Mä kahlasin
TOSI NOPEESTI jokaisen viestin/sivun joten oon hiukan ulkona uusista jne mutta kaikille toivotan kovasti tsemppiä ja plussatuulta!
Pahoittelut menkoista, rankoista kokemuksista kuten keskenmenoista ja jos on jotain muuta hlökohtaisessa elämässä tapahtunut/tapahtumassa. Olette kaikki mun puolesta tervetulleita joukkoon, mukaan otetaan loputon määrä uusia kuumeilijoita, rohkeasti mukaan vaan! Toivottavaa kuitenkin olisi, ettei kenenkään tänne pitäisi kovin pitkäksi aikaa jäädä, vaan päästäisiin kaikki onnekkaina odottamaan.
Haluaisin toki tietää teistä jokaisesta uudesta jotain jos vaikka löytyisi yhteistä mutta eiköhän tässä ajan mittaan tule jubailtua. Mietin tässä, että pitäiskö noi 229 viestiä vaan ronskisti lukea ja tykkäillä.. se on kivaa
Ja kommentoidakin teidän juttuihinne.
On: Aivan fantastinen lauantai miehen kanssa ja tänäänkin oli ihanaa. Katottiin yhdessä vaunuja meidän pienokaiselle, miettikää, vaunuja! Vaikka tässä ei vielä raskaanakaan olla, ihana mies! Päätettiin eskoisen syntyvän 2015 lasketun ajan kieppeillä plus miinus viikko. Ja se muuten on tyttö! Jos on poika niin fine, olkoot
Huumoria naiset. Kolme aamua jouluun. Hmm tuntuu jännältä
Minusta itsestäni vielä sen verran että olen itse 21v ja miehellä on edellisestä suhteesta 3 ja puol vuotias tytär. Olemme seurustelleet 2 ja puol vuotta, kuumeiltu ja haaveiltu perheenlisäyksestä nyt jo tovi. Ekaa kertaa tjottailtiin jo 2012 joulukuussa mutta tammi-helmi-maaliskuussa 2013 mä aloin innostumaan enemmän kaikista kuumeiluun liittyvistä jutuista yhden ystävän myötä joka myös kuumeili. Tuli saatua valeplussia koska yhtäkään nyyttiä ei ole tuuditettavana
Ultrassakin tuli ravattua 2013 kesällä yhden valeplussan takia mutta ei sielä todettu kuin täydelliset limakalvot (1cm) ja tyhjä kohtu. No joo, oonhan mä digilläkin saanut viikkoja mutta vuotoon päättyi ennenkuin ehti alkaakkaan joulukuussa 2013. Pari kertaa olen heittänyt siis tän kahden vuoden aikana hanskat tiskiin joten en osaa sanoa tarkkaa lukua yrityskiertoja ajatellen. Rehellisesti sanottuna ollaan yritetty ainakin sen 22 kiertoa. Niin ja ihan aikuisten oikeen keskenmenon sain rv 6 + ? 2012 alkusyksystä, oltiin vasta alettu seukkaamaan ja olin tietämättäni raskaana.
Anteeksi, pitkä sepustus!