Raskaaksi 2015

Kiitos ihanat tsemppauksesta :Heartred

Olo jo hiukan parempi, vatsa kipuilee edelleen mutta vähemmän ja välillä ei ollenkaan:dontknow
Kyllä säikyttää tälläset, tyttöjen odotusajalta en tämmösiä muista, mutta aika voi olla kullannut muistot tai sitten on nyt tosi herkillä.
No ei voi kun odottaa mitä tapahtuu.
 
Ai niin ja tänään kp 21 :wideyed: ja tälläinen tuli ovistestistä. Onneks aloin testaamaan eilen, ois voinu mennä kyllä sivusuun. Mut kyllä taitaa pitkäksi tämä kierto venyä, mutta hyvä et testi silti näyttää tuolta :rolleyes:
 

Liitteet

  • 20150211_121303.jpg
    20150211_121303.jpg
    729 KB · Katsottu: 133
Milttis: halaus!

Tulin katsomaan pikaiseen onko plussanneita. Itsellä edelleen tilanne joka ei oo edennyt mihinkään. En ehkä jaksa nyt vaan yrittää... jotain ukolta odotan mutta... ensin se tulee tekee sovintoa, sit sanoo kohta sydämmettömäksi naiseksi ku nostin pojan meidän sängystä omaan. Ja tätä jatkunut että se yrittää sovintoa jollain keinolla mutta sitten lyttää. paljoo en oo kotona ollut. Vain pakolliset... kaveria auttanut muutossa,siellä mennyt aika. Silläkään niin ruusuinen tilanne ole että muuttoa tekee kahden alle 2 vuotiaan kans eikä lasten isä ollut ollenkaan auttamassa siellä... välillä vaan silmiään kävi pyörittelemässä. .. no se on ollut mulle vähän terapiaa Kun saanut auttaa ystävää ja puhuttua sen kans asioista. Tsemppiä teille!
 
Niin joo ja eilen sain kunnon itkupotkuraivarit.. en tiedä miksi mutta kaikki kiukutti ja pariin otteeseen piti ihan itkeäkkin...
Mieheltä piti hakea voimahalia kun oli suoraan sanottuna ihan paskana.. :(
Tänään on ollut jo vähän parempi päivä mutta vetämätön olo yhä edelleen..
 
Lucky, don't worry. Minä siirsin 6kk iässä meidän pojan omaan huoneeseen. Siihen saakka nukkui välillä vieressä, välillä omassa sängyssä, vaikka mies olis halunnu pitää vieressä aina. Mutta minä sydämmettömänä akkana halusin itsekin nukkua. Sen jälkeen kun poju alkoi enemmän liikkua, niin ei puhettakaan että olis asettunut viereen nukkumaan. Kylässäkin kun oltiin ja samassa sängyssä nukuttiin, niin heräsi joka yö ja hyrräsi pitkin sänkyä.
 
Milttis Näköjään olin sitten sinisilmäinen..Vitsi, miten kurjasti luovuttaja petti lupauksensa! :(

Harmittavasti taas tullut monta negaa! :( Missä se plussa-aalto viipyy?

Halit kaikille sitä tarvitseville!! ♡

On: Täällä menossa kp 19/25-26 ja dpo 7. Ihan hassua on joutua odottamaan vielä ens viikon puoleen väliin menkkoja, kun ovis oli niin aikaisin normaaliin verrattuna... ja odottavan aika on pitkä!
Ihan ihmeellistä mahakipua on nyt ollu sunnuntaista lähtien ja kauheesti ilmavaivoja.. Tosin kävin viikon tauon jälkeen kiskomassa kympin lenkin ja nyt siitä on kyllä jalat kipeet, et voisko sitten nuo mahakivutki liittyä siihen lenkkiin. En haluaisi lietsoa ittelleni mitää oireita, kun viimeksi tuli niin takkiin..
 
