Raskaaksi 2015

No katsotaan miten tässä käy :) Ehkä on parempi, että jos ei tässä kierrossa onnistu niin sitten seuraavassa jätän nuo ovistikut kokonaan pois :)

Sama juttu täälä:-D neiti täytti vasta 1v eli
ei mitään kiirettä toisaalta:-D tulee kun on tullakseen:-D

Hei vaan ! :)

Mä tulin puhaltelemaan plussatuulia tänne kaikille :talk017

Joka päivä toki vilkaisen mitä te ihanat olette kirjoitelleet, mutta pysyn vähän sivummalla.
Täällä tosiaan mennään nyt laskematta mitään päiviä ja ihme ja kumma en ole edes kuunnellut oireita :laughing002
Onneksi tulee joulut ym niin saa ajatukset pysymäänkin muualla !!
Rakkautta kyllä riittää :wink

Rentouttavaa joulun odotusta teille kaikille ihanille :love2

Minäkin voisin puhallella plussapuhuria kaikille :smiley-angelic006:smiley-angelic006

Ihanaa kun joulu rupee lähenemään ja tammikuun matkakin polttelee jo lähellä, se tulee kyllä niin tarpeeseen! Kovasti toivon plussaa vaikka mikäli se paukahtaa ennen reissua niin sukellukset voin unohtaa samantien, mut se ei haittais yhtään :) :smiley-angelic001 ei ole mitään hajua mikä dpo on menossa, veikkaisin ehkä dpo4... oireita ei taaskaan ole yhtään, paitsi mitä mies heitti et onks mulle tullut teini-ikä uudestaan kun naamaan puhkeilee finnejä sitämukaa kun toinen paranee. Inhottavaa kun ikinä ei ole sellasta ongelmaa ollut :D

Tiikerillä: huippua! Muistan tuon tunteen. Alkuun mentiin keskeytyksellä ja joka kerta harmitti kun ei tullu sisään. Sit ku se tuliki kerran ja kysyin että mikäs nyt tuli ukolle anto mennä vaan ni sano että haittaako?

Tervetuloa vaan kaikille ja toivottavasti ei enään ens vuoden ryhmään liitytä ;D

Ärsyttää, että tänne oli tullut yli 100 viestiä, mut ei mitään ilmotusta mulle :( mä jo ajattelin, et naiset ootte ruvennu hiljasiksi :D

Mulla sellanen fiilis, et en halua kattoo kalenteria etten vaan ala laskee päiviä ovikseen tai yritykseen tai mihinkään raskautumiseen liittyvää. Oon ajatellu et toimiskohan kalenterista luopuminen ja koko pakko raskautu ajatuksesta luopuminen? Ei varmaa, mut ainaki nyt oon sillä fiiliksellä.
Foorumista en taukoa haluis pitää, kun on pakko saada tietää missä vaiheessa muut menee ja jos se plussa tulee niin saa iloita edes toisten puolesta<3
Ens vuonna jossain vaiheessa rupeen sitte miettii niitä lapsettomuustutkimus juttuja.

Täällähän te kaikki ootte! Osa haahuilee vielä tuolla "raskaaksi 2014" ketjun puolella.
Minäkin nyt Viel hetkeksi änkeän tänne jännäilemään teidän kanssa, vaikka onkin jo rv8 menossa..mutta kun en halua vielä erkaantua teistä :)

Blah... Onpas nyt ärsyttävää kun en ota oikein selvää tästä kropasta. (Ihan ku näistä nyt koskaan edes selvää sais... ) Mut siis eilen oli tosiaan niitä selkeitä kipuja vasemmalla munasarjojen kohdalla. Tänään ei oo ollu kipuja mut nyt illalla on alkanu ihme juiliminen alavatsalla... Viime kierrossa oletin ekaks et ovis olis ollu laskurin mukaisena päivänä, mut sit tulikin niin selkeät ilmat ja kivut et ajattelin et se olikin 4 päivää myöhemmin. Silti menkat alko sen laskurin mukaan. Nyt siis arvon et oliko se ovis eilen niinku laskurin mukaan olis, vai taas vasta tulossa. Ei taida selvitä ennen ku menkat alkaa... 3.1. pitäis siis tädin tulla...

