Raskaaksi 2015

Silv hahaha! :D sitä hän ei valitettavasti osaa vielä kertoa mitä mielessä oli :D ;)

Larissa mä sain hänet kiinni juuri kun oli ottanut kuvan ja kirjoittanut omiaan, mutta pakkohan sekin oli postata kun niin hieno oli! ;)
 
Ja Mariskalle pikaisia paranemisia! Itse juuri koko alkuviikon flunssaa sairastaneena tiedän, että se on kyllä ikävä tauti. Onneksi alkaa tää flunssa jo helpottaa, niin pääsee kotoa liikkuu ihmisten ilmoille. :)
 
Voi ihana pikku palstailija Be:llä :)

Kiitos Sohwia, mä oon täällä töissä ja voin kertoo et ei oo kiva olo :(
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Nyt taitaa olla liikkeellä kyl jotakin, itellä noussu lämpö tän aamun aikana :/ ja TA kipeenä..
 
Nyt on kuulkaas piru merrassa! Oltiin pojan kanssa lounaalla kiinalaisessa. Heti kun sain ruokaa nenän eteen, niin ällötys! :o ja pakkohan sitä oli väkisin syödä kun kerran oli tilattukin. Eikä tietenkään ollut hyvä idea. Jotain on hullusti kun poika 1,5v. syö enemmän kuin mamma. Pitäiskö alkaa miettiä testipäivää?
 
Napailua pikaisesti, itku meinasi illalla päästä, kun mies ei lämmennytkään peittojen heilutukselle. Hän ei siis tiedä kierrosta mitään, kun ei halua. Yöllä kävin vessassa ja sänkyyn tullessani, isäntä olikin hereillä. Joten ovisplussa tuli hyödynnettyä nyt kahtena päivänä! :)
 
Mä kans kattelin womanlogia tyytyväisenä, kaikki on ainakin tehty mitä tehtävissä on :)
ImageUploadedByVau Foorumi1423220851.434969.jpg
 
Be sulla on syötävän suloinen palstailija siellä. :p

Oma napa unohtui äsken laittaa. Tällä hetkellä ehkä kp 52 ja taisin tänään saada ovisplussan. Katotaan jos saan kuvan liitettyä tänne. image.jpg Ette varmaan arvaa mitä meillä tehään tänään... :love7
 
Psykoenkeli, testipäivää vaan kehiin! :woot: Onko mikä kp ja onko oviksen ajankohdasta tietoa? Sorry en muista :/

Murkku, hyvä että tuli hyödynnettyä! Plussatuulia nyt vaan sinne kovasti! :wink

enu, siellä onkin vahva ovisplussa! Eiku vällyjen väliin tänään :happy112 :sex
 
Larissa, et sä voi muistaa, kun mä en edes tiedä :D eka kierto kierukan poiston jälkeen niin en ole vielä kartalla.
 
Psykoenkeli nyt testiä kehiin, kuulostaa erittäin lupaavalta. :grin

Murkulle tsempit parin viikon päähän. Hienosti saitte oviksen hyödynnettyä ja komeat oli viivat testissä. Teet sitten yhtä komean plussan r-testiinkin. :p
 
Pakko nopeaa kommentoida. Be:llä aivan mielettömän suloinen pieni palstailija siellä! Ihana päivän piristys! ❤️
Nyt töihin, katotaan taas, kun takaisin ehdin, mitä taas muistan kellekin sanoa, mitä oli tarkoitus sanoa... :P Mutta töistä en aio nyt myöhästyä, toisin kuin eilen fysioterapiasta, kun täällä piti roikkua lukemassa ;)
 
Be, ihana ja vaarallisen taitava pikkuinen sulla :laughing001 Nauroin niin katketakseni, että miehenkin oli pakko tulla katsomaan, mitä ihmettä tapahtuu. Meidän kissat on joskus postanneet yhteen keskusteluun tappokäskyjä (killll!).
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Napailen pikaisesti:

Oiskohan tässä kierrossa tulossa ovis kerrankin hyvissä ajoin. Muniksia nippailee, v.vuoto on lisääntynyt ja himokkaat ajatukset nousee taas pääkoppaan :grin Olen tuijotellut ja huokaillut nyt vapaapäivät netlixistä romanttisia leffoja :hilarious: Nyt on kp 7, viime kierroissa ovis on ollut vasta kp 17. Nooo, jos ovis on jo viikon sisällä tuloillaan niin pääsenpähän ajoissa käymään siellä verikokeessa (pitää mennä oviksen jälkeen) ennen lääkäriä :)
 
Kukas siitä Linea negrasta kirjoitteli? Mulla on ilmestynyt myös???? Luin et voi toki viitata myös mm diabetekseen??
 
