Raskaaksi 2015

Onnea vihdoin totta ja MrsBee! :)

Pahoittelut tädeistä... ja tsemppiä piinailijoille!

On. Kp 23/28-29. Odotukset ei oo kyllä korkealla tämän kierron suhteen. Ovis oli tuntemusten ja limojen perusteella kp18, tosin en sitä tikkuun saanu napattua että onkohan ollut ollenkaan. Rinnat kyllä kipeyty tuttuun tapaan oviksen jälkeen, voiskohan tästä päätellä että ois kuitenki livahtanu jossain vaiheessa? No luteaali jää liian lyhyeksi kuitenkin, joten taidetaan tavata 2016-ryhmässä!

Pätkis85 pahoittelut tädistä, ensi vuonna sitten plussa!!!!
Lipstikka,minulla ainakin helposti livahtaa tuo ovis tietämättä,jos ei tiuhaan testaa,ja digiin sen vaan saan,joten toivotaan vielä että plussa tulee!!

pätkis85, tykkäys onnitteluista, ei uudesta kierrosta!

Arwen84, oli tuntemuksia kyllä:
1.Samat menkkajomot, kuin ekan raskauden alussa, ja jomoilut vähenee selkeästi, kun oletettu menkkojen ajankohta on mennyt ohi.
2.Välillä ihan tajuton uupumus
3.Alavatsan nippailut, varsinkin jos kumartamisen jälkeen nousee ylös
4.Lievä kuvotus, varsinkin huono ruokahalu aamupalalla (mulle täysin epätyypillistä)

Mutta paljon kyllä eri tuntemuksia kuin ekassa raskaudessa. Silloin paino lähti HETI nousuun, ruokahalu oli kova, käyttäydyin kuulemma oudosti ja rinnanpäät tummui. Näitä ei nyt ole.

Pakko vielä vertaistukena piinaavasti kuumeileville kertoa, että meillä oli työn ja tuskan takana tuon ensimmäisen lapsen alulle saaminen. Ei ollut mikään hirveän pitkä projekti, mutta joka kerta kovat odotukset ja putoaminen aina vaan korkeammalta, aina sattui enemmän ja enemmän, kunnes henkisesti kai luovutettiin. No silloin se tapahtui, saatiin pitkään haaveiltu plussa!

Päätettiin, että ei aikailla sisaruksen kanssa eikä myöskään ajatella asiaa, oikeasti! Kun mieli on ollut rento ja vauva-asiat jääneet taka-alalle, voi näköjään ihmeitä tapahtua -sellaisia mihin me ei uskottu! Nyt voin sanoa, että jos vaan mahdollista, yritys kannattaisi vaan aloittaa ennen kuin kuumeilu on päässyt edes alkamaan. Ennen esikoista söin vielä pillereitä silloin, kun kuume oli jo kova. Koko yrityksen ajan tuntuu, että kuulin vain iloisia vauvauutisia ja näin joka nurkan takaa raskausvatsoja. Kyllä itketti! Kadutti, että pitikin vetkutella asian kanssa, kun sen vauvan todella halusi heti!

Tämä nopea plussa ja hyvin tyyni asenne (myös ovistikkuihin koskemattomuus) taitaa ollakin osittain sen ansiota, että annettiin lapsen tulla, mutta sellaisena ajankohtana, kun siitä sisaruksesta ei ollut konkreettista haavetta vielä.

Pointti on, että yrittäkää tosissaan keksiä mitä tahansa muuta tekemistä, että vauvahaaveet jäisivät syrjään. Tiedän, vaikeeta -varsinkin, jos on esikoinen toiveissa! Ja lohdutuksena myös, että ei se raskautuminen mene niin yks yhteen. Jos yksi raskaus ei meinaa alkaa, voi toinen alkaakin helposti! Kovasti tsemppejä kaikille ja iloisia uutisia -mielellään jo ensi vuoden alulle!

Kiitos onnitteluista Lipstikka!

Vihdoin totta!Mikä plussa, onnea!!!Pitkään maltoit odotella;)

Täällä olen itse edelleen jatkanut testailua epäuskossa..ihan leffaviivat ei vieläkään pärähtänyt, mutta tuhruttelu näyttäisi ainakin olevan lopussa :) Laskurin mukaan olisi nyt 4 + 0, joten pitää piinailla vielä tovi ennenkuin pääsisi kurkkaan onko siellä mitään :rolleyes:

Plussatuulia vielä mahdollisille iloisille jouluyllätyksille!!

Täällä on tänään testattu negatiivinen että ainaki meiltä tais jäähä jouluplussa saamatta, tätiä ootellesa. Parempaa onnea muille ja nähellään ens vuojen ketjussa jossain vaiheessa. Nyt voi olla että minä saan tosi kivan työpaikan niin taitaa jäähä yrittäminen ens vuojen loppu puolelle sitten..

Helinäkeiju, juu huomena meinasin testata, jos ei vuoto ole alkanut siihen mennessä. Testataanko yhdessä?

pätkis, voihan harmi. Nyt sitten vaan uutta matoa koukkuun, eikö :wink

lipstikka, älä nyt vielä toivoasi heitä pois. Tässä kierrossa on kaikki vielä mahdollista!

Jesu, niin kauan kun täti pysyy poissa, on raskauden mahdollisuus olemassa - joskus vielä siitäkin huolimatta. Mutta kiva kuulla, että on jotain uusia tuulia mitä odottaa. Voittehan te ottaa alkuvuoden vähän rennommin, jos se sopii kuvioihin?