Mä kahlasin TOSI NOPEESTI jokaisen viestin/sivun joten oon hiukan ulkona uusista jne mutta kaikille toivotan kovasti tsemppiä ja plussatuulta! :wav

Pahoittelut menkoista, rankoista kokemuksista kuten keskenmenoista ja jos on jotain muuta hlökohtaisessa elämässä tapahtunut/tapahtumassa. Olette kaikki mun puolesta tervetulleita joukkoon, mukaan otetaan loputon määrä uusia kuumeilijoita, rohkeasti mukaan vaan! Toivottavaa kuitenkin olisi, ettei kenenkään tänne pitäisi kovin pitkäksi aikaa jäädä, vaan päästäisiin kaikki onnekkaina odottamaan.

Haluaisin toki tietää teistä jokaisesta uudesta jotain jos vaikka löytyisi yhteistä mutta eiköhän tässä ajan mittaan tule jubailtua. Mietin tässä, että pitäiskö noi 229 viestiä vaan ronskisti lukea ja tykkäillä.. se on kivaa :rendeer Ja kommentoidakin teidän juttuihinne.

On: Aivan fantastinen lauantai miehen kanssa ja tänäänkin oli ihanaa. Katottiin yhdessä vaunuja meidän pienokaiselle, miettikää, vaunuja! Vaikka tässä ei vielä raskaanakaan olla, ihana mies! Päätettiin eskoisen syntyvän 2015 lasketun ajan kieppeillä plus miinus viikko. Ja se muuten on tyttö! Jos on poika niin fine, olkoot laughing7 Huumoria naiset. Kolme aamua jouluun. Hmm tuntuu jännältä :santa

Minusta itsestäni vielä sen verran että olen itse 21v ja miehellä on edellisestä suhteesta 3 ja puol vuotias tytär. Olemme seurustelleet 2 ja puol vuotta, kuumeiltu ja haaveiltu perheenlisäyksestä nyt jo tovi. Ekaa kertaa tjottailtiin jo 2012 joulukuussa mutta tammi-helmi-maaliskuussa 2013 mä aloin innostumaan enemmän kaikista kuumeiluun liittyvistä jutuista yhden ystävän myötä joka myös kuumeili. Tuli saatua valeplussia koska yhtäkään nyyttiä ei ole tuuditettavana :scratch Ultrassakin tuli ravattua 2013 kesällä yhden valeplussan takia mutta ei sielä todettu kuin täydelliset limakalvot (1cm) ja tyhjä kohtu. No joo, oonhan mä digilläkin saanut viikkoja mutta vuotoon päättyi ennenkuin ehti alkaakkaan joulukuussa 2013. Pari kertaa olen heittänyt siis tän kahden vuoden aikana hanskat tiskiin joten en osaa sanoa tarkkaa lukua yrityskiertoja ajatellen. Rehellisesti sanottuna ollaan yritetty ainakin sen 22 kiertoa. Niin ja ihan aikuisten oikeen keskenmenon sain rv 6 + ? 2012 alkusyksystä, oltiin vasta alettu seukkaamaan ja olin tietämättäni raskaana.

Anteeksi, pitkä sepustus!

Kiivi, oli mielenkiintosta lukea sun tarina kun jo tuolla 2014 ryhmässä jonkin verran kirjotellut ja seurannut niin sinut sieltä ainakin muistan :) toivon sinullekin pikaista pyrähdystä täällä!

Tänään siis kp 31/27-30..eikä menkkoja näy.kroppa vissiin sekasin ku eka oli neidin 1v synttärit..sitte joulu ja isän syntymäpäivä uutenavuotena♥

Esittelykierros?

Täältä löytyy 28vee kuumeilija, mies on vuoden vanhempi. Esikoinen syntyi 02/2014. Esikoinen tärppäs aika nopeesti, pillerit lopetin tammikuussa 2013, Ekokauppa luomumenkkoja odotin jotain 70 päivää, kahdet luomut ehti tulla kunnes jo tärppäs.
Nyt sitten olis haaveissa toinen pienokainen.
Mies on alkuun pistänyt vastaan ja oma ajatus oli että suostuttelen miestä ja yritys alkaisi loppukeväästä. Olis hyvä saada painoa sellanen 20-30kg alaspäin ja 2 vuoden ikäero olis ihanteellinen lapsille.. mutta nyt tässä pari viime pupuilukertaa, ollaan menty ilman kumia, miehen aloitteesta! Enkä ole vastaan laittanut. :D Ehkä vois siis tohon listaan vaihtaa että tjottaillen 12/14...?

