Raskaaksi 2015

Lumi, minäkin näen tosi haalean viivan ja minä en yleensä näe mitään missään ennenkuin on ihan kirkuva viiva :rolleyes: Toivottavasti vahvistuu!

Onnea plussista!

Täällä saa myös siirtyä ens vuoden listoille, meinaan tänään sitten kp-1 :wink vai onko se kp0? :grin Hieman vuotoa tullut nyt illasta, ja täällä saatujen ohjeiden mukaisesti huomenna siis kp1! Ei se mitään, eteenpäin tässä mennään ja pääsee joulupöydässä syömään kaikkea ja uusivuosikin saa mennä kosteasti! :p

Lumi: ei tuu viivan paikkaa apteekin testeihin. Ny ei kyse ole ainakaan ovis testin läheisyydestä!!! Huippua. Sul on vissiin sit kiinnittyminen tapahtunut aikasin :D eilen?

Tsemppiä Jennyhannele epäselvään tilanteeseen! Toivottavasti miehellä oli vaan joku hassu reagtio ja kaikki etenee oikeinpäin.

Onnea sallahaa! ^^ Paljon tarrasukkia pienelle.

Maiskukka, tuhru ei tosiaan vielä tarkoita vielä välttämättä mitään ikävää. Varmasti pelottaa, mutta yritä ottaa rauhallisesti, jos ei ala kunnolla vuotamaan. Tsemppiä!

Osanottoni viipsukka.

Viime yö meni paljon mukavammin ja poika on ollut tänään korkeintaan vähän toipilaan olonen ja aivastellut vähäsen. Nopeasti siis parantui. :> Oli tosin tänään muuten aika känkkäränkkä tuulella ja päätti herätä päiväunilta jo vähän päälle puolen tunnin unien jälkeen (minkä takia varmaan oli loppupäivän känkkäränkkä, mutta se ei selitä alkupäivää). Joskus mietin, haluanko oikeasti toisen valvovan känkkäränkän, mutta ilmeisesti olen hullu, kun haluan. :D

Onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia o- ja r-testeihin muille <3 on vielä vähän huono nimimerkkimuisti kun niin vähän aikaa täällä pyörinyt, sorry siitä. Mutta enköhän mä opi :)

Täällä vuotelu jäi sitten n 2,5 päivään. Nyt on kp19/28. En voi laskea tota vuotoa menkoiksikaan kun yleensä tulee kuin härän kurkusta, nyt ei edes siteeseen tullut vaikka kirkasta verta olikin. Mutta tän takia on nyt varmaan turha odotella tältä kierrolta mitään. Ens kiertoa odotellessa!

Täällä jäi eilen tallettelut tekemättä ja tän aamun lämmöt on vaan 34,8 astetta :0 Päivällä tikkujen tekoon!

Puhvis, mahtava asenne :) Pahoittelut kuitenkin kp 1:stä

On. Eilis ilta meni typerän riidan merkeissä ja tänäänkin pahamieli vähän kaikesta (työkaverin törppöydestä jne). Auto pitäisi viedä katsastukseen, joten varmaan sieltäkin tulee kakkia niskaan, jos yhtään tän päivän tunnelmiin sopivasti menee. :sad001 Mieli maassa, mutta näillä mennään. Kp 19, dpo 3, yk2.

Sydänkäpynen, toivon sulle iloa ja valoa tähän päivään! :)

Mulla oli eilen kummallista pahoinvointia aaltoina, joka paheni, jos tuli nälkä. Söin kokoajan jotain :D Ja yöllä, kun heräsin pissalle niin noustessa tuli ihmeellistä viiltävää kipua alamahalle. Sama aamulla herätessä ja noustessa. Mutta edelleenkin voin olla vain tulossa kipeäksi.. En jotenkin luota kroppaani yhtään. Nyt 25/28-30, dpo 11. Jännittää ja samalla yrittää olla ajattelematta koko asiaa, ettei pettyisi niin kovasti sitten.

Tsemppiä Noarelille loppuviikkoon, oireet kuulostaa kyllä lupaavilta :) täytyy kyllä sanoa et oli kiva saada kunnon viiva testiin eikä haamujen tulkintaa :) dpo13 oli mulla kun testasin.

Puhvis, pahoittelut menkoista :( mut hieno asenne! :)

Maiskukka, pahoittelut vuodosta :(

Norael, plussatuulia! :)

Lumi, selkeästi haamu testissä!

Sydänkäpynen, voi hitsi :S aurinkoista päivää!❤

Unajama, kummista vuotelua sielläkin ollut. Onneksi loppu ja toivottavasti kierto ei mene sekasin.

Jennyhannele, hyvä että saitte kuitenkin puhuttua vielä miehen kanssa. Oiskohan tuo juuri se pikku pudotus lämmöissä ennen ovista?

Nenna, melkein toivon kyllä että menis vähän sekasin koska muuten mulla pitäis tammikuussa alkaa menkat just samana päivänä ku lähetään ulkomaille lomalle jos ei plussaa tulis :D viimeksikin kun kävin ulkomailla alkoi just lähtöpäivänä ja se oli kyllä aika hanurista :( :D

Unajama, voieiii no sit toivon ett kroppa kehitti noista jotkut menkat ja kierto olisi 2viikkoa edellä nyt! :D toisaalta, enemminhän sitä plussaa toivoisi kuitenkin sinnekin! :)

Jennyhannele, kuulostaa loistavalta suunnitelmalta! :) olikos siulla se nopea lh-huippu? Eli testaatko pari kertaa tänään, vai saitko yhelläkin testillä/pvä plussan kiinni? :)

Nopea on mulla! Testaan päivällä ja varmaan illalla vielä :)
Nyt istun labrassa, ottavat hcg totalin verestä ja jotain muita perusverenkuvia tms 8D
Hyi piiiiikkejä!

Jennyhannele, niin muistelinkin mutten voinu olla yhtään varma ku tässä ketjussa on niin älytön vaihtuvuus ett menee äkkiä nimet sekasin :P kiva päästään sitten tihrustelemaan siun ovistestejä, eli ovisplussatuulia! :)

Mie tuossa pissin raskaustestin aamupäivällä ja ensin pidin aivan negana, sitten tarkistusajan puitteissa tarkistin uudelleen niin siihen oli ilmestyny värillinen, haaleen vaaleenpunanen viivapaikka :o

Kuvat on tosi surkeet, pahoitteluni siitä.

Nenna kp32?? dpo12 tai 13 yk19

Liitteet

• WP_20151208_013.jpg
    WP_20151208_013.jpg
    256.1 KB · Katsottu: 219
  • WP_20151208_006.jpg
    WP_20151208_006.jpg
    340.2 KB · Katsottu: 193
Takaisin