Raskaaksi 2015

Sydänkäpynen: Mulla kans oviksen jälkeen pari päivää tuskaisen kuumia aaltoja. Muun kierron sit palelenkin!

On kyllä totuttelemista tähän maantasalla asumiseen, meillä ainakin niin kylmä kokoaika, melkeen villahaalarin vois tarvita. :D

Täällä ihmetellään, lähestyykö ovis vai mikä on. Vatsaa nippailee kokoaika, limatkin havaittu!
ImageUploadedByVau Foorumi1449488774.941977.jpg

Ylempi on Davidin ovistesti ja alempi raskauskeijun one step ovistesti. Vkl oli molemmat puhtaita negoja!

Jennyhannele kp10-28/30

Unohtupa sanoa, et tän aamun lämpökin oli vaan 35.6?! Nyt pysynyt tähän asti tossa 36-36,2 asteessa. Hmm

Sydänkäpynen minulla oli pillereiden lopetettua kamalat kuumat aallot,kun kävin gynellä ni sieltä sanoivat että hormonitoimintani on sekaisin ja kävi "ylikierroksilla" että aiheutti nämä vaihdevuosi oireet... tosin minulla ei ollut silloin ovista,vaan koko kierron ajan oli samat oireet jotka myöhemmin tasaantui.

Muokattu viimeksi:
Paljon onnea myös muillekkin plussanneille ja tarrasukkia matkaan! :Heartpink:)

Samalla pahoittelut kp1 sen kohdanneille :sorry:

Taas jälleen toivotan valtaisia plussa-aaltoja jokaiselle! :talk017

Onnea plussanneille!

Sallahaa, millaiset kiinnittymisoireet sulla oli kun sanoit että oli tosi selkeät? Nyt vaan paljon tarrasukkia pikkuiselle ja hus tuhrulle! <3

Sydänkäpynen, mulla on joissakin kierroissa oviksen aikaan "kuumia aaltoja" :D liittyy kai keltarauhashormoniin jotenkin

Nyt on pakko purkautua. Laitoin avokille kuvan testeistä ja hän on nyt sitä mieltä et parin kk tauko yritykseen ja ehkäsy takasin. Tuntuu ihan kauheelta. En tiedä mitä pitäs ajatella tai sanoa. Itkettää vaan ihan karseesti ja tuntuu et joku hakkais kokoaika rintalastaan.

Oli pakko tulla ihmettelemään.. lauantaina tosiaan oli kp32/28 ja alko tuhruttaa, illalla kovaa jomotusta johon otin särkylääkettä, sunnuntaina tuhrua joka voimistu niin et tippoja tippu pönttöön. Iltaa kohti loppu kokonaan, ei oo tullu kun "ohutta" rusehtavan punaista pikkuhousun suojaan. Tänään sama homma, välillä tulee muutama tippa tai tuhru phsuojaan mut ei muuta.. hämmentynyt oon koko aika vaan enemmän, jännä pallomainen tunne tuntuu oikealla puolella kohtua koko ajan.. nännit aristaa edelleen ja poskia kuumottaa, vessassa saa juosta kerran tunnissa pissalla.
Tuntuu et oliski valemenkat?? Testata ajattelin huomenna jos sama meno jatkuu..
Epätietosuus on pepusta :confused:
Muoks. Ja lämmöt noussu tänään 37,2.. normaalisti 36,5 :eek:

Muokattu viimeksi:
Hyvä tietää, etten ole ainoa mummokuumeilija :grin

Voi ei jennyhannele, toivottavasti avokkisi muuttaa mielensä! Tuo on juuri se mitä itsekin pelkään, että milloin mies ilmoittaa että ehkäisy takas ja vauvahaaveet jäihin. Olisi nimittäin meikäläisen avokille hyvinkin tyypillistä. Jossain vaiheessa tuo oma avokki vihjaili saman suuntaista, mutta toistaiseksi on vielä pysytty projektissa.. Miehet :angry3

Jennyhannele, mitä ihmettä?? :wideyed: Ovishan noiden kuvien perusteella on tulossa ihan juuri?? Ei nyt mitään ehkäisyjä vaan yhdyntöjä! Sanoiko avokki mitään perusteluja?

No niin on tulossa, ties hyvin et tekee tän pahimpaan maholliseen aikaan. Mutta kuulemma mun terveyden ja hyvinvoinnin kannalta paras ratkasu. Et eka uus ruokavalio ja painoo alas ennenku yritys jatkuu. Vaikka lääkäri nimenomaan sanoi et yritystä voi jatkaa ihan normaalisti.
En todellakaan tiedä mitä pitäis ajatella, mut tuntuu et osa must just tapettiin sisältäpäin.

Miehet on joskus vaan urpoja. Joskus osaavat olla kyllä ihaniakin, mutta juuri tällaisissa asioissa välillä täysiä taulapäitä. Ärsyttää ja harmittaa sun puolesta jennyhannele.

Jennyhannele, Nää on kyllä sellaisia päätöksiä mitkä pitää tehdä yhdessä ja jos niistä ei oo kunnolla juteltu niin eihän siitä voi tehdä päätöksiä suuntaan tai toiseen, varsinkaan yksipuolisesti. Toivottavasti löydätte yhteisen sävelen. :hug013

Kiitos tytöt. Nyt hän kyllä sanoi et jatketaan, kun näki mun reaktion. Mutta eipä tunnu kauheen kohtuulliselta jatkaakkaan kun tietää et toinen on epävarmana. Plaaah taitaa mennä tämä ovis hukkaan ainakin. :(

JennyHannele, pullo hyvää viiniä illaks ja juttelette asian halki! Eihän tuommoisia voi laukoa noin vain ilman kunnon juttelua ja selityksiä! Voima halit! Voi miehet!!

Voi ei JennyHannele! Miehet on just tollasia, mut oikeesti ne yrittää olla vaan järkeviä. Mutta ne ei tajua sitä, että se raskaus vaan parantais oloa ja just näin kävi meillä ekan kanssa! Kärsin ennen raskautta lieveästä masennuksesta, joka hävis heti, kun tulin raskaaksi :) Nyt tän toisen kohdalla mies on se, joka on halunnut kakkosta paljon enemmän, mutta siitä huolimatta ahdistuu, jos puhun liikaa ovulaatiosta ja yksityiskohdista! En vois kuvitellakkaan näyttäväni sille ovistikkuja, se olis vaan too much information sille! Fakta on, että raskaus ei oo miehille kovin konkreettinen asia, ne miettii enempi sitä vauvaa ja valmistutuu sit henkisesti raskausajan tulevaan. Me taas ajatellaan koko ajan raskautta, koske se vaikuttaa meidän elämään ja kroppaan niin paljon. Toivottavasti miehesi muuttaa mielensä, mutta suosittelen tosiaan jatkossa vaan ilmoittamaan h-hetken koetettua et nyt olis sopiva aika kuukaudesta :) Tsemppiä!

Takaisin