Raskaaksi 2015

Eikö tuonkin viivan kohtalo viikon sisään selviä :) plussa ois kiva, mutta en odota liikoja :)

Voi apua mika mummo..!

Mun ja miehen aideilla on molemmilla jo lapsenlapsia, ainoo "painostaja" on oikeestaan ollut veljeni vaimo, eika sekaan siis millaan pahalla, itse eivat yrityksesta huolimatta saaneet toista, niin serkkua heidan lapselleen ovat sitten toivoneet. :)

Taa veljenvaimon aiti on kylla just tommonen moleyttelijamummo, he nimittain odottivat kylla jossain vaiheessa toista ja kuultuaan uutisen taa haukkui tyttarensa ihan lyttyyn, ja pian sen jalkeen se raskaus menikin sitten kesken. :(

Mun mummollani on Alzheimer niin pahana ettei kylla tajua mistaan mitaan enaa, siita ei sitten ikina tiedakaan mita se paastaa suustaan. :D

Apua, ihanaa kuinka paljon juttuja täällä! Joo mummon sanat toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :)
Toivottavasti Silv 15.1. on meidän päivä ja pääset pukemaan noita ihania vaatteita syyskuussa syntyvälle vauvalle ;). Mäkin aattelin siis testata 15.päivä, se ois kp 29 ja pisin kierto tähän mennessä 28 päivää.
Pitäs testata miten mies reagois jos ees pyytäisin sitä ostamaan testin :D hämmennys ois varmaan suuri ja näkemisen arvoinen :P

Kuuku87, mäkin mietin tuota työttömyyttä, meillä samaa ongelmaa ja pohdin pitäisikö siirtää lapsihaaveita. Mutta sitten ajattelin, että lapsi on kuitenkin elätettävänä sen 18 vuotta, ja kyllä sinä aikana voi tapahtua mitä vaan. Se, että nyt on töitä ei takaa että myöhemmin olisi, ja vaikka nyt olisi työttömänä voi saada piankin uusia töitä. Ei sellaista kuitenkaan ole kuin täydellistä aikaa hankkia lapsia.

Mimi: mä näin mun tän aamun testissä 2 haamulaista vierekkäin :o plus kontrolli viivan... jo monta tuntia vanhassa testissä :)

Mä taidan testailla 2.1. jos tätiä ei kuulu.
Nyt on kp 28/30, joitain päiviä kierto kyllä heittelee, mut eiköhän se tuolloin ois jo testin paikka. Ehkä 1.1. ois hienompi päivämäärä, mut meille tulee vieraita uuden vuoden viettoon, niin en vahingossakaan halua nyt niille tätä projektia vielä julkistaa :) En saa nyt puhelimella listoja muokkailtua...

.:*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.
Diku yritystä 10/07
Jennuli yritystä 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
mami93 yritystä 5/13
Sannuinen yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13 (29.12 dpo 15)
Timbe yritystä 9/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.01
Junttura yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Vauvahaaveilija yritystä 3/14
Mimi yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14
Aeria yritystä 5/14
Silv yritystä 5/14 TESTAA 15.01
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14
starling yritystä 6/14
HaaveissaVauva yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Hilla yritystä 8/14
jeilei yritystä 8/14
Toffee yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
elmiina tjottia 9/14
Vesta yritystä 9/14
@sukki yritystä 10/14
Sinsu yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14
Kuuku87 yritystä 11/14 TESTAA 7.01
Sannis86 yritystä 11/14 testaa 2.1
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14

Psykoenkeli ?

(49kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.
12/14: Miuk yritystä 11/14 LA 03.09.15, Katariina86 yritystä 9/14,
01/15:

Ääh. Nyt iski se ärri murri mulle... vissiin liian villiä oli kaverin luona ku poika oli siellä mukana. .. josko sitä nyt sitten menkatki alkais...

Liisu: mulla olis sillon jo kp34.. Kierrot ollu 30-37 paitsi tää viimeisin joka oli vain 29. Et jos kierrot lyheni ton thyroxinin aloituksen jälkeen ni olis reippaasti jo yli sen 29 ja yli vielä ton niin sanotun "normikierron" :)

Silv, se ois jo aika lupaavan kuulosta! Toivotaan! Mutta sinne on vielä piiitkä aika, pitäs tää ovis tästä hoitaa eka alta pois ;)

Me touhuillaan normisti noin kerran kuus sillon kun ei yritetä. Nyt on jopa kaks kertaa pupuiltu kun yritetään eli ei juuri sen tiheämmin.

Mulla tais olla joulun aikaan ovis, kun kokeilin yks päivä kohdunsuuta ni se oli pehmeä ja auki. Ja aamulämmötki oli lähteny nousuun. Ja mä ku luulin, että ovis ois ny alkuviikosta.

Mummo se tosiaan hallitsee kultaisen käytöksen salat.. Mutta sulla Kuuku on hieno asenne! Tsemppiä kertomiseen sitte ajallaan, toivottavasti sulle ei jää pitkäksi aikaa paha mieli noin asiattomista sammakoista.

Diku kuuluu plussanneisiin, päivää en nyt muista. Mulle ei voi laittaa testipäivää ku yleensä siitä 7dpo alkaen katon 1-3 negaa päivässä aina tätsään asti...

Psykoenkeli, taitaa olla niin, että jos pokka pitää ja testaa viikon myöhässä-periaatteella niin yleensä testi kuin testi toimii mutta taas jos hurahtaa kuumeilun välineurheiluun niin asialla on väliä :rolleyes:

Mä tilasin babymad kaupasta englannista jotain halpatikkuja mitkä ei oo david tai one step, joista en tykkää ja niissä Lh oli selkeä ja r-testinegassa en nähny kuvittelemallakaan mitään viivan paikkaa edes roskishaamuna, mikä on kiva! Toimitus kesti melkein 2 viikkoa ku tilasin halvalla reitillä

Kiitos Aaria :) En tosiaan aio kertoa vasta kuin sitten, kun on ihan pakko. Niin paha maku jäi suuhun edellisestä kerrasta. Uhmaan täysin tämän mummon toiveita siitä ettei pojan pojsn perhe saisi lisääntyä enempää. Meistä tässä on kyse eikä mummosta. Meidän haaveista siitä, että se yksi "pala" meidän elämästä puuttuu vielä :)

Apua, tuli ihan nymfo olo :D meillä jos ei oo seksiä ollu viikkoon ni sekoan! :DD 2-3krt viikossa on sopiva, ja oviksen aikaan harrastelisin vaikka kolme kertaa päivässä! :D

Meillä seksiä vaihtelevasti. Ehkä 1-3 kertaa viikossa, joskus menee pari viikkoa ilman, joskus kertoja viikossa on enemmänkin. Ennen viime ovista sain miehen kellistettyä neljänä päivänä ennen ovista, näköjään kannatti. :D

Takaisin