Mutta en kyllä usko että tästä kierrosta nyt vielä tärppäis...

Tyttötiikeri kp18/30 dpo 1(?)

Täällä 30 vuotias kuumeilija. Mies 4 vuotta vanhempi. Naimisissa 3.8.2013 lähtien ja vanhimus syntyi 24.2.2013. Toinen haaveissa ja lapsettomuustutkimuksiin vie tie maaliskuussa. Esikoista tehtiin n.9kk pillereiden jälkeen ja nyt imetyksestä 10kk... Kaikki meinaa, että tuo imetys ollut meillä 100% ehkäisynä. Verikokeissa käyty ja molemmat täyttä priimaa ;) . Kierto ollut säännöllinen (heti kun suvaitsi alkaa) synnytyksen jälkeen 28-30 päivää ja nyt menossa Yk15. Ovistikuista ei multa kannata kysyä... Ei yhtään tasavahvaa IKINÄ ja myös digit testattu :O

PikkuMinski Kp23 ja dpo8? Yk15

Muokattu viimeksi:
Täällä 28-vuotias kuumeilija. Tärkeimmät taustat lukeekin tossa mun allekirjotuksessa, mutta kerrotaanpa silti. Miehen kanssa tavattu 2008, naimisiin 2011. 2012 mun valmistumisen lähestyessä jätettiin pillerit pois ja yk 2 tärppäs. 12.9.2013 syntyi esikoispoika, viikoilla 41+4.

Keväällä kuumeiltiin seuraava, eiku kortsut piiloon ja jälleen yk 2 tärppi. Tää ei sit päättynytkään kivasti, vaan elokuun lopussa rv 18 neuvolassa ei löytynyt sydänääniä ja todettiin keskeytynyt keskenmeno, (tapahtunut rv 16-17) joka hoidettiin lääkkeellisellä tyhjennyksellä. Pari kiertoa annettiin kehon ja mielen toipua, kävin myös sappirakkoleikkauksessa. Nyt ois toiveissa uudelleen se toinen, nyt yk 2. Joulupäivänä pitäs tädin tulla, jos ei tui ni tapanina testaan, ku sillon lähetään sukuloimaan. Eli yks mahdollisuus plussata 2014 puolella, mut asennoitunut oon et siirryn tänne. Pessimisti ei pety. ;)

Tämmönen romaani, kiva "tutustua". :)

Muokattu viimeksi:
28v toista kuumeileva..mies 31 täyttää 32v.tyttö täytti 1v. 19.12. Piti syntyä 7.1.14,mutta jouduttiin käynnistämään rv 37+0.
Miehen kaas tavattiin 02/10.kihloihin 02/12.naimisiin 07/12..
Nyt on siis hyvä aika yritellä sitä toista♥
Eteläpohjanmaalta kirjoittelen..

Muokattu viimeksi:
Täällä pian 28 vee mamma etelä-pohjanmaalta. Mies on samanikäinen kuin minä. Mentiin naimisiin samana päivänä kuin esikoinen kastettiin :) Meillä on 1/2012 syntynyt tyttö ja 6/2013 syntynyt poika. Ikäeroa lapsilla siis noin 1.5 vee. Molemmat lapsoset ovat lähteneet matkaan heti ekasta kierrosta, mutta niinkuin olenkin täällä tainnut kirjoittaa niin tämä kolmas ei taida ollakkaan yhtä helppo. Pillerit jätin pois marraskuun alussa ja nyt on kahdet menkat tulleet sen jälkeen. Eli nyt menossa toinen yrityskierros. Menkojen pitäisi alkaa suunnilleen 4.1 paikkeilla, mutta tietysti toivoisin odottavani jo kolmatta :) Nyt kp 13 menossa :)

Täällä kirjottaa yks 23v uudeltamaalta, mies on 30v :) kummallakaan ei oo lapsia vielä eli esikkoa yritetään ja reilu vuosi seurustelua takana. Ehkäsy (kortsu) jätetty pois loppukesästä ja menty keskeytetyllä ja nyt 10/14 alkaen miehen näyttäessä vihreetä valoa menty loppuun asti tjottaillen/yrittäen, siis yk2 menossa ja uv:na olis testin paikka jossei menkat ala.

Takaisin