Raskaaksi 2015

Oliskohan mulla sit kuitenkin ollut eilen se ovis jo kp12, kun tänään oli aamulla lämpö koholla! Tarvii testata vielä tänään illalla uusiks ja katsoa huomen aamun lämpö, niin olen viisaampi. Harmittaa, kun sössin eilisen lämmön. No onneks tuli kuitenkin huodynnettyä se eilinen mahdollinen ovis :) Ollaan nyt tasasesti joka toinen päivä oltu puuhissa, mut saas nähdä saanko miestä tänään houkuteltua, vai pitääkö odottaa huomiseen :) Mut eiks ton joka toinen päivä pitäis riittää?

Edit: egg whitet bongattu

Onnea nuunu! Mekin ollaan oltu pian vuosi kihloissa ja naimisiin mennään sitten kun ollaan saatu ensimmäinen lapsi ;)

Onnea Nuunu!!

Eilinen testi oli selkeä nega ja tunsin itseni ihan tyhmäksi :D jospa nyt malttaisi odotella rauhassa viikonloppuun tai menkkojen alkuun ens viikolle (pitäis alkaa ma)... Toisaalta negatuloskin on tässä vaiheessa hyvä, koska en haluaisi kertoa kellekään heti alussa ja tuottaisi hankaluuksia keplotella joulun yli (ei onnistuisi graavilohesta ja viinistä kieltäytyminen ilman suoria kyselyitä). Meiltä kun odotetaan joka puolelta lisääntymistä ja kyselyjä tulee muutenkin.... Ja tietyt sukulaiset on heti ensimmäisenä tarjoamassa viiniä tms ja jos ei heti ota niin kovasti jatkavat tyrkyttämistä ja vilkuilevat vatsanseutua. Melkoisen ärsyttävää.... Niin paljon helpommalla pääsee kun nappaa lohta leivän päälle ja viinilasin käteen!

Äippä,
mä oon ymmärtänyt , että lämmöt pysyy ylhäällä viikkoja, jos raskaus on alkanut. Mutta kai tämäkin yksilöllistä.
Inja, pahoittelut negasta :/

Onnea Nuunu :) Me ollaan oltu kohta vuosi kihloissa (11.1. itseasiassa tulee vuosi täyteen) ja häitä on suunniteltu ensi vuoden marraskuulle.

On. Täällä edelleen vilkkuu hymiö cb:n ovistestissä, ovista odotellessa siis. Eilen pupuiltiin ja täytyy katsoos jos sais miehen tänäänkin innostumaan :grin

kp 14, yk2

Mä oon tässä mietiskellyt tuota kun oviksen "ympärillä" monet tallettelee joka pv/pari kertaa pv. Meillä kun oli inssi ja IVF hoidot niin aina ennen hoitoja piti olla "selibaatissa" 3-5pv että siittiöt ois parhaimmillaan. Ite olen nytkin yrittänyt saada ajoitukset niin että olis vain joka toinen pv kun h-hetki koittaa ja viime kierrossa sainkin,niin et ekan vilkkuhymiön tullessa oli 3pv tauko. Toki ei se tulosta tuottanut (vielä :wink) mutta enköhän yritä ajoittaa suht samalla tavalla tähänkin kiertoon... Vai onko jollain jotain muuta tietoa tästä?

No tuosta pupuilun määrästähän on montaa eri tutkimusta ja tuntuu olevan vähän niin että joka toinen tutkimus on sitä mieltä että pitkät tauot pupuilusta tuottaa huonoja siittiöitä ja joka toinen tutkimus taas päinvastaista mieltä. Eli en nyt sitten tiedä mikä on se optimaalisin. Mulle gyne sanoi että joka toinen päivä on hyvä rytmi ja hän oli sitä mieltä ettei siitä ole haittaa vaikka koko kierron läpi pupuilis joka toinen päivä.. en sit tiiä.

Pipanat muistelisin niin et jos on normisimpat ni voi pupuilla kuin paljon vaan, mut jos on häikkää ni joka toinen tai joka kolmas päivä ois paras..

ImageUploadedByVau Foorumi1449142062.820688.jpg

No nyt on hämmennys suuri? Menossa vasta kp6 Eihän se plussa ole vielä, mut ei mulla ennenkää ole näkyny viikko aikasemmin mitään!

Jennyhannele kp6-28/30

Jennyhannele, mulla näyttää noissa liuskoissa just tommoista koko kierron, siis niissäkin jossa en ovuloi ollenkaan (oli pari kiertoa ovuloimatonta km:n jälkeen alkusyksystä)
Nyt kun on ollut puikkotestit, niin alkuviikosta oli nollatulos ja eilen haalea.

voihan vieterit ku te oottenii ahkerii päivittelee tänne teijä juttuja et enhän mä pysy edes perässä :whacky011 plussapeukkui kaikille :) huops mäki sorruin tilailee noit o ja r tikkuja , jos vaan posti ne mukanaan tois nii ehkä mäki viikonlopun aikana pääsen tikuttelee :smiley-bounce012

Täällä on tullut mahottomasti päivityksiä! Plussaonnea kaikille tasapuolisesti :)

Mulla on tänään dpo 6 luultavasti (omien tuntemusten mukaan) ja tänään on vähän kuin tuntunut painetta alamahalla, ikään kuin menkkamaista. Turvottaa myös jonkin verran. Pitäis vielä olla mahdollisiin menkkoihin kuitenkin yli viikko eikä yleensä näin aikaisin ole mitään erityisempiä oireita. Onko muilla, erityisesti syksyisellä, ollut samanlaista? Jotenkin epäilyttää, että on vaan sattumalta jotain muuta nyt, koska huomenna vasta viikko oviksesta...

Toinenpikkuinenko, paljon voimia teille :( <3

Takaisin