Raskaaksi 2015

Hm.. Vaikka meidän pitikin aloittaa yritys vasta loppukeväästä, niin aattelin nyt ihan piruuttani kokeilla et saisinko kuitenkin tän oviksen aikoihin miehen kellistettyä kerran tai kaks ilman kumia...
Jos se onnistuis niin vois olettaa et toinen lapsukainen olis ihan tervetullut... Mutta kattoo nyt kuinka käy. Pitäkää peukkuja että onnistuisin. :D

Janeh: Joo meillä tyttö syntynyt 22.1.2012 ja poika 16.6.2013 :) Eli ei siis isot ikäerot :)

:smiley-bounce013
Meillä vaun laskelmien mukaan hedelmälliset päivät 18.12-23.12 ja ovis 21.12. Eikun yrittämään. Täytyy vaan noilla tikuilla varmistella vielä miltä näyttää. Tänään sain vain haalean viivan. Jos hyvin menee saan plussata omana synttäripäivänä 2.1

Mukana ollaan..pikku kakkosta yritetty 9/14.meni kesken 11/14.
Ensimmäinen syntyi 12/13.

Mä varmaan flippaan kohta. Mietin kokoajan et jos vaan mies suostuukin, eli "vähin äänin" jätetään vaan kumit käyttämättä, niin vois kai sitä ainakin tjottailun alottaa jo nyt. Sit taas rupeen miettii et ei ei ei, ei vielä! Viel on 7kg pudotettavaa et olisin edes siinä mitä ennen viime raskautta (ja siltikin olis 20-30kg liikaa), haluisin olla töissä tässä välissä pidempään ku muutaman kuukauden, eihän me mahduttais tähän kaksioon enää.. Jne jne jne... Mut sit taas kuitenkin, miks ei... Ja niin edelleen.. :D

Jemberrylla on kaikki ovis viivat tasavahvoja. Voisitko olla raskaana?

Vesta: oletko sinäkin raskaana?

Äääh.. Nyt ne menkat sitten alkoi viikon myöhässä. Näkyykö kuukautisten alkaminen ovistestissä plussana vai mitä ihmettä mun kroppa/tikut sekoilee? o_O

Noh, kohti uutta yritystä vaan, ehkä tästä alkaa kierto jolloin tärppää! :love7

Vesta: Luinko just täältä, että ovistesteissä viivat voi olla vahvoja kierron lopussa vaikkei ois ovista? Oonko käsittäny oikein?

Kuuku87 ja Mimmu. kiitti teille infosta! :)

En ollut aikaisemin tehnyt ovistestejä, joten piti kokeilla heti kun ne eilen postissa saapui. Nyt tiedän tämän, niin ei tarvitse jatkossa hämmästellä (tai testailla päivää ennen menkkoja :D)

Ps. Argh, nää ekan päivän menkkakivut on ollu järkyttäviä sen jälkeen kun lopetin pillerit.

Vesta: Hyvä että tilanne selvisi ja nyt vain kohti uutta kiertoa! Voiko olla että tässä kuussa stressasit asiaa enemmän jonka seurauksena oviskin siirtyi?

Muokattu viimeksi:
Mulla oli eilen järkyttävät alavatsajuilinnat, selkeet ovissäryt siis vaikken sitä kyllä tikkuun saanut kiinni. Maanantaina oli kaikista vahvin viiva muttei mitään oireita :eek: ja tänään pitäs laskurin mukaan olla mut tiedä sitten.
Pupuiltiin maanantaina ja tänään, joten nyt se on taas jonkun muun käsissä tuleeko tulosta vai ei. Itteä hämää nyt kun ei oo hajua muutakun kiertopäivistä joka on siis kp22.

:rolleyes::winkOllaan Sarina samassa veneessä, mullakin laskurin mukaan ovis tänään, kp17, epäilen sen jo kyllä olleen eilen.. Mut meilläkin maanantaina ja tänään oltu aktiivisia!
Piinaviikot alkakoon siis, kahen viikon päästä kai alkais plussat olla käsillä jos ois tullakseen :)

Olen kuullut, että kaikki ovistestit ei välttämättä anna tulosta vaikka ovis olisikin. Tuo ovulaatiolaskuri netissä on aika hyvä, kun se näyttää sen koska sun kannattaa alkaa niillä testeillä testailemaan. Mullekin antoi ohjeeksi, että tänään pitää alkaa testaamaan ja oviksen pitäis olla sunnuntaina. Joten nyt on yritettävä ahkerasti kellistää miestä jouluun asti :D

Sannis hihiii! Kiva yhessä jännäillä kun samaan tahtiin mennään :)

Juu kyllähän niistä kuulee, voi olla et en vaan saanut huippua kiinni tai sit ovis ei koskaan tullutkaan kunnollisena. Uskon et noi tikut ainakin toimii kun viimekierrossa kyllä bongasin yhtävahvat viivat parinakin päivänä :) peukut vaan pystyyn!

Mö oon käyttänyt sitä woman log pro sovellusta (maksullinen versio siis) jo piiiitkään, ja siinä on kans toi ovislaskuri joka kertoo hedelmälliset päivät ja oletetun oviksen perustuen omiin kiertoihin ja se on kyllä hyvin pitänyt paikkansa :) suosittelen jos teillä ei vielä oo! En enää pärjäis ilman sitä kun siinä on niin paljon kaikkea muutakin!! :)

Niin ja hyvää huomenta vaan :) meikäläinen on jo ajellu toiseen kaupunkiin töihin taas niinkuin joka aamu :schocked028

Mäkin olin jossain vaiheessa tipahtanut listalta :D ovis on just jouluntiennoilla ainakin laskureiden mukaan, joten stressittömästi yritän tämän kierron ottaa. Testauspäiväksi taitaa tulla 10.1.

DarkMimosa yritystä 2/14
Jellis yritystä 7/14
Mimi yritystä 4/14
elmiina tjottia 9/14
kiivilintu yritystä 5/13
Silv yritystä 5/14
Tyttötiikeri yritys alkaa 5/15
Unicorn81 yritystä 11/14
Sabetti yritystä 8/14
Diku yritystä 10/07
lucky87 yritystä 9/13
HaaveissaVauva yritystä 6/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
starling yritystä 6/14
jeilei yritystä 7/14
Jennuli yritystä 9/12
Toffee yritystä 8/14
PikkuMinski yritystä 10/13
Larissa tjottaillen 7/14
Mymmelisti yritystä 9/12
evesiili yritystä 12/14
Aeria yritystä 5/14
N83 yritystä 2/14
Kettuli yritystä 11/13
@sukki yritystä 10/2014
Mimmu yritystä 1/14
Timbe yritystä 9/13
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Mariska86 yritystä 7/14
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14
Junttura yritystä 12/13
Azalea yritystä 11/14
Sinsu yritystä 10/14
Sannis86 yritystä 11/14
Vauvahaaveilija yritystä 03/14

Katariina, pahoittelut kmsta :( toivotaan että visiitti jäis lyhyeksi.
Etkös sä ollut samalta paikkakunnalta mun kanssa? :)

Takaisin