Raskaaksi 2015

Moony, onnea!! Nuo on kyllä mun mittapuulla ihan leffaviivat :D!!!
Täällä on pidetty koko viikko kivaa, mutta aamulämpö näyttää 36,3. Eli odotellaan vielä dpo-päiville pääsyä ;)

Kiitos kaikille! :) <3

En yhtään käsitä tätä, niinkun varmaan ketään tässä vaiheessa.. Olo on häkeltynyt ja onnellinen :) taidan vähän noita-akka olla unieni kanssa :D tosiaan, ihanan vahvat viivat, ei tarvii epäröidä :) vaikkakin varovaisin mielin eteenpäin. Laskurin mukaan nyt ois viikot 3+6.

Inja, Tuntemuksia oli sillon oviksen jälkeen, nippailu/jomottelu alamahassa/muniksissa, vähän ehkä elohiirimäistä. Se loppui muutaman päivän jälkeen. Tällä viikolla parina aamuna vähän huono olo ja rinnat kipeytyi. Myös olo että menkat alkais, selkäsärkyä... Se loppui myös edellisenä päivänä. Nyt ei ole hämmennyksen lisäksi oireita :

Nyt sitten kehittelemään selityksiä illan pikkujouluihin miksi en juo. :D äh! Juomattomuus ei haittaa, mutta valehtelu ja kikkailu ärsyttää :D

Onnea Moony!!! :smiley-bounce016

Itse testasin taas negan. Nyt on 28 päivää kierukantyhjennysvuodon+menkkojen alusta. En sis tiedä trkkaa kiertopäivää, ku ei sitä täysin voi kai tyhjennysvuodon alusta laskea? Nyt on ehkä kiertopäivä 25-28/27.

Voikohan ola vaikutusta sillä, pissaako purkkiin, vai testaako tikuttamalla suoraa virtsasuihkuun? Tietääkö kukaan? Purkkiin oon nyt näytteet ottanu ja uittanu tikkua siinä. Kaikkea sitä mietii, ku oottaa sitä plussaa tikkuun ;)

Jatketaan jännäilyä...:smiley-angelic001

LumiAlida, en usko että on eroa kastaako purkkiin vai pissaako tikkuun. Jonku testin oon saanut menemään pilalle kun on osunut ikkunaan että siinä mielessä kastamalla ei mene ainakaan väärään paikkaan nesteet ;)
Jospa se siitä vielä kääntyisi :)! Toisilla näkyy eka vasta kun on viikon myöhässä ja jos ei ovispäiväkään oo tiedossa niin sitten vaan odotellaan ;)

Onnea Moonylle mielettömästi!!! Upeeta saada tänne plussia! Ihan mielenkiinnosta, onko sulla edelleen rinnat kipeet?

Nemiralla kanssa kuulostaa oireet tosi hyviltä! Mulla ainakin viimeks rinnat kipeyty eritavalla, kun normaalisti.

Kivaa, kun täälläkin menossa ja dpo3 ja vasemman puoleinen munis jomottaa kovasti, en tiedä onko hyvä vai huono merkki...

Kiitos! :)

Niinu, on yhä kipeät. Ei mitkään kosketusarat, mutta tuntuu. Samaa mietin itse kun jomotusta tuntui oviksen jälkeen että mitä mahtaa tarkottaa ja kuuluuko siinä vaiheessa jotain tuntua :)

Oi onnea Moony! <3 Ihanat kuvat heti aamusta, raskaana oleva mamma herkistyy :hilarious: Onko teille ensimmäinen?:) Muistan sen ensimmäisen plussan kuinka us-ko-ma-ton-ta se oli x)
Ootte ihania naiset ja saan nauraa teiän jutuille :D Ihmeellistä ku vasta olin yhtä alussa ku esim moony nyt, ja mennää 16+4 tällä hetkellä :) Rakenne ultra 12.1, jännittää sinänsä koska tästä tyypistä en tiiä ollenkaan kumpi tulee! :o Ekasta tiesin heti :)

Onnea moony :)

LumiAlida ei varmasti oo väliä kummin sen testin tekee, kunhan ei mee sen max-viivan yli pissa testiä tehessä :D Ite pissin aina purkkiin kun se suoraan suihkuun kastaminen tuntuu jotenkin tosi vaikeelle ajatukselle, ja ihan leffaviivat tuli ekan plussan kohalla :)

Täällä kolmatta päivää ruskeeta tuhrua, alkas jo ne kunnon menkat ja yk 6/ yk 5 km:n jälkeen... Jotain positiivista niin kierrot näkyy tasottuvan 26-27 päivään ja mikä parasta, jouluna saa vetää graavilohi- ja aurajuustoöverit kerta en oo raskaanakaan! :D Ollu nii saakelin synkkä syksy että jostain täytyy repiä huumoria... Nyt koitan viedä rentoilun vielä asteen pidemmälle enkä sorki limojakaan!

Muokattu viimeksi:
Onnea moony!!!!!!!
Täällä kuumetta yli 38 voinkohan ottaa jtn lääkettä,osaisko kukaan sanoa, ettei vaikuta ovikseen? Ja jaksais pupuilla..onkohan se muutenkin huono ovikselle kun kipeenä? No ainakin aamulämmöt hyvin koholla :sorry::depressed:helinäkeiju. Kp 19 163 pitkä

Helinäkeiju ota panadolia, se on turvallista myös raskaana. Ovis saattaa siirtyy myöhemmäks jos on sairaana..

Kiitos ihanat! Ihana saada hehkuttaa kun ei vielä monelle uskalla kertoa näin varhasessa vaiheessa :)

Sunlight, on meidän ensimmäinen <3 tää tuntuu ihan epätodelliselta. Piti tehdä vaikka mitä, mutta täällä mä istun sohvalla samassa kohtaa kun testin tehtyäni :D

Jee, onnea moony! <3

Täällä huomasin että ovis on kohta tuloillaan...nippaillu sen verran mahaa viime päivinä ja poltellut. Nyt knapukkakin on alkanut pehmetä hurjaa vauhtia. Tänään aamulämpö oli 35.5. Eikö se laskenut juuri ennen ovista?

Takaisin