Raskaaksi 2015

Omanapailua vaan taas. Kp15 siis menossa jo :) Eilen illalla alkoi kamala vessassa ravaaminen (20km miehen porukoilta kotiin oli TOSI pitkä matka). Voikun ei mitään pissatautia tähän nyt lykkäis :( vv lorottelee tulemaan taas ihan älytöntä tahtia. Ja huomenna olisi aamulla lääkäriaika ja selviäis kolesterolit ja muut :)
 
Pääsin just korvalääkäriltä, korvat terveet ja lievä kasvohermohalvaus, pitäis kuukauden sisään toipua kokonaan kortisoni tableteilla ja kasvojumpalla. Passittivat mut viel toiseen sairaalaan korvapolille kuulotutkimukseen ja sit labraan verikokeisiin borrelioosin varalta..
 
Myy82, mikäs kp siellä on menossa? Kun ovistestihän saattaa myös näyttää raskauden :wink Ja kerta noin vahvat viivatkin sait!!! Mutta sopii noi oireet hyvin ovikseenkin. :)

nennaa, tsemppiä lääkärikäyntiin huomiselle. Noikin oireet voi liittyä ovikseen, toivotaan ettei olisi vti!
 
Moikka kaikki! Herranjumala täälä on kirjotettu, yli 2000 viestiä. En mitenkään kerkeä kaikkia lukea, pahoittelut siitä.

Onks täällä paljon plussanneita?? :) <3

Pahoittelut tädeistä yms.

On. Eilen palattiin auringosta, ja tänään alko heti normiarki :) joku ehkä muistaakin et stressailin täällä jo ennen matkaa myöhässä olevasta tädistä, no, ei ole vieläkään suvainnut saapua paikalle. Edelliset ollu siis marraskuun lopulla ja nyt menossa kp71. Huomenna soittelen työpaikkahoitajalle kun sain työkaverilta vinkin, et meidän työpaikan terveyshuoltoon sisältyis pari kertaa vuodessa myös gynekologikäynnit! Ihan kiva tietää tässä vaiheessa vaikka pari vuotta täällä jo työskennelly :D
 
Sarina: welcome back :) kateellinen olen kun oot käyny ottaa arskaa :) iho huutaa täl hetkellä aurinkoa. Ja onpa siul aikamoinen kiertopäivä menossa :(
 
Pahoittelut negoista liliina, Pepe ja Mymmelisti, voihan himputti!
Tintuska, jotain aivan haaleaa minäkin näen, vahvistumista! :)
Be, hyvää lentoa sinne:)
Myy, hieno viiva! Ei jää epäselväks ei :)

Ommoo nappoo; kp 23/29 ja dpo7. Tuntemuksia none.
Maha edelleen ruikulilla ja pääsipä aamulla oksukin. Flunssa tiukasti paikoillaan myös. Näillä mennään! :yuck::joyful:
 
Diku mulla kp28 ja ovis oli kp13 tai 14. Viimeksi letrojen kanssa täti tuli kp30.

Mulle turha pahoitella negasta varma siitä olin :D ompahan yksi testi vähemmän kaapissa ;)

Plussatuulia kaikille ++++++!!
 
Kyl muuten alkaa epäilyttää jo että kohta sitä taatusti ollaan vatsataudis kun edellisestä on se parisen vuotta...
 
Larissa, kp15. Tää kierto on ollut niin ihmeellinen mitättömineen menkkoineen, tuhruiluneen, tiputteluineen, kipuineen jne. Raskaus pitäisi olla mahdotonta (no ihmeitä haaveilen seuraavalle puolelle vuodelle silti :wink) ja viime kierrossa ovulaatiota ei ollut tapahtunut vielä kp17 ja muutenkin todennäköisesti jäi ovuloimattomaksi. Tänään on etonut, mutta katselin wl:sta, että niin viime kierrossakin etoi kp15.

