Raskaaksi 2015

Meilläkin väh. 1x viikossa muuten, paitsi yleensä menkkojen lopusta ovikseen kyllä useammin vaikkei yritettäiskään. Sillon vaan tuntuu, että on pakko saada :D

No juu, eipä se tosiaan taida olla mummojen asia montako lasta lapsenlapset saa.. eikä edes vanhempien.
Mun mielestä on ok hienovaraisesti ja perustellusti jossain sopivassa tilanteessa esittää eriävä mielipiteensä jostain asiasta, mutta jos ei osaa tehdä sitä rakentavasti ja nätisti niin ei tarvis sanoa mitään. Tosin esimerkiks yksi mun sukulaismummo alko vastaavia puhua yhdessä vaiheessa ja myöhemmin selvisi että se olikin dementian eka oire.. eli joskus löytyy joku syy. Mutta tietysti toiset on vaan katkeria taikka pahansisuisiaki tms.

Meillä parimamboa kans vaihtelevasti, varmaan 1-6 kertaa viikossa, mutta oviksen kannalta kriittiset päivät tuntuu aina olevan semmosia että on käytännönasioihin liittyviä esteitä ja pitää tajuta järjestää tilaisuutta. Eikö teillä psykoenkeli lapsen tulo perheeseen vaikuttanut mitenkään siihen, miten usein on ylipäätään mahdollista kaatua "vällyjen väliin"?

Muokattu viimeksi:
Meillä peittoja heilutellaan tosi vaihtelevasti. Välillä tyyliin joka päivä, sit saattaa helposti olla 2-3 vk taukoa, joskus enemmänkin. Mulla kierron kaks ekaa viikkoa on kyllä selkeesti ne aktiivisimmat, et oikeesti tekeekin mieli... Joskus sit työreissujen tms takia ollaan erossa, niin saattaa käydä niinkin et kerran kuussa ehtii ja jaksaa edes miettiä koko touhua! Nyt yritän kyllä pitää miehen lämpimänä tärppipäivinä vaikka väkisin :)

Toi mummojuttu on kyllä vähän koominenkin jopa, kaikessa törkeydessään!! :D Meillä taitaa olla päinvastoin, mummoiltahan sitä painostusta tulee eniten, ja lapsia pitäis saada PALJON! Ja ei oo kerta tai kaks kun oon saanu kuulla, et mun ikäsenä lapset oli jo tehty ja vähintään esikoinen koulussa jne jne :) Ja me mokomat kun ei olla edes häitä järjestetty ;)

Täällä räjähdin sit leppoisasti mainitsin ukon olevan homo ku halus kuunnella musiikkia josta en tykkää :o hirvee itkuhan siitä sitten tuli :*( mikähän mulla nyt on... yleensä huudan ku hurja ja vollotan ääneen ym. Mut nyt NIIN rauhallinen. Koomista... ukko vaan sano että oliko se nyt niin vakavaa että piti nyt tuolleen itkee mun olkapäätä vasten... oli se ja seki vähän vaivas ku huomasin tulleen näitä kiloja... kesällä painoin 62 ni nyt 67.8 :o pikkasen Alko tuo 5kilon kinkku tuossa vyötäröllä ahdistaa ja kun sen kuntosali homman oon kuitenki aloittanut... ei hirveen hyvälle tunnu... mut tästä kilosta tie on enää vain alaspäin....

Kiitos!
Nyt nayttaa listaki paremmalta :) ma mietinki pitasko laittaa tollai, helpottaa lukemista ku aika jarjestyksessa. Toivotaan et listan alkupaat kaikki plussaa ASAP!!!

Taalla kp 30/28+- laitin siteen aamulla ku olin varma et paivan aikana alkaa vuoto ja olin poissa kotoa mut ei mitaa. Uskaltaiskohan sita huomanna testata jos ei vuoto yon aikana ala...

Ääh, just sairastin poskiontelotulehduksen ja järkyttävän räkätaudin ennen joulua niin eikö taas oo kaula/kurkku kipeä :/ Taidan painua nukkumaan, vaikka ois ollu kiva vielä valvoa ja kattoa telkkaria :)

Mimi ja Lucky; tässä kierrossa sain just tollaisia viivoja,joita tutkin piiitkään et onko vai eikö :laughing021
Eli,eli :wink
Ei oo pc mulle antanut ikinä aiheetta näemmä roskishaamua :rolleyes:
Saa toki siirtää plussanneihin,la on 10.8.(jos sinne päästään) :oops:

Kuten moni muukin sanoi Kuuku, pyh hyh tuolaisille mummoille! Se lasten lukumäärä on muuten tasan vain vanhempien asia.

