Hei kaikille! ...en ole ennen kirjoittanut keskustelupalstoille, niin katsotaan onnistuuko. Olen näitä lukenut nyt viime päivien aikoina. Suunnittelin että, osallistun tuonne Raskaaksi 2016 -foorumille.
Hormoniehkäisy lopetettu 08/2015. (ei ovulaatiota tämän jälkeen...paitsi ilmeisesti nyt on ollut)
6.12 KP 20 hailakka +, KP 21 hailakka plus. Ja nyt pelottaa, että entä jos vuoto tulee. (Ja, miksi testasin kp 20? ...aukaisin pekonipaketin, ja tuli dejavuut vuodelta 2008, sekä himpun verran vahvistuneet ovulaatiotestit)
Toivottavasti tämä oli oikea palsta kirjoittaa. Kenellekkään en uskalla vielä paljastaa. Sisällä velloo tulivuoren lailla suuri onnellisuus ja halu huutaa koko maailmalle. Joten, jollekkin viisaammalle?
Milloin voisin odottaa viivojen vahvistumista? Nyt siis rv 3+1? ...tai, onko nämä edes "niitä" viivoja? (ylempi kuva on S-marketin Pregchec? ja alempi Apteekin oma.
Maijaku: Haamuviivat siellä tosiaan näkyy, molemmissa. Hcg mun ymmärryksen mukaan, tuplaantuu 2vuorokauden välein. Kannattaa vaikka torstai ja lauantai aamuina testailla! Tai jos olet yhtä malttamaton kuin minä, niin joka aamu vaan testiä tulille :)
Maijaku, hyvät haamut molemmissa näkyy, ei tartte paljoa enää kuumeilla! Toivottavasti viivat vahvistuu :)
Kiitos naiset, en sitten ihan vainoharhanen olekaan kun tekin siel näätte jotain!
Ikinä ennen en oo viivanpaikkoja edes saanu yhteenkään testiin, joten tää on jotain aivan uskomatonta :D
Huomenna aamulla uusi testi tulille :)
lucky87 :joo, kävin jo vähän katselemassa siellä. Niin, utopistiselta tuntuu, kun juuri lääkäri ultrasi ja sanoi, ettei paljon toimintaa ole. :D
jennyhannele: ...voi, olla ettei edes joka aamu riitä testien tekoon. Odotin jo tänä aamuna, että hieno plussa tulisi, mutta yhtä haalea kuin eilen. Annoin miehelleni digitestin ja sanoin että piilottaa sen viikonloppuun asti, etten vaan tee sitä. :D
Pahinta on, kun ei ole mitään erikoisempia oireita. :/ ...muuta kun tuo yksittäinen haju-pahoinvointi. Yleensä PMS:tkin tekee todella kipeät rinnat, niin nyt ei ees sitä.
Nenna: Miun ensimmäiset testit näytti just samanlaiselta. :)
Lumille ja Maijakulle viivojen vahvistumista sekä varovaiset onnittelut! Maijaku se voi olla vain hyvä merkki, ettei rinnat ole vielä kipeytyneet. Mulla kanssa on kipeet yleensä jo tässä vaiheessa, mut nyt ei ole! Raskautuessa monilla kipeytyy sit vasta viikosta neljä eteenpäin.
Aamulämmöt ollut nyt alhaalla kaksi päivää, yleensä ovulaation jälkeen on pysynyt ylhäällä. Nyt toivon todella, että huomenna olisi lämpö noussut. Oon tosin joutunut herään nyt tänään jo viideltä ja yleensä mittaan lämmön vasta klo7. Olispa nyt kiinnittymisestä johtuvaa. Nyt on vissiin 6 päivää ovulaatiosta aikaa!
Joo digiä älä missään nimessä tee, ennenkun menkat kunnolla myöhäss. Ne ei oo kauheen herkkiä, näin neuvolasta mulle just neuvottiin. :) Usein näyttävät väärää negatiivista.
Öhhhhhh, tossa tikutin o-testit ja yhden r-testin. Tapana aina ollut ennen ovista testata se putipuhdas nega johon sit vertailla :D mutta mitä ihmettä, oonko sokea vai näkyykö siinä tosissaan jotain?! Räikyvän kirkkaat o-plussat tuli molemmista, ennenkun edes oli pissat tikun toiseenpäähän päässeet... :D
Kyllä siinä jennyhannele haamu on! Näkyykö luonnossa väriä? Mikä nyt siis on kiertopäivä siellä? Millaiset sun edelliset kuukautiset oli? Oliko ihan normit vai jotenki niukemmat? Kyselyikä
Voi Maiskukka Miten meinaat edetä? Olitko ehtinyt jo neuvolassa käydä?
NuuNuu: Ihana! Hah, kp11 nyt menossa. Oon tässä viikon verran ihmetelly pahoinvointia ja selkäkipuja mut empä tiedä.
Viime kuukautiset alkoi 3pv myöhässä, oli normaalia niukemmat ja kivutkin oli vaan yhtenä päivänä.
Ovistestit näyttäny oikeestaan kokoaika haaleeta plussaa paitsit tänään ihan kirkkaat plussat.
Oviksen pitäis siis tulla, edellisten kiertojen mukaan vasta La-Su.
Onneks ottivat tänään sen Hcg totalin verestä :D
Huh, täällä selvitty verikokeista. Nyt alettiin tutkimaan sitä keskenmenoa. Verikokeiden tulokset saan 1-2 viikon sisällä. Hirveesti verta otettiin
Jospa tää vielä voitoksi muuttuu:angelic: