Raskaaksi 2015

Yxvaan kyllä tuo on jo selkeä plussa, onnea!

Nyytikki2 toivotaan että on tallettelut osunut kohdilleen ;)

Larppaa tsemppiä uuteen kiertoon!!;)

Äippä2015 oireet kuulostaa hyvältä! En kanssa näe viivaa mutta vielä on aikaista kyllä se kerkii plussaksi muuttua :)

Sallahaa vähän sama täällä ja sit on se varhainen keskenmeno joka voi vielä siinä tulla tupsahtaa. Paras ois jos jaksais odottaa menkkojen myöhässä oloon asti :)

Piipaa tsemppiä jännäilyviikkoihin!

Sydänkäpynen tsemppiä uuteen kiertoon! Kandee kysellä lääkäriltä niin ei ainakaan jää epäselväksi :)

Nemira mulla kanssa tosi lyhyet kuukautiset eka pari päivää tulee lujaa sit ei tu juuri mitään sellasta on offia. Mun mielestä tosi monella tällaset :D

Carolyn pahoittelut negasta!

Pipanat tsemppiä piinapäiviin!

Pätkis85 samoja fiiliksiä mutta vaan pelko että ei voi tulla raskaaksi kun ei oo viel edes yhtä vaikka yritystä ei oo kauan takana niin silti sitä pelkää :/

Niinku tsemppiä uuteen kiertoon! Greippimehua juodaan ovikseen asti? :)

Nyytikki ei muuta kuin talletelemaan ;)

Jennyhannele tsemppiä odotukseen, toivottavasti se plussa on siellä! :)

On. Ikävä kyllä täällä eilen täti tuli täsmällisesti aamulla kylään :( kierto jäi 27 päivään mutta oli onneks niinkin pitkä kun on ollut monta 26 ja 25 tässä. Olo on aika masentunut mutta kuitenkin parempaan päin jo tänään. Nyt vaan harmittaa kun riideltiin eilen miehen kaa juurikin tästä vauvajutusta. Oon ilmeisesti liikaa puhunut ja ihmetellyt asiaa eli taidan ottaa nyt hieman rennomman asenteen jotta suhde pysyy kasassa :D toki tänne tulen inisemään omaa kiertoa säännöllisesti koska tänne voi onneks kertoa kaiken ;) eikun vaan uutta kiertoa kohti toivoen plussaa jouluksi :) ja paljon +++++ muille!!! <3

Jopsu kp 2/25-28 yk 6

Jopsu, tää on just se paikka missä jauhaa näistä asioista kun mies ei jaksa kuunnella :grin Mä oon kans yrittäny pitää häsäämisen kotona mahdollisimman vähissä vaikka kuume vaan itsellä nousee. Meidän historialla kun pitäis olla hyvinkin realisti...:oops:

On. Kp29/28 ja aamulla putipuhdas nega cb:lla. Eli tätiä odotellessa ja oireitakin jo siihen on. Mutta mutta... Silti jossain jäytää se pieni toivonkipinä kun vuotoa ei vielä ole.. Vaikka järki sanoo et hetkenä millä hyvänsä hanat aukeaa! Pääsis nyt vaan uuteen kiertoon ja uusien vitskujen kimppuun :grin

Jennyhannele toivotaan parasta! :)
Yxvaan nyt menossa kp25/dpo5-6?. Tuntuu jotenkin epätodelliselta, että nää tuntemukset olisi hedelmöittymiseen liittyviä, vaan jotenkin ajattelen, että menkat ne sieltä on tuloillaan, kun kiertopäivätkin jo pitkällä.. Mielialasta toiseen :D

Kohdunsuusta kyselisin että osaatteko tunnustelemalla sanoa onko kohdnsuu auki vai kiinni? Musta tuntuu että se on aina kiinni.. Sen osaan kyllä erottaa että esim nyt kp8 se on tosi korkealla ja kiinteän tuntuinen. Kierron lopussa taas alempana ja pemoisen tuntuinen. Mutta en kyllä osaa yhtään sanoa onko auki vai kiinni. Tuntuu että olis aina kiinni. o_O

Jopsulle pahoittelut menkoista :( yhdyn tohon että pelko nostaa väkisinkin päätään, vaikkei yrittämistä ole edes kauan. Mulla varsinkaan kun vasta kolmas kierto meneillään, mutta väkisinkin sitä miettii että mitä jos mennään vaan kierrosta toiseen eikä mitään tapahdu. Just kun ei ole edes ensimmäistä niin ei ole varmuutta asiaan... Monethan sitä sanoo että, kun ns. "luovuttaa" niin tärppääkin, mutta ei tän kuumeen kanssa ainakaan noin vaan asiaa unohda ;) toivotaan että pohditaan näitä turhaan!

