuolta :o
Silv aivan ihastuttava uusi kuva :)
Diku <3 voi rakas Diku.. olisipa kaikki hyvin. Meinaa kyynel jo vierähtää silmästä kun mietin häntä..

On: rinnat on kyllä arat ja kipeät.. portaissa sen parhaiten tuntee ja kun kävelee ilman liivejä..

J3nnille onnea plussasta ja Hillalle myos, mahan testasin monta paivaa ovistikulla plussaa ennen kuin tajusin tehda r-testin. :grin

Diku on kovasti mielessa taallakin, sormet ja varpaat ristissa toivon etta kaikki olisi hyvin. :smiley-angelic001

Joo ei ole. Sillä mäkin olen testannut ja te muut olette nähneet siinä enempi viivaa kuin mä. Niihin niiden ovistesteihin kyllä tulee parempi viiva ja se on 20mlU kun reteästi 10mlU eli pitäisi olla ihan toisin päin.

Lähden apteekista hakeen testin kunhan pääsen. Siihen voin itse ainakin luottaa.

Muoks. Reteästi=rtesti (good damit tätä padia ja mun nopeita sormia)

Takaisin