Kiitos tuesta ja myötätunnosta. Ei oikeen itellä enää riitä ymmärrys nuihin miehiin ja niiden käytökseen. Sikamaista touhua. Olis ollu eea poikkeus säännöstä mutta kun nimenomaan olis ollut poikkeus jos ei olis alkanut vonkaamaan. Kerään tässä hetken vielä raivoa ja rohkeutta ja sanon sitten jätkälle suoraan mitä tästä käänteestä ajattelen. Ja etten hänen kanssaan enää yhteistyötä halua tehdä kun tuollaisen tempun teki. enkä lyllä jaksa enää alkaa samaan souviin uudestaan ja etsiä uutta. Perseen perse sanon minä. Että pittää käyä näin. Sikamaista koittaa käyttää toisen tilannetta hyväksi sopimuksista huolimatta.
 
Milttis: iso virtuaali halaus taalta <3 ikavaa etta luovuttaja noin meni tekee... toivotaan etta menkat jaa nyt pois ja plussa tulee ettei tarvii uutta ettia/rahaa saastella.
 
Mariska mikä tilanne nyt? Toivottavasti vain tahatonta kipuilua. <3

Be pahoittelut negasta! :(

Larissa sitä odotellessa :) tosin tuskin ovuloin kun terot tulee vain käyttöön tähän kiertoon :/ höh. Mutta voihan tää mun kroppa taas ollut mennyt parempaan suuntaan. Kert lääkäri oli sitä mieltä ettei pcota ole. Nauti vapaa päivistä. :)

Sazu toivottavasti perjantaina plussa pärähtää <3

Ilpuri nonni meillä jotain yhteistä! kiva kuulla tuttusi kokemuksista, toivotaan että meillekkin löydetään oikea hoitomuoto ja saadaan pieni<3 ja vau mitkä viivat!! Nyt parin viikon päästä samanlaiset siihen toiseen testiin? ;)

Milttis hirveästi tsemppiä! <3

Kiitos kaikki pahoittelusta. Täällä nyt sairaslomalla loppuviikko. Kerkesin mä käydä 2 päivää töissä..
 
Milttis: Tosi törkeästi teki siun luovuttaja. :angryfire Tsemppiä jatkoon.:hug013

Lauruskaah: Voimia.:hug013

Kyfi ja be: Pahoittelut negoista.:sad001

En ehtiny kirjottelemaan tänne aikasemmin ku pojalla oli 1 1/5 lääkärinneuvola aamupäivällä ja samalla käytiin kaupassa. Pojalla kaikki hyvin.

Mie tein testin aamulla ja negaahan se näytti. Menkat ei oo viel alkanu, mut jomotusten perusteella eiköhän ne ala tännään ja toivottavasti alkas, ni ei venys kierto ku on ollu ny tasanen. Mieli on maassa, eikä huvittas tehdä mittään ku toivo ni paljon, et se plussa ois tullu ny.:sad010Ei ois pitäny liikaa toivoa, ni ei ois tippunu näin korkeelta, mut minkäs teet...
 

Liitteet

  • IMG_20150211_094458.jpg
    IMG_20150211_094458.jpg
    537.6 KB · Katsottu: 163
Myy, mäkin oon huomannut näitä ketjuja lukiessa, että yllättävän vähän muistaa yläasteen ja lukion bilsan tunneilta, vaikka bilsa oli yks mun lempiaineista. No, onneksi täällä on muita jotka osaa opastaa. :)

Kyfi, voi harmi. :sad001 Jospa sulla tosiaan oliskin se pidempi kierto, jos et ollut varma ovulaation ajankohdasta?

Liliina, pahoittelut. :sad001 Tulis tosiaan täti edes, niin sais uuden yrityksen kehiin.

Mariska, toivottavasti ei ollut mitään vakavaa! Sulla ei kuitenkaan ole tainnut tuhruta tai mitään? Kuinka pitkä aika sulla on neuvolaan/ultraan?

Merink, tervetuloa taas kuumeilemaan, ja tsemppiä painonpudotusprojektiin! :grin

Be, höh negalle. Ehkä siinä tosiaan oli jokin kiinnittymisyritys? No, eipä sitä enää voi tietää, toivottavasti pääsette pian uuteen yritykseen.

