Raskaaksi 2015

Hampaaton, siinä oli paljon hyviä huomioita näin esikoisesta haaveilevalle ainakin! :) ja paljon onnea!❤
 
Nennaa Nämä siis kolmen vuoden takaisia kirjoituksia ja nro 2 olisi nyt toiveissa ♡ ja yk11 menossa :) Toivottavasti teillä tärppää pian!!

Omaa napailua vielä vähän.. tuosta jälkimmäisestä tekstistä kävi ilmi, että silloin oli kaks kiertoa enneen plussaa kroppa venyttäny kierron 26 pv:n ja suuri pettymys oli tullut silloin venytyskierrossa. Ja semmoinen venytys tapahtui taas viime kierrossa! Että olisko se plussa sittenkin taas mahdollinen parin kuukauden sisällä?! Tulipas optimistinen fiilis tuosta viestistä! :)
 
On kyllä mukavia lukea nuo vanhat plussakierron kirjoitukset :) kiitos niistä hampaaton :)

Ihmettelin et miks on taas niin vetämätön olo.. Lämpö taas 37,6 :// joka toinen päivä -periaatteella näköjään mennään ton kuumeenkin kanssa, eilen oli inan alle 37 ja toissapäivänä 37,5...
 
Hampaaton, kiitos ja toivottavasti teilläkin tärppää pian :)❤
Silv, en nyt millään muista missä vaiheessa kiertoa olet, mutta yhdellä ystävällä oli samanlaista jokatoinen päivä -kuumeilua flunssan lisäksi, kun raskaaksi tuli. Jos et sitä vaihetta kierrosta nyt elä, niin toi on todella rasittavaa! Mulla 1,5v sitten kesti viikkoa vajaa 6kk tollanen jakso -.-" parempia oloja toivottelen sinne siis! :)
 
Silv, noniin! Kyllä tää nyt siinä tapauksessa vaikuttais ihan teidän kierrolta! :)
 
Oon tosi huono muistamaan kuka on missäkin vaiheessa, kun täällä tulee niin paljon koko ajan uutta viestiä :D ehkä tää tästä :)
 
Hampaaton, kiitos :D nyt Mä sitten laitan eilisen palelun raskausoireisiin. Ja tänään vasta dpo 3. Eli ei voi vielä edes oireita olla, kun ei ole edes kiinnittynyt vielä. :D

Mut siis tosiaan eilen paleli ihan järkyttävästi yhdessä vaiheessa illalla. Harvemmin minua palelee. Miehellenikin oikein esittelin kun olin ihan kananlihalla. Tästä on hyvä jatkaa epäaitojen raskausoireiden kehittelyä. :D

Hampaaton oli myös lohduttavaa lukea, että olit plussannut yk 14, itelläni juuri samainen kierto menossa. :)
 
Mulla tänään kiire päivä, menee iltaan mun kommentoinnit, mutta pikainen on.
Sain yllättäen aamulla clear bluella ovisplussan, vaikka aina tähän asti plussa tullut illalla. Testasin heti parin tunnin päästä sofin puikolla, ja heti pärähti leffaviiva. (On muutenkin huomannut, että kun on ovis, ei toisiaan tartte odotella sitä viittä minuuttia, vaan testiviiva tummuu melkein samaa tahtia kontrollin kanssa.) Jes, kierto jää siis 29 päivään. Laitoin viestiä luovuttajalle, ei ollu varma ehtiikö tänään, mut huomenna ainakin.
 
´muurahainen´ meillä menee kierto sit melkein samaa tahtia, mää tulen vaan päivän sun perässä. :happy: Koska oot ajatellu testiä tehä? Muistanko oikein, että sulla on clomit käytössä? Onko ne toiminu sulla miten? Toivon todella, että plussaat tästä kierrosta, teilläkin jo pitkä yritys takana. :joyful:
 
Laskeskelin ett jos tää kierto menee yhtään silleen niinkun viime kierto, ni ovis pitäis olla loppuviikosta. Mutta tuntemattomia ovat mun kiertojen tiet :D
 
Mä oon täällä taas ollut taka-alalla.. tosi tiuhaan kyllä tulee tekstiä :)
Mä päätin että tässä kierrossa en anna mielelle valtaa ja koitan olla ajattelematta/stressaamatta mitään..
Meinasin alunperin että huomenna testaan ku on kp 29/29 jossei tätiä näy mutta mulla kans tili sillä mallilla että venytän siihen vasta jos täti ei oikeasti tuliskaan..
Viime kierrossa tuhlasin niin monta testiä turhaan, että nyt päätin etten hätäile yhtään..
 
