Onpa kiva lueskella teidän esittelyjä! :) (Mullekaan ei oo tullu ilmoituksia uusista viesteistä)
Täällä siis minä 28 ja mies kohta 30. Yhteistä taivalta pian jo 8v (!) ja esikoista yritetään. Nyt 11/14 päätettiin, että tervetullut lapsi on, jos on tullakseen. Mulla ehkä enemmän yritystä, mies ei halua laskeskella tärppipäiviä, on sanonut että silloin peuhataan kun siltä tuntuu ja jätetään tämä homma ihan sen varaan, että tulee jos on tullakseen :) Itse oon aika tietoinen mun kierrosta, mut enhän mä sitä miehelle mainosta varsinaisesti
Meillä jo ekasta yrityksestä tärppi, mut jäi kemialliseksi/varhainen km. Jos nyt tästä kierrosta jotain tarttuisi, niin heti vuoden alussa olisi plussa jo mahdollista näkyä!
Työelämässä ollaan molemmat ja opiskelut opiskeltu tältä erää molemmilta, joten sinälläänkin aika vauvalle niin valmis kuin vain voi olla. Omakotitalosta haaveillaan, varmaan isomman kodin osto tulee ajankohtaiseksi sitten plussauksen jälkeen. 58m2 voi käydä ahtaaksi kun iso koirakin meidän perheeseen kuuluu :)
Toivotan kaikille ihanaa joulun aikaa, toivottavasti moni pian jo saisi plussia täällä tuuletella! :)