Raskaaksi 2015

Me oltiin piknikillä eilen syömässä tuttava pariskunnan kanssa hyvin. Heille tulossa perheenlisäystä elokuussa ja mulla ovis tällä viikolla niin toivotaan että tulis vauvakaveri! :) huomenna sit tiedossa hautajaiset ja ajatukset ihan sekaisin.. tänään piti olla toisteks vika kortisoni päivä, mut otinkin vahingossa kokonaisen ku piti ottaa puolikas niin huomenna ja sunnuntaina sitten vielä puolikkaat. Naama toimii huomattavasti paremmin kun aiemmin, mut ei kumminkaan vielä kokonaan. Kyllä tää tästä! Mun ovislima jäi tiistaihin, ei oo mitään älyttömiä limamääriä tullut sen jälkeen mutta kyllä sieltä jotain. Pitäis peittoa vaan ahkerasti heilutella, rupee tän kuun päivät taas kohta olee käsillä.

Silville hirmuisesti onnea !

Carnagan tervetuloa! :)

Mulla on kauheesti ollut viimepäivinä ollut eri mielitekoja, mut täytyy kyllä laittaa oviksen piikkiin :D
 
Larissa tää lima on kirkasta ja toooooosi venyvää :D ovistesti ei plussa vielä mutta eiköhän se pian ole. Ja ovista kyllä hyödynnetään ;) ihanaa vapaa viikonloppua sinne <3 ja jee pian saadaan sut taas yrittämään!

Meritähden testiä odotellessa :)

Garnagan tervetuloa mukaan :)!
 
Mä tulin vaan napailemaan... Kp 27/29, dpo 12. Naama kukkii ja olin näkevinäni runsaan valkovuodon joukossa jotain rusehtavaa sävyä. Eiköhän tämä kierto ole taputeltu, kummaa jomotustakin alamahalla. Ihmettelenpä vaan, että mikä mun kroppaa vaivaa, kun ensin kaks ovuloimatonta kiertoa ja sitten kierto, jossa ovis tuli hienosti omalla tutulla paikallaan (kp 15), mutta luteaalivaihe onkin yhtäkkiä näin lyhyt (aiemmin aina tarkalleen sen 14 päivää )...turhauttaa.
 
Muokattu viimeksi:
Onnea Silv! Ihana juttu että pienen trillerin jälkeen olen vahvasti raskaana! ♥ tarrasukkia kaa vauvaliimaa pikku takiaiselle! ♥♥♥
 
Azalea, 12 päivää on jo hyvin. Toivotaan nyt kuitenkin ettei ne menkat sieltä tule. Mulla on nyt luteaalivaihe ollut pisimmillään ton 12 päivää, mutta samalla on ollut sitä tiputtelua, joten eipä ole iso hyöty ollut tosta luteaalivaiheen ajasta. Tsemppiä sinne!

Pepe, kuulostaa hyvältä! Sovitaan, että sinä plussaat nyt tästä kierrosta ja mie mun seuraavasta :grin
 
Joo eihän se 12 päivää mikään ongelma oo, ihmettelen vaan että mitä on tapahtunut kun on noin lyhentynyt.
 
Larissa mä olen monena vkl ihmetellyt kun täällä on niin hiljaista :grin silloin kun mulla olisi aikaa roikkua täällä ja ehkä jopa ehtisi kommentoida jotain ennenkuin unohtaa mitä piti sanoa. :rolleyes:
Me just syötiin kaikkea herkkuja (ihan ruokaa) ja nyt ihan ähky. Ovista odotellaan myös, vkl varmaan alkaa talletukset. Tänään tuntunut outoa kipua kohdussa ja muniksessa, epäilin jo että ovis tulee aikaisin, mutta ei ainakaan testissä vielä mitään näkynyt. Nyt siis kp 6/25-27 ja täti läks.
 