Joo DarkMimosa, uskaltaa! Toivotaan että ei ala :smiley-angelic003

Mä täällä tätiä odottelen..:rolleyes: On se jännä miten joka kuukausi yrittää itselleen vakuuttaa että "älä turhaan odottele, ei se tärppää kuitenkaan" ja kuitekin toivoo kauheasti, että jospa sittenkin. Ja kaikki oireet löytyy aina ennen kunnes täti sitten porhaltaa paikalle. Ja mitään ei saa liikaa arvailla/toivoa tai ainakaan ääneen sanoa kun sitten ei ainakaan tärppää ( jep ihan vähän taikauskoinen). Viime kierto oli 25pvää, sitä edelliset noin 29pvää. Nyt olis kp 26......

Muoks. Kiitos muurahaiselle, lista on erittäinkin hyvä nyt!

.:*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Jennuli yritystä 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
mami93 yritystä 5/13
Sannuinen yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13 (29.12 dpo 15)
Timbe yritystä 9/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.01
Junttura yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Vauvahaaveilija yritystä 3/14
Mimi yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14
Aeria yritystä 5/14
Silv yritystä 5/14 TESTAA 15.01
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14
starling yritystä 6/14
HaaveissaVauva yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Hilla yritystä 8/14
jeilei yritystä 8/14
Toffee yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
elmiina tjottia 9/14
Vesta yritystä 9/14
@sukki yritystä 10/14
Sinsu yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14
Kuuku87 yritystä 11/14 TESTAA 7.01
Sannis86 yritystä 11/14 testaa 2.1
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14

Psykoenkeli ?

(49kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.
12/14: Miuk yritystä 11/14 LA 03.09.15, Katariina86 yritystä 9/14, Diku yritystä 10/07 LA 10.08.15
01/15:

Silv miten matkasi meni? Ihanaa kun osaatte jo kutsua mamiksi.. mietin jo hetken että vaihdan kiivimamiksi mun nimen ja laitan perään 2015 mut njääh, näytti ihan kököltä.. ehkä mun on pakko lisätä se kiivi kuitenkin jossain vaiheessa että mun tavaramerkki säilyy! :) Saa olla "nymfo" <3

tuohon luckyn testaamiseen vielä.. täällä se on ihan tavallista että testaillaan :) ja mikäs siinä, minäkin kuulun siihen kastiin joka testaa jos siltä tuntuu.. ei se väärin oo :) rsfu on ihan paska mun mielestä, ellei sit oo oikeesti paksuna tukevasti koska silloin se antaa selkeän plussan, ikävä kyllä testeissä on valtavia eroja ainakin eri eri ihmisten kohdalla! Tsemppiä lucky, nyt mä kovasti kyllä toivon että sulla vahvistuis toi toinen viiva <3

DarkMimosa ei aiota eroon <3 kuka niin väittää! äkkiä sinut listaan perinpohjaisesti! eikun testiä kehiin :wink

laurushka kiitos kun jaoit testikokemuksen, kuulosti niin kivalta :)

psykoenkeli kysymykseesi vastaus; poikkeuksetta harrastamme seksiä 3 kertaa viikossa, se vähän riippuu.. joskus saatetaan yhden päivän aikana harrastaa pariin otteeseen ja vielä seuraavanakin - sitten on loppu viikko taukoa tai sitten jotain ihan muuta, mutta melko usein, sopivasti minun mielestäni.. tosin nyt on paska tilanne kun asutaan eri osoitteissa väliaikaisesti :sad001

jemberrylle, luckylle ja muillekin meillä mies on ostanut lähes kaikki testit kun ollaan ostettu ihan kaupasta tai apteekista, olen mä onnekas! Minä sitten tilaan netistä jos on tarve ja hei mä olen ainakin tosi ujo ostamaan mitään testejä apteekista ja kaupasta vielä vähemmän uskaltaisin!

