Silv miten matkasi meni? Ihanaa kun osaatte jo kutsua mamiksi.. mietin jo hetken että vaihdan kiivimamiksi mun nimen ja laitan perään 2015 mut njääh, näytti ihan kököltä.. ehkä mun on pakko lisätä se kiivi kuitenkin jossain vaiheessa että mun tavaramerkki säilyy! :) Saa olla "nymfo"
tuohon
luckyn testaamiseen vielä.. täällä se on ihan tavallista että testaillaan :) ja mikäs siinä, minäkin kuulun siihen kastiin joka testaa jos siltä tuntuu.. ei se väärin oo :) rsfu on ihan paska mun mielestä, ellei sit oo oikeesti paksuna tukevasti koska silloin se antaa selkeän plussan, ikävä kyllä testeissä on valtavia eroja ainakin eri eri ihmisten kohdalla! Tsemppiä lucky, nyt mä kovasti kyllä toivon että sulla vahvistuis toi toinen viiva
DarkMimosa ei aiota eroon
kuka niin väittää! äkkiä sinut listaan perinpohjaisesti! eikun testiä kehiin
laurushka kiitos kun jaoit testikokemuksen, kuulosti niin kivalta :)
psykoenkeli kysymykseesi vastaus; poikkeuksetta harrastamme seksiä 3 kertaa viikossa, se vähän riippuu.. joskus saatetaan yhden päivän aikana harrastaa pariin otteeseen ja vielä seuraavanakin - sitten on loppu viikko taukoa tai sitten jotain ihan muuta, mutta melko usein, sopivasti minun mielestäni.. tosin nyt on paska tilanne kun asutaan eri osoitteissa väliaikaisesti
jemberrylle, luckylle ja muillekin meillä mies on ostanut lähes kaikki testit kun ollaan ostettu ihan kaupasta tai apteekista, olen mä onnekas! Minä sitten tilaan netistä jos on tarve ja hei mä olen ainakin tosi ujo ostamaan mitään testejä apteekista ja kaupasta vielä vähemmän uskaltaisin!
Kuuku87 no huh huh, ikävää puhetta
onneksi teidän onni ei ole keltään oikeasti pois, vanha mamma on vain känkkäränkkä.. Sulla ja mulla on sama testipäivä, 7.1
mimi. kui mää ny näen sun testissäs jottai :)
vahvistuispa! (sori turkulaisuus, oli vaan pakko, sen verran ilahduin)
muurahainen sinäkö tuon testilistan loihdit? on meinaan kaunis, nuo koristeet tuossa! hyvää työtä
Beisla naulan kantaan osuit tuossa sun kommentissa jossa sanoit työttömyydestä jne.. :)
Diku onnea viikoista
*muuta*
katariina86 on vähän hassusti tuolla lopussa merkattu? en oikeen hiffaa tota plussanneet - osiota, oonko vaan höntti :) muuten on kyllä hyvä lista! plussat sille!
on:
mulle saa merkata lihavoituna testauspäivä 7.1.2015
Kp23/34-36 ja vissiin dpo2 tai dpo4 :)
Miehen näin tänäänkin vain pikapikaa koska hän on kipeä kuin pikku peikko..