Nyytti, hyvä että puuhaa riittää. Ei enää montaa päivää piinailtavaa. :)

Sazu, kuulostaa hyvältä sekä sun oireet että työpäivä. Päräytä sitten plussa viikonlopun kunniaksi!

Ilpuri, siinä on komea ovisplussa! :grin
 
Lucky, todella surettaa teidän tilanne. Hyvä että oot sentään päässyt ystävän kanssa puhumaan, ei kuulosta helpolta hänelläkään elämä. Ootko sinä tai te miehesi kanssa harkinneet kenenkään ammattilaisen kanssa puhumista? Voi olla hankalaa keksiä omin avuin, miten päästä tilanteesta eteenpäin. Voimia sulle. :Heartpink

Hampaaton, toivottavasti oireet lupailis jotain, mutta sen on tosiaan saanut huomata että kroppa kehittelee niitä oireita kyllä myös ihan "muuten vaan"... Viikko on piinailijalle pitkä aika, mutta toisaalta lyhyt! :wink

Milttis, hali ja voimia. :Heartred

Taikatuuli, pahoittelut negasta. :sad001 Aina sitä yrittää olla toivomatta ja puhua itselleen järkeä, mutta se pieni ääni takaraivossa piipittää että ehkä sittenkin...
 
Milttis, todella törkeää luovuttajan käytös! >:( miehet on kyllä toisinaan niin uskomattomia! Tsemppiä jatkoon! Toivotaan että olisi ihme tässä kierrossa käynyt, etkä enää tarvitsisi luovuttajaa tai hoitoja, vaan plussaisit :) voimahali!❤

Taikatuuli, pahoittelut negasta :(

Sazu, plussaahan viikonlopun aluksi! :)

Hampaaton, äkkiä se viikko menee jos pystyy olemaan ajattelematta sitä (mikä tietenkin on täysi mahdottomuus, ainki omalla kohdalla). Toivonmukaan oireet ovat merkki jostain oikeasta :)
 
Taikatuuli, en tiedä johtuuko mun viivalaseista vai mistä, mutta mun silmiin näkyy sun testissä haamu :wideyed: :wink Saisitko otettua testistä tarkempaa kuvaa paremmassa valossa...? Tahtoo tihrustaa :grin Muoks. Otin vapauden korjata valoa tosta sun kuvasta. Eikö kukaan muu näe tota haamua? Vai onko se joku varjo?

IMG_20150211_094458.jpg

Ilpurilla on komea ovisplussa! :woot:

Pepe, eihän sitä tiedä, jos sun kroppa ois tosiaan parempaan suuntaan menossa ja terot (+ sun miehen tropit) riittäisi! :joyful: Nyt vaan parantelet sitä flunssaasi pois rauhassa :)

Hitto, ensimmäinen leipäerä epäonnistui täysin. Noooo pistin uuden taikinan kohoamaan sille aikaa kun kävin salilla ja kaupassa :grin Kohta toinen yritys uuniin :grin
 
Muokattu viimeksi:
Larissa mä katoin samaa tuossa taikatuulen testissä mutta viiva näyttää mun silmälle että jatkuu vielä testin yli.

Mulla on nyt itsellä käytössä myös gele royale yms. Jos siitä olis mullekkin apua. Minkä merkkistä gele royale te ootte käyttäneet ketkä sitä on syöneet?
 
Pepe, mulla oli se Biosorin Gelee Royale. Ikinä en enää sitä tavaraa syö, veti kropan vaan enemmän sekaisin :mad: Mutta monelle muullehan se on toiminut hyvin :)

Ja joo, ihan niin kuin tuo Taikatuulen testin haamu/varjo jatkuisi testin ohikin, ainakin siis taustalla (testin muoviosassa en sitä itse näe). Nyt äkkiä parempaa uutta kuvaa tosta testistä! Mie en kestä tätä epätietoisuutta! :grin:grin:grin
 
Larissa okei kiva kuulla. Mä ostin natura median. Oon ainenkin yleensä tykännyt natura median tuotteista.

Taikatuuli uusi kuva! :D
 
Takaisin
Top