Kuuku87 no huh huh, ikävää puhetta :mad: onneksi teidän onni ei ole keltään oikeasti pois, vanha mamma on vain känkkäränkkä.. Sulla ja mulla on sama testipäivä, 7.1 <3

mimi. kui mää ny näen sun testissäs jottai :) <3 vahvistuispa! (sori turkulaisuus, oli vaan pakko, sen verran ilahduin)

muurahainen sinäkö tuon testilistan loihdit? on meinaan kaunis, nuo koristeet tuossa! hyvää työtä <3

Beisla naulan kantaan osuit tuossa sun kommentissa jossa sanoit työttömyydestä jne.. :)

Diku onnea viikoista <3 <3 <3 <3 <3

*muuta*
katariina86 on vähän hassusti tuolla lopussa merkattu? en oikeen hiffaa tota plussanneet - osiota, oonko vaan höntti :) muuten on kyllä hyvä lista! plussat sille!

on: mulle saa merkata lihavoituna testauspäivä 7.1.2015
Kp23/34-36 ja vissiin dpo2 tai dpo4 :)
Miehen näin tänäänkin vain pikapikaa koska hän on kipeä kuin pikku peikko..

Voi kun ootte kirjotelleet tänne paljon ja mitään ilmotuksii ei oo tullu :eek:

Esittelykierroksen ainakin olitte aloittaneet, on kiva lukea teidänkin taustoja ja jospa nyt kertoisin hieman omaani.

Eli olen 27v ja mies 32v ja yhes ollaa oltu melkee 3 vuotta. Mulla kilpparin vajaatoiminta ja ovulaatiota ei ilmeisesti ilman clomifeniä tule. Tosin ei tullu vielä yhen pillerinkään voimin joyen nyt lippu korkeelle et kaks riittää :) greippimehuu ja gelee royalet on nyös käytössä. Yhteistä yritystä 11/13 asti tai no mies tjottailee ja mä yritän. Exän kanssa aikoinaa yritettii myös mut ei onnannu. Eli vauva ollu haaveissa jo vuosia. Oon yksityisel gynel ku julkiselle ei huolittu. Teen kolmivuorotyötä ja vapaa-aikoina nukun ja värkkäilen kaikkea kivaa kotosalla. Ja olen savolaisella sydämellä varustettu varsinais-suomalainen :)

Mami 93: miten voi olla että sun tekstejä lukiessa tulee aina niin hyvälle tuulelle.... Ethän sä ees mitää erikoista kirjoitellut. .. tollasta yleistä.. mut sieltä huokuu sellanen positiivisuus läpi :)

Hei kaikki ihainaiset naiset! ♡ ♡ Minä täällä taas huutelen :D

Gatusaaaaaa!!! Tuu nyt jotain itestäs ilmottelemaan :( Toivottavasti teillä siellä kaikki hyvin! ♡

Mä näin just naiset unta että, kaikki ketjussa olijat plussas samassa kuussa :D Näin sen on nyt siis oltava Selkeesti enne uni! Mä puhkun ja puhallan ne plussat nyt yön pimeinä tunteina tänne kun uni ei ota tullakseen tän masusen kanssa ♡

Ajattelin tässä samalla jakaa ensimmäisen ja varmaankin viimeisen masu kuvani teille lauantailta jolloin poksui 33+0 ♡ Ihan lyhyessä ajassa tuo on tuohon paukahtanut :) Mahdollinen käynnistys olis tasan 4 viikon päästä eessä jos siihen nyt äippäpolilla päädytään 14 päivä. Mä en malttais enää oottaa pientä ♡

Isot tsempit kaikille! ♡ En oo teitä unohtanut, enkä kulumallakaan suostu teitä jättämään rauhaan :D ♡

➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕

Liitteet

• 2014-12-29 03.15.00.jpg
    2014-12-29 03.15.00.jpg
    239.6 KB · Katsottu: 176
Muokattu viimeksi:
Täällä testattu puhdas nega, kp 38 km jälkeistä kiertoa. Menkkoja odotellessa :) odottelua, odottelua, odottelua! Argh!

Aaria: pojan syntymä ei juurikaan ole vaikuttanut seksin määrään, vaan lähinnä siihen, että puuhat pitää nykyisin ajoittaa siihen kun poju on nukkumassa. Olen itseasiassa aika yllättynyt, miten aktiivisena meidän seksielämä on pysynyt. Tai siis pysyi. Nyt kun nähdään 2krt/kk niin peitot heiluu molemmilla kerroilla. Ja voin kertoa, että pieni etäisyys tekee suhteelle hyvää ;)

Psykoenkeli, miksi näette vain 2krt/kk, mitä multa on mennyt ohi? Joudutko miten pitkään olemaan noin paljon erossa miehestäsi?

Takaisin