Raskaaksi 2015

Ruusalla näkyy ainakin viivanpaikka.
Tekis mieli tehdä testi nyt kun tietää, ettei oo raskaana, ni vois vertailla. Vaik samahan se ois kastaa vaikka veteen, ni ehkä en kuitenkaan. Tulee vaan testihimo täällä! Se ainakin tarttuu! Ja oireet ym. tarttuu, ni miksei raskaus tartu?!
 
Liisu kiitos kysymästä, en ole onneksi oksentanut enää viime viikon jälkeen. Tällä hetkellä vaan aamuisin on etova olo ja hampaita pestäessä yököttää.

Muistelisin että myös esikoisen raskaudessa oli tuo hampaiden pesu hankalaa.. Toivotaan että samasta syystä johtuu nytkin. :wink

Be kp 22/28 yk 2
 
Puhdastakin puhtaampi nega.. Täytynee sitten varmaan kysellä gynellä ett mistäs tää tällänen nyt on oikein kotosin :D
 

Liitteet

  • WP_20150304_001.jpg
    WP_20150304_001.jpg
    317.4 KB · Katsottu: 115
Onko teillä muilla ollut jatkuva kylmyys ja palelu ennen kk? Täällä lämmöt huitelee kokoajan 36.8-37.1... alkaa hermot mennä viltin alla kyykkimiseen!

Kp26/28
 
Rosann, sä voit laskea yk:t ihan niinku hyvältä tuntuu. Ei siihen ole mitään oikeaa kaavaa :) Mä olen laskenut yk:t ihan niiden kiertojen perusteella mitä ollaan oikeasti yrittetty. Mulla esim. menossa nyt yk 14, mutta yk 3 keskenmenon jälkeen.
 
Eipä tuo nega nyt mikään kovin suuri pettymys enää ollut, olin jo asennoitunut siihen ettei sieltä mitään tule :D kunhan nyt ihmettelen miks täti näin mua koettelee..
 
Nennaa tuli mieleen kertoa, että mullakin edelliset menkat kesti vain 3 päivää kun normaalisti ollut aina se 7 pv. Ja silloin oli siis yk1, jotenkin se sekoitti niitä. Testit näytti kuitenkin negaa ja pakko oli mun uskoa että olivat ihan oikeat menkat, paljon lyhyemmät vaan.

Tsemppiä uuteen kiertoon! ❤️
 
Silv, kiva kun olet täällä taas ♥ ja loistavaa että sun asiaa hoidetaan nyt kunnolla! :)

Beisla, voi tsiisus mikä kuski!! Ei tainnu ihan tajuta tilannetta.

Aneska,minäkin näen hailuraisen. Uutta testiä parin päivän päästä kehiin, jänskää! :)

Liisu, uskon kans et oli hyvä sijoitus, vaikka en kotihoidontuella ollessa voinutkaan ottaa kun tuon yhden kerran.
Mutta tuon 1,5h aikana käytiin läpi kahden päivän ohjelma, jonka hän on mulle tehnyt, katsottiin laitteet ja liikkeet läpi+painot, että kaikki menee oikein ja teen oikeilla lihaksilla ja painoilla yms. Oli loistojuttu kyllä :) tTstä eteenpäin sit itsenäistä treeniä ohjelman mukaan :)

Mukkis, mulla ei oo viivalaseja, niin en tuossa uudessa testissä mitään näe, mut odottele kärsivällisesti ja tee uus testi jos täti myöhässä :)

Ruusalle sama homma, en nä yhtään mitään, mutta uutta testiä kehiin myöhemmin :)

Nyytti yk2 kp16/29-30
 
Be, vaikea uskoa ett nyt vasta kroppa tajuis etten käytä e-rengasta tai pillereitä, siitä on kuitenkin jo melkein vuosi aikaa kun lopetin ne :D tuo kierto oli siis yk10 vissiinkin :)
Ei oo eläessäni näin helppoja menkkoja ollut, ei edes silloin lähes 10v sitten ku ne alko, silloinkin suoraa taisi olla jonkun 6pv ja sit nous vuoden aikana sinne 7-8pv ja sillä ollaan menty tähän asti, myös pillereiden ja e-renkaan aikana.
Varmaan kysyn sit maanantaina tosiaan gyneltä ett mitä tää on..

Just juttelin kaverin kanssa, joka syö pillereitä, ni sil oli jääny viime menkat välistä, jostain syystä, mut negan anto testi. Eli tätä on vissiin täällä liikkeellä :D
 
Voi nennaa sori! :sad001 tyhmä täällä sekoittanut sut johonkin toiseen ja ajattelin et sulla oli yk1. Tsemppiä maanantaiseen gyne käyntiin. :)
 
Laitan tosta samasta lähemmän vielä.. Niin ja on raskauskeijun herkkä ja halpa. Onko tässä kyseisessä tapana toi viivanpaikka tulla aina, kokemuksia? :-) jotenkin olen varma että se täti sieltä tulee meinaan..

ImageUploadedByVau Foorumi1425461341.627947.jpg
 
Takaisin
Top