Plussatuulia naiset!

Tuulia,kiva olisi testailla yhdessä, mutta minä ajattelin jouluaattoon odotella,kun huomenna olisi vasta dpo 9/10 (digillä sain sen dpo 9 hymynaaman,mut liuskassa oli jo dpo10 viivat,siksi en aivan varma dpo.sta)..torstaina sitten se dpo 12/13 niin vois näkyä jotain jos ei tätiä näy sitä ennen..
mrsbee: hyvä kun tuhru ottaa laantuakseen,niitä leffaviivoja odotellessa,sieltä ne ajan kanssa saapuu :)

Helinäkeiju, fiksumpihan se on odottaa pidemmälle, ja ihmettelen miten olen itsekin saanut lykättyä näin kauan. Ehkä se on se oireiden vähyys... Mutta lähetän nyt silti plussatuulia, vaikka et huomena testaisikaan :)

Kiitos Tuulia ja samoin sinulle kunnon plussapuhuri huomiselle!!!! :), minulla on ekaa kertaa jotenkin niin rauhallinen olo tämän asian kanssa,jännä,ja haluan säästää tämän jouluaattoon,jos sattuukin plussa tulemaan ja kun silloin tätin olisi kaiken jären mukaan jo pitänyt tulla jos aiemmat kierrot vähääkään pitää paikkansa,mut nähtäväksi jää :)
Jännään huomista sinun puolestasi!!!

Edelleen täällä teitä seurailen, mutta oon ite jo siirtynyt tonne raskaaksi 2016 puolelle kirjottelemaan :)

Tasapuolisesti kaikille plussatuulia ja pahoittelut negan kohdanneille!

Jennyhannele dpo9 kp24/28 yk5

Helinäkeiju kiitos tsempeistä<3 toivon että sulla olisi siellä plussa tuloillaan! Oireet on ainakin hyvät! Tsemppiä piinailuun ja paljon ++++<3

Piilo eiköhän kaikki mee tällä kertaa hyvin loppuun asti, pidän ainakin kovasti peukkuja! Tsemppiä erilaiseen piinaan ;)<3

NuuNu kyllä tossa uskaltaisin jo itsekin mennä riskillä ja onhan siinä mahdollisuus saada maailman ihanin häälahja ;) tsemppiä uuteen kiertoon! :)<3

Nyytikki tsemppiä piinaviikkoihin! Toivottavasti tulee ++++ ;)

Tuulia oire se oireettomuuskin voi olla ;) tsemppiä piinapäiviin! Toivon ++

Vihdoin totta wau mitkä leffa viivat!! Onnea tosi paljon !! <3

Helinäkeiju ihanaa että tunteet on kohdillaan! Mulla on just sellanen olo et kyl sen sit tietää kun on tärpännyt ! Wau toivon paljon ++ teille! Tsemppiä piinapäiviin! <3

Pätkis meillähän on sit melkein samat päivät tulevassa kierrossa ! No mutta pidetään leuka ylhäällä ja kohti uutta mahdollisuutta! Vedetään 2016 sit heti alkuun ketju tyhjäksi ;)

Lipstikka toivo elää niin kauan kunnes täti kunnolla kylässä! ;)

On. Täällä on tänään alkanut tollanen pieni vuoto joten oletan sen olevan täti tuloillaan varmaan tekee hienon saapumisen keskellä yötä niin on sit kiva :D koska dpo 12 ja tänään dpo 14 on tehty putipuhtaat negat niin en usko että olisi raskaana! Siirtyilen pikkuhiljaa ensi vuoden ketjuun mutta käyn lukee teidänkin loppuvuoden meiningit :) eiköhän sit ens vuodelle toivottavasti mielellään alkuvuoteen hankita itselle se plussa ja muille myös ;)

Jopsu kp 1?/25-28 Yk 7

Minäkin siirryn tuonnen ensi vuoden ketjuun. Yöllä wc- käynnillä alkoi odotettu vuoto, joten ei tarvinut testiä tehdä. Tietysti sitä toivoi tärppiä, mutta enää tädin tulo ei ole niin musertava kokemus, kuin aikaisemmin. Kai näihin pettymyksiinkin tottuu.

Plussapuhuria nyt vielä teille muille! :talk017

Aamuvuoro kutsuu, joten ny täytyy mennä. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

No tännekkin!
ImageUploadedByVau Foorumi1450702242.038802.jpg

Hyvältä näyttää jennyhannele! Viivoille vahvistumista!!Aikaiset dpo:t sulla vissiin oli, että hyvin oot viivan saanut näkymään jo....:-)

MrsBee: Täällä menossa Dpo 10! Eiliseen 10mIu testiin tuli vaan viivanpaikka ja tän päivänen on ihan Pregchekin 25mIu. Oon nyt iha tärinöissä täällä, ei ole noin vahvaa viivaa tullut edes edellisissä kierroissa joissa kemiallinen on koitunut mun kohtaloksi.

Oi että! Varovaiset onnittelut jennyhannele! Kyllä mä sanoisin plussaksi tuon jo...mulla oli muutama dpo enemmän ku tuli samanlainen ja tänään dpo 19 lähes leffaviivat, eli vahvistunut on..en silti usko vielä tarpeeksi ja ke ajattelin yhden liuskan tehdä ja vielä varmistaa digillä.

Takaisin