Raskaaksi 2015

Mäkin olen ollut perjantaista lähin lomalla. Tosin teen lyhennettyä viikkoa muutenkin ja oon ma ja pe aina kotona. Just oltiin kolme päivää laskettelemassa ja nyt alkaa joulun vietto.

Mä en oikeesti tajua näitä mun menkkoja. Tätä vuotoa tulee ihan hirvittävä määrä O_o Mistä se oikein vuotaa, jos se limis oli kerta niin onneton.

Miten mulla olikin menny ihan ohi, että myös DarkMimosa on ulkomailla. Ja Aeria, en kyllä muista lukeneeni kuinka vanha sä olet mutta veikkaan, että vedän palstan pohjat :D

Hei, onks muilla muuten erikoinen olo oviksen aikaan? Siis väsymys, uupumus, pahoinvointi, vatsavaivat ja päänsärky? :)

Kiivi; Rentouttavaa ja antoisaa lomaa :) Toivottavasti ovis on nyt super hedelmällinen :Heartred
Mimmu; Eikös se ole hyvä merkki että vuotoa on "kohtuullisesti"?

Mä en voi olla miettimättä mitä siellä kohdussa mahdollisesti tapahtuu. Vähän sellasta jännää alaselän jomotusta ja alavatsan polttelua ilmoilla vähänkun olis menkat alkamassa.. :rolleyes:Veikkaisin et on menossa ehkä dpo6? Ei oo kuitenkaan mitää repäisykipuja tai ylimääräsiä vuotoja ollu mitä aina jotenki oottaa ku niin monella niitä tuntuu olevan ennenkun sit plussa on testiin tullu. Hmm...

Kuuku, mulla on noi yleensä menkkojen aikaan :D ovis ei oikeastaan aiheuta mitään, riippuu vähän. No okei, ehkä halut kasvaa :D

Nyt oon jotenkin ihan varma ettei nyt ainakaan ole tärpännyt. Tosin enbnyt olettanutkaan et niin kävis mut kyllähän sitä mahdollisuutta aina miettii. Tosiaan sillon kun oli oletettavasti ovis, niin oli ne hirveet kivut vasemmalla, seuraavana päivänä oli outoja jomotteluja molemmin puolin ja keskellä alavatsaa. Nyt ei oikeestaan enää mitään... nyt olis dpo 3...

Diku, onhan se juu hyvä, että ekat menkat on normaalit. Mua vaan ihmetyttää miten ne voi olla näin mielettömän runsaat. Lääkäri sanoi just pari päivää ennen limiksen olevan tosi ohut ja menkkojen tulon kestävän varmasti vielä pitkään.

Kuuku87 mulla on ainakin pahoinvointia ja vessassa ramppaamista pissahädän kanssa. Joskus oviskipuja oli ja ne oli kovia. Nyt on pitkään ollut suhteellisen laimeita kipuja ja jomotuksia. Turvotusta on paljon oviksena. Ja kyllä ne kivut bongaa mutta niistä jotenkin nauttii kans.

Diku kiitän, sitä samaa sinne teille <3 olet ihana kun jaksat piristää muita :)

On: eilisestä asti ollut jotenkin limainen olo, hyyyyh. Hampaiden pesu aiheuttaa taas yök reaktion kun taas alku kierrosta ei. Jännä tää mun oirehdinta. Mulla on ollut ruokahalu hukassa. Mut silti en ole laihtunut. Pikemminkin piirun verran turvottaa nyt. Heti aamusta huono oksu olo. Johtuuko mistä. Se jää mysteeriksi. Kummasta kainalosta muuten aamulämpö mitataan? Mittasin eka oikeasta 35.2 ja se mittari ei ollut kunnolla puristuksissa kun taas vasemmassa kainalossa tuli heti 36.2 ja oli paremmin kiinni. Vaihdoin taas oikeaan ja tuli 35.7 silloin ajattelin että nyt ei ole luottamista enää. :D mun pitää tutkia asiaa faktojen kautta mutta kertokaa ihmeessä jos voitte jotenkin auttaa. Jee huomenna on joulu!

Jouluja sinne Mariska <3 :)

Muokattu viimeksi:
Km jälkeen ei kyllä voi olla ovista huomaamatta, melkeinpä tosiaan pahemmat kun menkkakivut kuten Katariinallakin. Ennen keskenmenoa ei mitään tuntemuksia oviksen aikoihin. Jotain hyötyä siis siitäkin, ei tartte enää arvailla :)

Ihanaa lomaa Mimmu, Kiivi ja muut onnelliset, jotka jo lomailevat! Vielä tää päivä töitä(kuten huomaatte, ahkerasti niitä teen :wink) ja sitten pari päivää vapaata. Ja luntakin :Heartred "Onneks" voi olla miettimättä näitä juttuja joulun, kun ovis vasta uuden vuoden aikaan.

Ihanaa joulua kaikille!

Mulla oli just menkat eli eikai ne taas oo alkamassa :D Et siksi mietin jos paha olo ym. muut mainitsemani oireet viittais tähän mahdolliseen ovikseen, kun on noita limojakin tullut. Nyt kp 15/26-28 menossa :)

Jos sitä siirtyisi itsekin joulun viettoon, vaikka varmasti käyn täällä kurkkimassa onko joku jotain laittanut :) Tänään vielä kauppaan kamalaan jouluruuhkaan :D Lasten kanssa ainakin piparien ja torttujen leivontaa ja illalla kinkku uuniin.

Kaikille täällä oikein hyvää ja rauhallista joulua sekä hedelmällistä/vauvarikasta uuttavuotta <3

Ihmiset on erilaisia :) eiköhän sulla sit kuuku oo sieltä ovis tuloillaan!

Munkin puolesta ihanaakin ihanampaa joulua kaikille! :greet008 Mäkin pääsen muutamaksi päiväksi huilimaan tän työpäivän jälkeen :)

Takaisin