Raskaaksi 2015

Kiitoksia vielä!:)

Larissa kyselit niistä kiinnittymisoireista. Satavarmahan en voi olla, mutta mulla oli joskus kp 5-7 (muistaakseni) aika voimakkaitakin alamahakipuja ja polttelua kohdussa? Maha kuin ilmapallo kellon ympäri, siis jo aamusta vaikka maha tyhjä ja vessassa käyty. Sit se turvotus loppu ja jomot muuttu enemmän semmosiks mitä oviksen jälkeen yleensä keltarauhasen aiheuttamana. Mut siis tosiaan ekalla kerralla ei ollu mitään tuntemuksia, että voihan tuo kaikki jolla jotain muutakin! :)

Jennyhannele tosi ikävä tilanne siellä ollu :sorry: Mä luulen, että miehes alkaa jo itekkin stressaamaan yrittämistä ja ottaa suorituspaineita noista ovistikuista. Ehkä kannattaa kokeilla jotain hienovarasempaa tapaa vastaisuudessa (jollei plussa nyt paukaha), huomasin ainakin et oma ukkeli rentoutu kummasti kun lakkasin spekuloimasta kiertoani ääneen :) Sit kun aavistelet oviksen olevan lähellä alat vaan kellistyshommiin! Ehkä tuo taukoehotus oli nyt vaan joku ihme reaktio, eikä se tosissaan sitä halua. Tsemppiä sinne! :)

Ehkä mä kokeilen tota, et en kummastele kiertoa ääneen. Siis me ei olla puhuttu sanaakaan sen jälkeen kun avokki tuli töistä kotiin. Mä en uskalla sanoo asiasta mitään, koska en tiiä kestänkö uudestaan käydä tota keskustelua just tänään.
Mulla se ovis kolkuttaa varmaa tiistai-keskiviikko välillä, et tää kierto taitaa jäädä hyödyntämättä.

Jennyhannele kp10-28/30

Onnea kaikille plussanneille! :)

Joskus ei vaan voi käsittää.. Kierto normaali, ovis löytyy, talletuksia ennen ovista, oviksen aikaan ja jälkeen. Mut mitään ei tapahdu, joskus ei vaan voi käsittää

Kp19/30-32

Muokattu viimeksi:
Pätkis, se raskauden mahdollisuus on kai vaan noin 20%, vaikka olosuhteet olis optimaaliset ja ajotuskohdillaan. Tää on vähän tällästä, ettei voi kun toivoo ja odottaa. Mut sullahan on vasta kp19, ei sillon vielä mitään pitäiskään tapahtua. Itellä ei esikoisesta ollut mitään muuta oireita ennen plussaa, kun korkea aamulämpö sinä päivänä, kun kuukautisten olis pitänyt alkaa. Muuten oli samat tuntemukset kuin ennen kuukautisia ja aina, kun lorahti valkovuotoa, piti käydä tsekkaamassa alkoko kuukautiset.

Onnea kaikille plussaneille :) ja kaikille muille pikaista plussaa.

Aika edelleen matelee, tänään vasta dpo 6. Vas. nivusta alkoi tänään kova särkee ja nousi kuumetta 38.0 o.O flunssainen olo, toivottavasti en tuu kipeeksi. Huomisesta alan hoitaa veljen lasta 2x viikossa, tulee varmaa kiireiset päivät 9kk ja 1v4kk kanssa :D

Hätähousuna tein tänään apteekin rtestin ja olisin näkeväni siellä jtn. Näkeekö kukaan muu? Tuleeko niihin apteeki rtesteihin viivanpaikka?

L u m i kp 29/31-43 dpo 6 yk 3

Kuva unohtui :D

Liitteet

• 1449510639034.jpg
    1449510639034.jpg
    32.6 KB · Katsottu: 228
Lumi, mun mielestä on hyviä ja selkeitä testejä.
Just mun silmään ei mitään näy, mutta kokeilepa 2 päivän kuluttua uudestaan :) Flunssa ja kuume voi olla ihan hyvä juttu!
Jennyhannelelle pahoittelut epäselvästä tilanteesta!! Samaa mieltä, että yksissä tuumin eteenpäin :) Juttelet sitten tänne päin tarkemmin, ei ne miehet aina jaksa näitä yksityiskohtia ja hössötystä.

Itellä taas päin vastaiset kokemukset Apteekin testistä. Toki saattoi mulla olla jotku maanantaikappaleet sattunut, kun samasta erästä oli. Mutta kyllä siinä jotain näkyy, mutta dpo on kyllä liian aikainen testailulle.

Kärpänen saatko linkattua ensivuoden ryhmän tänne? (Puhelimella vaikee löytää :D ) voisin kans sinne jo liittyä kun ei oo enää tsäänssejä tälle vuodelle.

-Mymmelisti kp 26/29 yk 40

Yhdessä tuumin nyt päätettiin, että tämä kierto yritetään loppuun. Jatkoa suunnitellaan sitten 15.12 lääkärikäynnin jäljiltä. Ja sovittiin että otetaan rennosti, eli minä jännäilen kiertoa hiljaisuudessa. Hihi ehkä sitä uskaltaa kokeilla tikulla jäätä, jos vaikka kävis tsägä ;)

Nyt on niin paljo plussailtu et toivon että tarttuu muhunkin :smiley-ashamed008 onnittelut siis tasapuolisesti kaikille ja tarrasukkia matkaan :joyful:

Pahoittelut tädin saaneille ja negoille, mutta kyllä mekin vielä onnistutaan! :wink

Täällä odotellaan josko täti tulee loppuviikosta ja aika varmasti tuleekin, sillä tässä kierrossa ei ole olut mitään merkkei mistään olo ollut tasasen ankea :sour:

Sydänkäpynen: mulla kuumia aaltoja Mutten tiedä johtuuko letroista. Vai siitä että muuten vain hedelmällinen.
Meidän plussa tuli 5 min session johdosta. Loput hoitelin itse ku ukko painautu pehkuihin. Mukana oli tippa normi liukkaria eikä tappanut mitää simppoja :D

Minni, oikeastaan kaikki klassiset oireet on puuttunu, kun nänniarkuuskin alkanut vasta tänään. Kaikenlaisia alamahajomoja, -nippailuja ja -vihlomisia. Välillä etova olo ollu mut sille ehkä löytyis ihan muistakin syitä... Kovasti ihmettelin kun ei alkanu pms-oireita kuulumaan vaan olin melko tyyni :grin

Lumi näkyy! Mut noilla päivillä :eek: Ootko ihan varma ettei oo jo enemmän dpo-päiviä? Mielenkiinnolla seuraan miten tilanne kehittyy! :)

Takaisin