Be, hyvää lentoa! :)

Tervetuloa takaisin Sarina! Toivottavasti oli ihana ja rentouttava matka! :) Ompas sulla kierto pitkittynyt! :sad001 Toivottavasti saat ajan pian!
 
Myy82, selviä ovisoireita siis! Mulla etoo aina myös oviksen aikaan ja tuota tiputtelua esiintyy munasolun irrottua :wink (Niin ja tietty mun tapauksessa se jatkuu myöhemminkin, mutta se ei liity tähän). Nyt sitten vaan hyödyntämään tämä kierto!!! :woot:
 
Kysymys: onko teiän miehillä tullut ongelmia ettei vaan tule? Yöllä kävi just se tilanne että toi parempi puolisko ei saanut :( just kun ois ovis aika.
 
Larissa, tietämättömänä tilanteesta eilen aloitettu :wink

Dreamer, tasan kerran tapahtunut. Tulipas se huonoon saumaan :sad001 Voiko ovulaatio tapahtua, jos menkat on jäänyt välistä?
 
Dreamer, on täälläkin toisinaan. Tosin yleensä se taitaa johtua väsymyksestä tai stressistä.. Samoin meillä ei voi kahta kertaa saman päivän aikana pupuilla, ku mies stressaantuu kun ei vaan tule enää toisella kerralla, vaikka olisikin puolivuorokautta välissä. Taitaa hänen täytyä nukkua aina välissä :D :)
 
Dreamer, samaa mietin kuin Myy, että oletko varma että siellä on oviksen aika, jos menkkojakaan ei ole näkynyt välissä? Ei niihin laskureihin kannata sokeasti uskoa. Kerroitko miehellesi, että nyt olisi "otollinen ajankohta"? Se saattaa lisätä ramppikuumetta, jos tietää että pitäisi suorittaa. Näin ainakin meillä, eli pidän miehen pimennossa oviksen ajankohdasta :grin Vaikka kyllä sen varmaan mun halukkuudesta huomaa :grin:grin
 
Sehän se et itekää tiedä et jos ovis on ja menkat ei oo tullut että tapahtuuko mitään :D enpä ikinä kyl luota laskureihin..
 
Mä luulin että kierto vaan jatkuu ja jatkuu jollei menkkoja tule? Ja yks ovulaatio kierrossa (jollei oo ihan peräkkäin). Emmätiä?
 
Pahoittelut negoista :sad001 Niin toivoin teille plussaa !

Tintuska, ihan kun olis jotain siellä :) vahvistumista sille ! :)

Diku tänne kuuluu ihan hyvää, tulin kyllä pois töistä kun meni yskä niin pahaksi ja nyt lepäämään. Mitäs sinne ? :Heartred

Mun Oli pakko käyttää viimeinen pc pois kaapista ja leffaviivat siihen pamahti alta aikayksikön:love7



Plussatuulia!!!:wav
 
Huh, huh. Niin paljon tullut taas luettua teijän viestejä etten enää muista kenelle piti mitäkin kommentoida. :smug:

Negoja oli ainakin muutama testannut. Pahoittelut niistä. :shifty:

Tintuskalla minäkin näin haamun poikasta siellä, joten viivalle vahvistumista! :happy:

Omaa napaa sen verran, että ovistestin megalomaaniset viivat tuli todellakin hyödynnettyä. Torstaina kerran, perjantaina kahdesti (silloin siis +) ja lauantaina sekä sunnuntaina kerran. Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristiin, että siellä jotain alkaa tapahtumaan. Viikonloppuna ainakin sain tissikivun seuraks. Tai pikemminkin nännit on ihan kamalan kipeet. Aamulla meinas autossa itku päästä, kun turvavyö ja takki paino jotenkin niin kipeesti, ettei mitenkään ollu hyvä olla. Nyt sit jännätään kuinka käy... :nailbiting:
 
Takaisin
Top