Raskaaksi 2015

En mä uskalla :D kävin äsken pissillä ni nyt tuli tosi haaleaa ruskeaa paperiin... Pakko oottaa pari päivää alkaako vai ei :)

Ainiin, pitihän mun vielä sua Kiivimami muistaa!

Ai jumankauta mua alko oikein ottamaan miehes toiminta päähän! :smiley-angry019 en oikein osaa edes pukea kaikkia ajatuksia sanoiksi. Toivottavasti miehes muuttaa käytöstään ja voisitte olla yhtenä perheenä kun pieni syntyy :Heartred tiedän kokemuksesta että luottamusta ei ole helppo saada takaisin ja asiat ei pienellä unohdu. Se vaatii paljon mutta jos toista oikeasti rakastaa, on sen luottamuksen eteen tehtävä paljon töitä. Jaksamisia :Heartred:Heartbigred:Heartred

Hello kaikki tutut ja tuntemattomat! Jos siirtyis nyt tuolta 2014 puolelta sitten tänne. Moni vanhasta ryhmästä onkin näköjään jo raskautunut. :smiley-bounce016 (oho olipas tullut paljon uusia hymiöitä).

Uusille tiedoksi ja miksei vanhoille muistutukseksi että yritystä ollut 10/13. Ikää mulla 37 (kohta 38) ja miehellä 34( tänä vuonna 35) ja esikoista yritetään. Loppuvuodesta käytiin tutkimuksissa eikä mitään suoranaisesti löytynyt. Limis olis voinut olla vähän paksumpi. Lääkäri suositteli inseminaatiota, tiedä vielä mitä tehdään,kun miehellä pelko kaksoisraskauden mahdollisuuden kasvusta.o_O

Eli vielä ei tärppi ole käynyt ja nyt näyttää siltä että tämä kierto olis ovuloimaton, ainakaan en ole saanut sitä tikuttamalla kiinni eikä kauhean kosteatakaan ole ollut. Saa nähdä onko talletukset mennyt harakoille . Nyt siis kp 19/25-27.

Kylläpä nyt Silv ja Lume pitää meitä jännityksessä! Ja oliko joku muukin jonka pitäs testailla ihan näinä päivinä?

Täällä kp 6/30-34... hitto kun ei yhtää tiedä miten tässä kierrossa käy tuo miehen suhteen. Ärsyttää kun se välillä on niin ku olis suostuvinaan, mut ei siitä ikinä tiedä. Sen näkee vatsa sit oviksen aikaan et saanko sitä kellistettyä ja ilman kumeja vielä... Ärsyttää, kaks kaveria on tässä viikon sisään saanu vauvan ja esikoisen mammaryhmästä jo kolmas ilmotti plussanneensa! Oon niiiiiiiiiin kade!

..Tikku palaa joukkoonne kunhan kykenee..
ultrassa näkyi kaunis pieni enkeli,
ei hän enää liikkua jaksanut eikä sydän pieni lyödä.
Meidän rakas on kuollut.

Takaisin