Tervetuloa kaikille uusille, toivotaan teille pikaisia plussia! :)

Ma pakehdyn duunissa, kahdeksan paivan vapaiden jalkeen ei oo herkkua, ja sitapaitsi herasin aamulla jo 6.30 joten nyt kylla maistuis jo uni.. Onneks on vaan kolme paivaa toita ja sit taas pari vapaata, ettei nyt ihan paase rasittumaan liikaa. :dead:

Laskeskelen tassa etta kuinka aikaisin sita kehtais aloittaa aitiysloman. Alun perin meinasin etta oon toissa mahdollisimman pitkaan, mutta nyt ollaan miehen kanssa puhuttu etten ehka palaiskaan toihin, joten sit vois hyvalla omallatunnolla lopettaa jo aikaisemmin, eiks ni? :wink
 
Kiitos ihanat naiset kommenteistanne <3 Tulin niin hyvälle mielelle, ja naureskelin miehellekin, että kyllä ainakin nuo naiset tua foorumilla on iloisia jos meillä tärppää! Mies sanoikin, että sitten ei kerrota noille "etelän kuspäille" mitään... ;) Siis tosiaan me asutaan nykyään lapissa ja kaikki suku yms.eteläsuomessa. Sinänsä helppo olis pitää raskaus salassa...

Tervetuloa garnagan!

Huomenna jännäillään meritähteä!

Niin siitä perhoset nettikaupasta, nyt vaadin rahat takas!

Tällä kännykällä on niin kuppaista kirjotella, että jää kommentoimatta puolet ainakin mitä oli tarkoitus.... (nää kirjaimetkin on tarkoitettu joillekin muille kuin tällaiselle jättisormelle)

Nyt kattoon leffaa rakkaan kanssa :)
 
Tossa muuten kun oli tosiaan noi pitkat vapaat niin kattelin aikani kuluksi One Born Every Minutea, joka on siis brittilainen tv-ohjelma synnytysosastolta. Musta oli tosi mielenkiintosta katsoa niita, ja varmaan loytyy netistakin niita jaksoja, jos kiinnostelee. Katoin yhen jakson myos jenkkiversiosta, mut se ei ollut niin kiva mun mielesta. :)
 
Minä kans jossain vaiheessa iltaa( olikohan joskus 7-8 maissa) kävin täällä katsomassa useaan otteeseen, että onko tänne tullut uusia viestejä. Sitten kun niitä ei ollut kauheesti tullut, niin heti ensimmäisenä tuli mieleen, että niinjoo nythän on perjantai ja harva varmaan viettää iltaansa täällä. Pakko sanoa, että oon kyllä tähän niin koukussa,että pitäis varmaan olla välillä tauolla täältä. :D Mutta kiva huomata, että täällä on muitakin ketä viettää täällä aikaa, vaikka onkin perjantai-ilta. ;)
 
Unohdin ihan kokonaan, että tänne oli tullut uusi kuumeilija siispä tervetuloa garnagan! :)

Ja meritähden raskaustestin tekoa täälläkin odotellaan, siispä plussatuulia sinne! :)

Azalea: Nyt kyllä se täti saa olla tulematta sun luokse! Josko se jomotus olis jotain muuta? Tsemppiä sulle kuitenkin!
 
Silv ihania uutisia! Tuhannesti onnea!!!! :hug007

Beisla, torstaina aikaisintaan testaan, jos on tarvetta (tai no katotaan keskiviikkona asiaa uudestaan :wacky:).

Lucky, Kumpa saisitte pian asiat selvitettyä! Nougatko ehdotti kirjoittamista? Jospa siitä olisi ratkaisu? Isosti tsemppiä ja monen monta halia! :hug013

Muurahainen, sinun miehesi kuulostaa aarteelta! Lämmittää sydäntä, kun tietää, että hän tukee sinua ja on läsnä❤️

Mukkis, kyllä on läheiset osanneet päästellä sammakoita suustaan! :eek: Mitä se on keneltäkään pois, jos toiset haluaa ison perheen? Kuten jo miehellesikin sanoit, täällä ainakin aidosti iloitaan, kun plussaat!

Meritähti, onnea aamun testaukseen!

Garnagan tervetuloa ja pikaista plussaa!

Nyt jäi sellainen olo, että jollekin piti vielä kommentoida, mutta niin kauheasti muistaa taas mitä...

