Raskaaksi 2015

Oi että! Varovaiset onnittelut jennyhannele! Kyllä mä sanoisin plussaksi tuon jo...mulla oli muutama dpo enemmän ku tuli samanlainen ja tänään dpo 19 lähes leffaviivat, eli vahvistunut on..en silti usko vielä tarpeeksi ja ke ajattelin yhden liuskan tehdä ja vielä varmistaa digillä.
Mä varmaan testailen synnytykseen asti

Onnea jennyhannele!! Saatkos laskettua viikkoja? Mulla rv7+ ja näillä näkymin LA olisi elokuun alussa. Meinaan, että mahdatko liittyä samaan ryhmään vai meneekö kuitenkin syyskuun puolelle??

Nyt tää neiti vetäytyy ketjusta pää pyörällä vieläkin ja tulevaa jännityksellä odottaen! Toivon, että haikara löytää jokaisen luo pian! Teidän kaikkien vuoro tulee vielä!

Pahoittelut negasta Pipanat.

Täällä ei ole vielä tätiä kuulunut, ainakin nyt päivän pidempi kierto kuin kaksi edellistä. Menkkajomoja tuntuu.

Miuna, kp26, dpo7, yk5

ImageUploadedByVau Foorumi1450770504.275384.jpg

Joko saa innostus ❤️ Ylempi testi on eilinen, nätisti on vahvistunu.
ImageUploadedByVau Foorumi1450770551.064214.jpg

Tein ton vikan ovistestinkin pois nurkista pyörimästä! :)

Jennyhannele dpo11

Pipanat: Pahoittelut negasta :( Mutta dpot sulla vasta 11 ja voi vielä hyvin muuttua :)
Muoks: Mulla oli meinaan sunnuntaina aikalailla tyylipuhdas nega ja maanantaina sit olikin ihan eri testitulos :) Älä vielä masennu, jos ei tätikään ole saapunut!

Muokattu viimeksi:
Takaisin