On: täällä alapään nippailu/vihlonta? Jatkuu, myös rinnat "kihelmöi", onko taas luulotautia vai oviksen jälkeistä kropan toimintaa vai jopa merkkiä jostain suuremmasta... Tiedä häntä. Viikko piinailua jäljellä.

Moony dpo4, kp 18/27, yk3

Muoks. Mullakaan ei eilen sovellus toiminu, uudelleen latauksen jälkeen alkoi jossain kohtaa toimimaan. Iphone 5s on mulla.

Muokattu viimeksi:
Pätkis kohdunsuu on sillon kiinni kun se tuntuu nenänpäältä ja auki kun tuntuu huulilta. Ite oon ainaki noista ohjeista hyvin pystyny päättelee. :)

Mulla ei toimi, tosin mulla on vanha iPhone 4, mutta ei auttanut vaikka latasin appsin uudelleen eilen illalla. Ihan sökönä, ei mitään toivoa, että pysyisi päällä puhelimella.

Jopsulle pahoittelut menkoista :( yhdyn tohon että pelko nostaa väkisinkin päätään, vaikkei yrittämistä ole edes kauan. Mulla varsinkaan kun vasta kolmas kierto meneillään, mutta väkisinkin sitä miettii että mitä jos mennään vaan kierrosta toiseen eikä mitään tapahdu. Just kun ei ole edes ensimmäistä niin ei ole varmuutta asiaan... Monethan sitä sanoo että, kun ns. "luovuttaa" niin tärppääkin, mutta ei tän kuumeen kanssa ainakaan noin vaan asiaa unohda ;) toivotaan että pohditaan näitä turhaan!

On: täällä alapään nippailu/vihlonta? Jatkuu, myös rinnat "kihelmöi", onko taas luulotautia vai oviksen jälkeistä kropan toimintaa vai jopa merkkiä jostain suuremmasta... Tiedä häntä. Viikko piinailua jäljellä.

Moony dpo4, kp 18/27, yk3

Muoks. Mullakaan ei eilen sovellus toiminu, uudelleen latauksen jälkeen alkoi jossain kohtaa toimimaan. Iphone 5s on mulla.

Mä niin samaistun sun viestiin. Meillä esikoinen haaveissa. Häät tanssittiin kesäl ja sovittiin et tulee ku tulee ja kuume nousee kokoajan vaan korkeemmaks :) neljäs kierto menos ja pelottaa et jos koskaan ei tärppää ja kaikki saa lapsia ja mä en. Jotenki tuntuu ihan idiotilta pelätä näin lyhyen yrityksen jälkeen, mut järki ja tunteet ei mulla tosiaankaan kohtaa täs. Mulla ei oo koskaan ollu haave ammattia, mut oon aina tienny et haluun olla joskus äiti :)

Täällä samaistutaan myös pelkoihin! Mutta aika näyttää.. :)

Joku (sorry, tosi huono nimimerkkimuisti) kysyi viikonlopun testaajista. Ilmottaudun jos ei täti päätä toisin! Nyt siis kp28/28, dpo11 veikkaisin. Ja piinaa niin pirusti :D rinnat vaa juilii enemmän kokoajan ja kaikki menkkatuntemukset puuttuu. Voi tosin olla tietty pidempi kiertokin.. yk4.

Jopsu pahoittelut menkoista
ON. täällä ihan sama kuin jopsulla, että viime oviksen aikaan liikaa miehelle vouhkasin että nyt pitää puuhailla niin oli katse oli kyllä sen mukainen,liikaa stressiä otin vissiin siitä et joka päivä pitäis pupuilla ja vaahdonnut liikaa kun plussaa ei ala kuulua,joten päätin että pidän vähän matalampaa profiilia hänelle tän asian kanssa...nythän on vasta 5kk yritystä menossa,ja neljäs kierto kun ekoja menkkoja ei tullut kuin terokuurin avustamana, tänne kyllä sitten purkaudun kun miehelle en kokoajan viitisi...
kp.10 menossa, aloitin ovikstikutukset varulta vaikka vielä varmaan menee aikaa ovikseen kun viime kierrossa oli kp.20 ovisplussa. Toivon että venhänalkioöljy ja greippimehu vähän vaikka aikastais sitä ja paksuntaisi limakalvoja.
Onnea plussanneille yxvaan ainakin plussasi!!! jeee :)

Aamulla siis tein sen testin, ja valoo vasten näkyi hento viiva, mutta ei oikeen kunnolla näy muuten.mutta toki kuvaa laitan, jos sitä vaaditaan :D

Mä nään sen, kun tien missä se on :D

Liitteet

• wp_ss_20151126_0004.png
    wp_ss_20151126_0004.png
    299.8 KB · Katsottu: 209
Äippä kyllä siinä ehkä jotain näkyy. Testi on aika valoisa joten huonosti näkyy kuvasta :) onko tuo pc vai mikä

Takaisin