Siis ai että mun tekisi mieli testata, enkä oikein edes tiedä miksi. On täysin epätodennäköistä, että olisin raskaana. Tai ainakaan ei yhtään tunnu, että olisi tärpännyt. Kuukautis oireitakaan ei ole, paitsi olen todella herkkä suuttumaan ja itkemään. Rinnat on raskaat ja kipeät.(kuukautiset oireet mulle vähän uutta, terolut kuurin aikana niitä ei ollut ollenkaan., niin en osaa sanoa mikä oire liittyy mihinkin. Nyt toinen luomu kierto Teron jälkeeen) Tänään aamu puuhastelun jälkeen alkoi kohtu kramppaamaan kipeästi, mutta kesti vain hetken. Olin varman että kk alkoi. Mutta pelkkää valkovuotoa. Kramppaus voisi tietty johtua asento valinnastakin ;D Tän ryhmän vika, että haluan edes testata, koska päässä ei ole pienintäkään ajatusta, että raskaus olisi mahdollinen nyt :D "mäkin haluun, kun muutkin" :D Niin nyt kp28/26-28
 
Muokattu viimeksi:
Be ihana pikku palstalia<3

Psykoenkeli mikä kp siellä tänään? :)

Silv on ainakin panostanut urakalla ;)

Enu mulla mennyt ohi mutta miten siellä normaali kierto? Ja vau mitkä viivat!

Larissa toivottavasti tuo olis merkki siitä että ovis aikaistuisi. Miten onko tää kierto vielä niitä missä käytätte kumeja?

Minniee testaa ihmeessä :) tai sitten odota Ja testaa maanantain mun ja Mymmelistin kanssa.

Mikä tilanne Mymmelisti siellä?

Täällä viiminen päivä sairaslomaa ja aamulla miehen kanssa siivottiin. Tänään ja eilen puikot heiluneet tulevalle veljelle tehdessä villapukua. Toivottavasti pian saa tehdä omalle pienelle <3

Ihanaa viikonloppua naiset! Täällä paistaa aurinko ja oon onnellinen kaikesta mitä mulla nyt on.
 
Mariskalle parantumisia. Ei oo kivaa tää flunssakausi. Mäkin heräsin aamuna aivan tukkoisena, ja vilutti. Lepäsin, nyt onkin parempi olo, toivottavasti pysyy näin. Mutta kai sä pystyt lähtemään kotiin, jos olo pahenee?

Silville myös flunssa hus pois! Ja sullakin talletukset hyvin tehtynä.

Be, aivan mahtavaa, repesin! :laughing002

Psykoenkeli, kuulostaa suorastaan lupaavalta. Kauanko siitä on, kun puuhastelitte?

Muurahainen, nyt on ajoitus mennyt just nappiin! Tosta on hyvä lähteä jännäilemään. :biggrin

Enulla tosi komea oviplussa. :grin

liliinalla fiksut kissat! :wink Ainakin luulen, että jos meijän kissat osais kirjoittaa, ne laittais just jotain tollasta.

Larissa, pikaista ovisplussaa sulle! Tai siis ei liian pikaista, vaan optimaalista limakalvojen kannalta. :wink

Minniee, jos sulla on kp:t täynnä, niin ei tuo mikään kovin aikainen testipäivä edes olisi. :)
 
Pepe, joo tässä kierrossa mennään otolliset päivät vielä kumeilla. Ensi kierrossa sitten taas ilman :wink Mulla on toiveet korkealla ensi kiertoon, sillä jos tuo tuhruttelu saataisiin kuriin niin on sellainen olo, että olisi kerrankin oikeasti mahiksia plussaan sitten! :grin Ihanan postiivinen asenne sulla ja niin se pitääkin! Ei negatiivisuudella olla ikinä mitään saavutettu, mutta optimismilla kylläkin on!
 
Benjamin kiittää ja kumartaa. ;) Kiitos kaikille ihanista sanoista! :) <3

Pikaista paranemista kaikille flunssan kanssa kärsiville! Toivottavasti helpottaa pian.

Testatkaa nyt pian ja niitä iloisia plussauutisia tänne! ;)
 
Takaisin
Top