Muoks. Lauruskaah:lle hirmuisesti tsemppiä huomiselle! ❤️
 
Miekin ihmettelin kun ei täällä ollut tullut yhtään viestiä tosi pitkään aikaan, kunnes tajusin ett on oikeesti vkl! :D sit akku loppuki, ku kokoaika tarkkailin tätä enkä päässy lataamaan, ni saunan jälkeen täällä oonkin saanut lukea jo hetken! :)

Tervetuloa Carnaga! Olkoon myös sinun visiittisi lyhyt :)

Pepe, mulla kans just tollasta ovis-(uskoisin ainki) limat :) ja mulla se ainki vaan runsastuu oletettua ovista kohden, sen reilun viikon verran :)

Meritähti, plussatuulia sinne ja innolla odotan huomista testisi tulosta! :)

Azalea, toivottavasti jomotus on jostain muusta johtuvaa, eikä täti löydäkään sinne. Tsemppiä!

Silv, tajusin silleen kunnolla vasta nyt, ett apua oot ihan oikeesti raskaana, vaiks oonkin jo onnitellut! :D Jeee! :) toivottavasti pieni pitää loppuun asti kunnolla kiinni :) ❤

Be, apua kun vaihdoit profiilikuvan, ni luulin ett tänne on tullut uus :D harvemmin nimittäin luen nimeä, koska muistan paremmin kuvan :D anyways, ihana kuva sulla taas :)

Mukkis, no tuossa tein tapauksessahan tuo välimatkahan on ihan hyvä juttu, ei tartte turhaan kenellekään aiheuttaa häkellyksen sekaisia tunteita, ennenkuin aika on sopiva :) meillä se ei onnistuisi nuin helposti, kun porukat asuu 7km päässä ja miehen parinkymmenen :D

Katapultti, onhan tuokin hyvä suunnitelma ja ainakin rennompaa olla kotona, eikä tartte stressata :)
 
Ei oo tottaaaaaa.. Kirjoitin piiiiitkän viestin tällä typerällä luurilla ja nyt se katosi kokonaan kuin tuhka tuuleen... Paras mennä nukkumaan. Sen verta paljon kellokin jo... Huoh.

Onnea kuitenkin Silv valtavasti ja vauvaliimaako sitä kuuluu toivotella. Lähetän ihan koko tuubin sinne ja pari varatuubiakin :) viikonlopun aikana toivottavasti on lisää mukavia uutisia ehkä meritähdeltä tai muiltakin.

Olen itsekin vasta uusi mutta toivotan silti tervetulleeksi Carnagan.

Mä täällä kovasti odotan ensi viikonloppua kun täti lähti eilen. Haluaisikohan joku kiva lisätä minut tuohon listaan? Olis sitten varmaankin yritys 2/15 käynnistyi ja kp8. Tjottailua ollu jo viime vuoden puolella jonkin aikaa...

Nyt pää tyynyyn ja taju kankaalle..
 
Muokattu viimeksi:
Minttulaku, niin tuttua mullekin, ett kun kännykällä just saa kirjotettua kaikille oman vastauksensa, se katoaa! :( toivon todella ett pian saatais windowsille oma sovellus, kun muilla on jo..
Jee tikutatko ovista? Joka tapauksessa toivottavasti oviksen kohdilla pääsette tekemään hyvät talletukset ja onnistaisi :)
Sen tjottailuajankin voi laittaa listaan ;)

Mulla on ollu oviksesta asti ihan mieletön karkinherkunminkävaan-himo. Tajusin vasta, ku jouduttiin lähteä Abcilta hakemaan, ett tätä on oikeesti kestäny jo oviksesta asti :D toivottavasti tääkään määrä ei tuu painossa paljoa näkymään.. :/ :D ja toivottavasti loppuu myös yhtä pian ku alkoikin :)
 
Huomenta, tulinpa vaan ihmettelemään näitä mun menkkoja, en muista milloin olisi olleet näin kivuliaat, tuli ihan supistukset mieleen. Alavatsa oli ihan kovana, särkylääkkeet ei illalla auttanut mitään, heijasin vaan itseäni edestakas ja viileällä rätillä yritin helpottaa kipuja. Kuuma suihku helpotti just siksi aikaa kun siellä kävi. Mietin vaan, että onneksi oli ihan koti-ilta, ettei ollut mitään menoja... Nyt ei tunnu enää kipuja ja toivottavasti ei tulekkaan!
 
Takaisin
Top