Raskaaksi 2015

OOOOONNEA SILV!!! :wavParin päivän päästä pitäis digissäkin näkyä jo! :wink

Pepe, mulla on oviksen aikaan/ennen sitä kovat halut, paaaaaaljon kirkasta venyvää limaa ja kohdunnapukka on tosi korkealla ja pehmeä kuin alahuulu (muuten alempana ja tuntuu nenänpäältä). Sitten, kun ovis on ohi, niin aamulämmöt lähtee nousuun ja tissit alkaa kipeytyä. Joskus alkaa heti oviksen jälkeen mulla myös se tiputteluvuoto, mutta se ei tietty ole toivottavaa :shifty: Tsemppiä sinne, että kroppa olis vihdoin älynny miten toimia hormonien kanssa :grin Ja alkakaas petipuuhiin ihan varuilta myös :woot:

DarkMimosalle plussatuulia! Harmi, ettei (vielä) tullut plussaa.

Anskunen, sitä tätiä ei kyllä toivoteta sinne tervetulleeksi eli saa painua muualle! :grin

Beisla, edelleenkin haluan kommentoida sulle, että olet niin ihana kun kaikki jaksat huomioida! Iso halaus ja muiskaus poskelle :joyful: Toivotaan, että siellä vilu ja pieni lämpö olisi merkki kyytiläisestä! Milloin testaat?

Be, sinä olet myös ihana mussukka, joka jaksaa mahdollisimman monelle kommentoida! Onnea sinne lähestyvän oviksen hyödyntämiseen, pus pus

Tohon painoasiaan liittyen vielä. On muuten itsellä käynyt mielessä, että olisikohan mahdollista, että tällä mun painolla olisi vaikutusta tohon tiputteluun ja siihen ettei plussaa ole vielä näkynyt. Mene ja tiedä. Ehkä se lekuri kehottaa mua sitten ens viikolla lihomaan sen maagiset 4 kg :grin


Pizza on uunissa ja sipsit oottaa iltaa. Mmmmmmm vapaa viikonloppu :grin Kunhan tämä kierto on ohi (eli noin viikon päästä) niin miekin voin laittaa testipäivää listaan :excited001
 
Muokattu viimeksi:
Makaan sohvalla ja katon Kuutamolla. Tietokone on niin kaukana ja kännykällä kommentointi on liian työlästä. Aattelin siis lueskella teijän kirjoituksia, mut eihän täällä oo ketään! :P ihana biisi tässä leffassa toi The Crashin Star <3
 
Me täällä Larissan kanssa nuokutaan. Siis me, jotka ei ees yritä tässä kierrossa ja voitas vielä keskittyä johonkin muuhun :D
 
Mäki mietin et miks tääl ei oo keskustelua nyt ku ehtis ajatuksella lueskella :D sohvalla on hyvä maata tabletti kainalossa!

Huomen aamulla pitää varmaan taas varmuudeks testailla. En kyl vieläkään usko plussaan mut ehkä sit uskaltais ottaa huomenna saunasidukan, jos testi on nega. Huomenna taitaapi olla sit jo kp 37/31.
 
Liisu, Kuutamolla on niiiiin ihana leffa (ja kirja)! Ja The Crash on ihana myös :joyful: Mie katon täällä Netlixistä romanttisia komediota ja nautiskelen yhden siiderin näin vapaan viikonlopun kunniaksi :grin Me kaks ollaan tämmöisia kyttäilijöitä täällä. Yritetään fiilistellä muiden testauksia sun muuta, kun itsellä ei tapahdu mitään, mutta täällähän on ihan kuollutta! :mad::grin

Meritähti pamauttaa plussan huomenna, eiks niin!

Muutes, te jotka käytätte noita mama-vitskuja niin mikä merkki on käytössä? Jos kohta olisi niin optimisti, että niitäkin uskaltaisi ostaa :grin Sitä perus Ladyvitan mamaa mietin, mutta niitä pitäisi vissiin nieleskellä kolme päivässä ja ovat siinä suhteessa kalliita!
 
Muokattu viimeksi:
Murkku, menkkakipujen aikana ei voi kyllä kiloja miettiä!

Mimmu, harvemmin ketään onnittelee siitä, että ovista ei tullut, mutta jee!

Huoh, mullakin ois ovis parin päivän sisään, mutta ei miestä mailla halmeilla.
 
Murkku, oot kyllä salmiakkisi ja sohvalla löhöilyn ansainnut! Ja älä liikaa niitä kiloja nyt mieti!

Mimmu, sullahan oli yleensä se ovis liian aikaisessa? Kuulostaa hyvältä, jos se olisi nyt tulossa myöhemmin :)

Tervetuloa joukkoon sekalaiseen Carnagan! :greet025
 
Liisu, pieni morkkis iski jo valmiiksi joten tein vähän kyykkyjä odotellessani :D mutta totta tuo ettei kipujen aikana kiloja mietitä.

Taas mun pohdintaa, mutta minusta on epäreilua, että jos en kerta raskaaksi voi tulla, niin miksi mun pitää menkoista kärsiä?!? On se vaan kumma tuo ihmisen kroppa...
 
Larissa niin olet sinäkin. <3 pus takas :)

Meritähdelle plussaonnea huomiseen. :)

Mulla olis aikaa kirjoitella täällä mutta meiän esikoinen on päättänyt nyt että äiti viettää vapaa aikansa VAIN hänen kanssaan. :P Äsken kun hän leikkii autojen kanssa ja otin siinä kännykän esille ja aloin lueskella mitä tänne on kirjoiteltu ja heti kun meiän pikkumies huomasi äidin olevan TAAS muissa maailmoissa, hän nappasi kännykän ja vei sen sohvan taakse piiloon. Kännykän tilalle hän antoi mulle auton ja pyysi leikkimään. :D Jopa hänkin älyy et äidille täytyy laittaa känykkäkielto. :P

Muoks. Carnagan tervetuloa. :)
 
Ihana talviloma aluillaan täälä! Vaihteleva työviikko takana, niin töiden kuin mielialojenkin mukaan. Saatan keskenkaiken, jopa kesken syömisen jäädä ajatuksiini, tuijottaen ruokalautasta ja kanssaolijoiden puheensorina katoaa korvista.. kalenterin mukaan ovis on tänään, eilen vihloi illalla alavatsaa hirveästi. Talletuksia on tehty pe, la, ma ja ke. Tänään on suunniteltu aktia ja aion kyllä tsempata huomenna ja jos vielä sunnuntainakin.

Uusille teretulemast, tädeille soosoo:t ja erityisesti Silville ihan huippuisot onnet! ❤ <3
 
Takaisin
Top