Raskaaksi 2015

Apua...tänään siis varmuudeksi tallettelua kun ei eilen illalla jaksettu. Tosin testissä sanottiin, et testiviiva olis joko yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolli ja mulla eilen päivällä kontrolli kuitenkin jo tummempi jo ekaks. Et jos oli jo aiemmin, niin toivotaan, et to, la ja ti talletteluista on joku muodollisesti pätevä (siis sellainen siittiö, joka on rv7-10 jälkeenkin kehittymiskelpoinen) päässyt etulinjoihin.

Nyytikki, jos et saanut ovisplussaa, niin se saattaa olla vasta tulossakin. Joillain testit tekevät tollasen haalean välissä ja sit vasta tulee plussa.

Viima, pahoittelut negasta

Carolyn, pahoittelut!

Jennyhannele, pahoittelut myös sinne negasta

On; tää ovuloimaton sai ovisplussan toissapäivänä ;) tuskinpa kuitenkaan ovista oikeasti tapahtuu, kun niin on sekasin hormonit:o

Nenna kp20

Täällä kans pidettyä taukoa niin etten oo ihan joka päivä käynyt seuraamassa foorumia, tokikin sitten lukenut olen kyllä kaikki tekstit ja hurjasti te onneksi täällä jaksatte olla aktiivisia! :smiley-bounce013

Taitaa mulla kierto taas olla pitempi. Huomenna siis pitäisi 28 päivän mukaan alkaa kuukautiset, mutta ei oo näpyn näppyä naamassa, mikä on yleensä varma merkki. En viime kierrossa huomannut kehossani taas mitään erikoisempaa että ois oviksen bongannut... niillä tienoolla kuitenkin kerran tai kaksi tuli harrasteltua, mutten oikein jaksa uskoa että ajoitus ois osunut nappiin tälle kertaa... Muutenkin ollut kauheasti omassa elämässä tekemistä ja muistettavaa niin tämä jäi nyt tälle kuukautta vähän vähemmälle huomiolle :rolleyes:

Nenna kyllä se sieltä vielä voi tulla! ;)
Äippä vahvistumista viivoille ja laitahan kuvia tulemaan! :)
On. Alkuintoilun jälkeen tulikin tämmöinen fiilis, ettei nyt kuitenkaan vielä onnistanut. Näppyjä naamassa ja kuukautistuntemuksia. Katsotaan miten käy, mutta nyt tällaista.

AstaE mitkä dpo:t sulla on menossa? Mulla oli viime viikolla jo dpo 6 lähtien "täysi varmuus", että menkat alkaa, mutta niin vain nyt odotellaan leffaviivoja testiin ;).

Äippä toivotaan vahvistumisia viivoille, tuollee se minullakin alkoi, että ensin parina aamuna viivanpaikat, sitten haaleat haamut ja nyt eilen ja tänään jo huomattavasti vahvemmat haamut/plussat (siis miten niin himotestaaja..) :).

Plussatuulia toivottelen ++++++++++

Piia, pakko olla aktiivinen, muuten senkin ajan käyttäisin miettien miksi en jo ole raskaana. :wink

Toivotaan Nenna et hormonit olis tarpeeks sekaisin et vahingos sitten ovuloiskin. :wacky:

Pahoittelut Viima negasta :sorry:, ei muuta ku tädin odottelua ja sitten uuteen nousuun. Sullahan oli pitkät kierrot, jos nyt ei tärpännyt niin ehtiskö vielä tälle vuodelle? Tsemppejä tuleviin tutkimuksiin!

Lucky eli kannattaisko neuvolasta lähtee kyseleen neuvoja niukkoihin kuukautisiin? Kuinka noi luget toimii?

Mä sain nyt kaks haamua aamupissasta, lämmöt edelleen 36.5-36.9 astetta. Normaalilämpö mulla huitelee siinä 35.5 hujakoilla.
Soittelen neuvolaan täss kohta, ihan vaan et oma pää pysyy kasasssa. Koko viimeyön vaan pyörin sängys ja tuskailin.
Eikä vuotoakaan vielä, alkaa yleensä siltä seisomalta kun nousee ekan kerran sängystä ylös.
Huomasin eilen suihkussa, et vähän navan alapuolelta kun painaa, niin aristaa ja tuntuu kun olis sellanen iso "patti" siinä.

Jotenkin vaan tosi epäuskonen olo sen suhteen, että olis kolmas kemiallinen putkeen? kuulostaa mun mielestä kovin hurjalta, et tulis noin monta peräkkäin. Foolihapon annostuksen nostin 3vkoo sit 400mg/päivässä.
Tällä hetkellä tuntuu, et ihan sama kumpi se tulos on kuhan jotaina tapahtuis johonki suuntaan. Oon tosi ahdistunu aina, jos on epätietosuutta minkä tahansa asian suhteen.

Jennyhannele Dpo14- kp29/28-30

Neuvolasta neuvottiin, et viikon päästä perjantaina kannattaa seuraavan kerran testata jos ei menkat ala. Ja kuulemma (tätä ihmetteleen nyt täällä) Clear blue digital testit on epäluotettavia?! näyttävät kuulemma viikot väärin ja usein väärää negatiivistä koska eivät ole herkkiä. Suositteli apteekin omaa, ihan perus testiä. Tuli ihan luottavainen mieli, et ei vielä oo julistettu tuomiota. :) Nyt sit pitäs mallttaa odotella... hmmm :D

Jennyhannele dpo14-kp29/28-30 :smiley-ashamed004

Pitimä kysyä: kuinka moni käyttää vau.fi foorumin appia iphonessa (mulla iphone6)? Mulla ei eilisen illan jälkeen oo toiminu ollenkaan, tulee vaan application crash ja hyppää pois sovelluksesta.

Jennyhannele, kaikilla applen laitteilla kai sama homma! Mut mulla kyllä toimii nyt jo, oon just 6:lla täällä foorumilla :)

Jennyhannele: Olen jostain myös kuullut että cb digi antaa vääriä negoja.

Itse mietin tässä että onko se ihan kiveen hakattu juttu että munasolu irtoaa sen 12-36h positiivisen ovistestin jälkeen? Jossakin mainitaan jopa 48h. Mutta voiko mennä vielä pidempään? Edellisessä kierrossa sain ovisplussan kp16. Lämpökäyrän mukaan ovis olis kuitenkin vasta kp18-19.

Pätkis : Mun ymmärtääkseni se on ihan tosi et 12-48h ovisplussan jälkeen tapahtuu. Mut esim mulla viime oviksessa, dpo-1 päivänä tuli illalla tosi kovia vihlasuja ja nipistelyjä ja siitä 24h eteenpäin ihan samaan kellonaikaan ovisplussa ja koko illan sit nippaili ja kivisti. Mä uskon et oli jo munasolu irronnut ennenku sain sen pos.ovis tuloksen.

MIKSI MULLA EI TOIMI :( olin eilen ihan hukassa, enkä konetta jaksanu avata :D

Onpas outoo, joo mä menin puhelimella ton safarin kautta yöllä tänne foorumille kun oli ihan pakko päästä kurkkii! Mulla lakkasi toimimasta joskus illalla eikä toiminu sovellus koko yönä.. Nyt se sit toimii, luulis että sullakin alkais pian toimia. :o mä poistin ja latasin varmaa 3 kertaa sen uudestaan puhelimeen ja sammutin luurin, kun ajattelin et vika on mun puhelimessa.. :D

Takaisin