Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi pepe pahoittelut! <3

Diku, onnea hyvistä uä-kuulumisista! <3

Gatusan uutisia täälläkin odotellaan!

Pupuiltiin toissapäivänä, eilen iltapäivällä ja illalla tuli loristen juoksevaa vvtä ja tänään on tullu kans :o ei oo miehen tuotoksia, sen kyllä erottaa. :D en tiiä olisko muka jo ovislimaa kun oli niin juoksevaa? Ilmeisesti alkaa kroppa toimimaan suht nopsaa siitä kaavinnasta :)

Aurinkoinen <3

Saa nähdä tuleeko mun palstattomuudesta mitään kun täällä koko ajan kurkkimassa.

Kiitos kaikki ihanat kyllä tää tästä jo paremmin menee :D ei sitä vaan jaksa murehtia. Kyllä se pieni tulee kun niin on tarkoitettu. <3 toisilla odottaa kauemmin kuin toisilla. Vaikka meilläkin yritystä jo melko paljon (8/13) niin kyllä se siitä.

Onnea Diku hienosta ultrasta!!!

Aurinkoinen, kuvaa please!!! Varovaiset onnittelut.

Pepelle pahoittelut kp1, toivotaan etta tama on SE kierto vihdoinki.

Gatusan uutisia odotellen, toivottavasti kaikki meni hyvin ja on vaan liian kiireinen neidin kanssa ettei ehdi meille kertomaan.

Muokkasin ku taa tabletti valilla temppuilee... en siis odottele Gatusan isia vaan uutisia! :laughing001

Muokattu viimeksi:
Aurinkoinen; Kuvaa:) ??? Varovaiset onnittelut ja tarrasukkia vino pino :Heartred
Pepe; Älä lannistu,en löydä sanoja jottei kuulostaisi...hmm voimia:Heartblue
Mimi; Jes :p
Kiitokset kaikille :)

Onnea viivan vahvistumiselle Aurinkoinen!

Pepe älä ihan oikeasti luovuta. Mä nyt vähän napailen mutta jospa tämä tsemppais jotakuta teistä!

Me jätettiin pillerit pois 2010 ekan kerran ajatuksella että vauva on tervetullut jos tulee, palattiin kuitenkin ehkäisyyn hetkeksi kun mulle tulikin leikkaus. 2011 alettiin sitten yrittämään lasta ja 2012 oikein yrittämällä yrittämään. Sain yksityiseltä terot ja kehotuksen olla stressaamatta, kunnalliselta todettiin vielä siinäkin vaiheessa kun ekaan neuvolaan menin että ihan normaalihan tuo teidän yritysaika on. Se oli aika rankkaa kun ei sitä vauvaa vaan sit alkanutkaan kuulua kaikesta huolimatta. Rankkaa eritoten minulle, kun elin vaan ovista, kp:tä ja aina vaan alkavia kuukautisia. Mies ei stressannut yhtään ja sekin rassas.

Aika tarkalleen kaksi vuotta sitten muistan kun kinasteltiin seksistä. Mies oli ollut haluton sillon kun mulla piti oviksen olla ja vonkas sitten monta päivää "liian myöhässä" mun mielestä ja olin katkera siitä. Vonkas kuitenkin hyvin ja suostuin vaikka klo oli jo paljon ja väsytti ja töissä piti olla seuraavana päivänä aikaisin. Siinä tuli joulua ja uutta vuotta ja jäin lomille ja ajattelin että olkoon, unohdetaan ne vauvantekojutut nyt. Ehkä meille ei tule lasta ja tutkimuksiinkaan ei mennä kun mies ei halunnut. Keskitytään muihin juttuihin. Kunnes sitten tammikuun alkupäivinä tuli vaan olo. Kaikki vaatteet näytti huonolta päällä, ahtailta ja oli vaan sellanen olo. En ollut edes laskenut kp:tä tai dpo:ta ja en ihmetellyt vaikka menkat ei alkaneet kun kierto heitteli. Ja siinä se oli. Plussa tikussa. Ja nyt tuo plussa istuu syömässä välipalaa <3

Taitaa olla melko kuuluisa tyyppi. Oon jonku koirapuisto raivari videon nähny tuosta tyypistä. Sekopää mikä sekopää.

Tulipas tämmönen mieleen,että onko kuinka monella muulla hirveät kivut ku täti tulee kylään? :o miten helpotatte kipuja??
Mulla nyt tuo alavatsa Tosi kipeä, nukkumisesta tuu oikein mitään kun vedet silmillä kiemurtelen sängyssä ja etin hyvää asentoa. Yleensä makaan kippurassa sikiöasennossa , mutta ei sekään tunnu auttavan :s teininä muistan kun meillä oli lämpötyyny, ja se autto!
Oon hieman lääkevastainen ihminen, joten särkylääkettä otan vasta sitten kun kivut on sitä luokkaa että ei pysty olemaan missään asennossa.

Hilla <3 kiitos. Meillä ei mitään haluttomuutta kummallakaan ollut. Alussa mulla oli 50-54 pituiset kierrot ja sain 9kk jälkeen terot. Niitä nyt syöty 6kierto (2viistä ilman) ja kävin yksityisellä ja pco todettu ja nyt jokatoinen kierto terot ja jokatoinen letrot. Ja akupunktion otan nyt joka kiertoon. Ensin lääkärit oli vain että "oot niin nuori" yms.

Kiitos kaikki <3 olette kyllä semmosia supernaisia!

kuumavesipullo tai lämpötyyny ja särkylääke, niillä mä pärjään menkkojen kanssa. Itse olen kokenut parhaaksi napata napin naamaan kun krampit alkaa yltyä, niin saan rentouduttua paremmin.

Laidallinen mulla ei ikinä mitään nyt vähän kipuja. Mutta ei mitään suurta.

Takaisin