Sabetti, palaa toki kertomaan joskus mitä kuuluu. :)

Nyytti, joo, negan saaminen on perseestä, tosin niin on menkatkin erityisesti. En tiiä pehmittäiskö se jos sais etukäteen negan... harkitsen että päivää ennen mahdollisesti... ehkä testaan jossain kierrossa. :rolleyes: Mutta paranemisia flunssasta!

Myy, siinä on kyllä komea ovisviiva! Tuon ei ainakaan luulisi lisäävän stressiä. :wink
Kyfi, sormet ja varpaat ristissä että menkati ei alkaiskaan!:smiley-bounce012

Liliina, pepeXXL, Mymmelisti, pahoittelut negasta. Höh sentään. :sad001

Mymmelisti, mulla itsellä ei ole kokemusta klinikoista, mutta Sateenkaariperheiltä oon lukenut monien kokemuksia. Väestöliitto tosiaan taitaa olla vähän halvempi kuin muut, vaikka nimestään huolimatta on yksityinen. Ilmeisesti voittoa tavoittelematon? Kaikilla klinikoilla on joitakin outojakin lääkäreitä, mutta pääosin hyvää olen kuullut. Oletko kysellyt tuolta Hoidoissa kuumeilevat -ketjusta?

Muurahainen, kiitos kuvalinkeistä, mielenkiintoista katsella. :)

Tintuska, mulla huonot viivalasit, en oikein erota mitään. :( Mutta toivottavasti livenä näkyy todellisemmin, ja vahvistuu!
 
Sarina, kiva kuulla sustakin taas! Ihme pitkä kierto sulla, sais jo menkat alkaa (harvoin tuota sanoo täälllä!). Mahtavaa että pääset työpaikan kautta gynelle, varmasti siellä osaavat neuvoa.

Mariska, siinä on kyllä ihailtavat viivat! :grin

Enu, tsemppiä piinailuun! :smiley-bounce012

Silv, veit sanat suustani noissa naisen kehon ihmeissä. :rolleyes:

Hampaaton, kiva lukea sun kertomusta. Ja ihana mistä keksit sun nimimerkin, oonkin miettinyt sitä. Toivottavasti sun pidentynyt kierto taas enteilis hyvää! :)

Sazu, tosi hyvä jos oot onnistunut olemaan liikaa ajattelematta/stressaamatta. Toivottavasti toisi myös tulosta!
 
Apua miten paljon tänne oli tullu viestiä mun työpäivän aikana. :D Hienoa, että täällä on näin paljon aktiivisia ihmisiä. :)

Beislalle onnittelut ovisplussasta! Toivottavasti saat hyödynnettyä sen hyvin. :)

Olipas kiva lukea hampaaton, noista sun kolmen vuoden takaisista kirjoituksista. :)

Tsemppiä kaikille tulevaan viikkoon! :) Ja toivon tämän viikon tuovan plussatuulia kovasti! :)
 
Tässä vielä kuva mun ovisplussasta. En tiedä mitä kävi eilen kun viiva oli aivan haalea, mut nyt ei ainakaan tartte arvailla! Kuva kuivuneesta testistä, joten näyttää vahvemmalta kuin testiajalla.
 

Liitteet

  • 20150209_175911.jpg
    20150209_175911.jpg
    526.3 KB · Katsottu: 152
Myy82 onpas hienot ovisviivat, onnea! :)

Dreamer88 voi olla, onko kaverisi vielä saanut töitä? :)

lauruskaah onneksi on hoidettavissa oleva juttu! Voimia paranemiseen!

Mariska86 oon ihan kade sulle! :p Upeat viivat! ;)

Hampaaton oli kiva lukea noita sun vanhoja viestejä ja oireita. :) Aloin jo itse kuvittelemaan kaikkia! :P :D Toivottavasti teillä tärppää pian! :)

Beisla onnittelut vahvasta ovisplussasta! :)

On. Tänään oli todella kiireinen päivä töissä ja nyt jalkoja särkee niiin.. Nyt tunniksi kylpyammeeseen niin eiköhän tämä tästä. :) Tätiä ei näy vielä, ylihuomenna uusi testi.
 
Takaisin
Top