Onnea viivan vahvistumiselle Aurinkoinen!
Pepe älä ihan oikeasti luovuta. Mä nyt vähän napailen mutta jospa tämä tsemppais jotakuta teistä!
Me jätettiin pillerit pois 2010 ekan kerran ajatuksella että vauva on tervetullut jos tulee, palattiin kuitenkin ehkäisyyn hetkeksi kun mulle tulikin leikkaus. 2011 alettiin sitten yrittämään lasta ja 2012 oikein yrittämällä yrittämään. Sain yksityiseltä terot ja kehotuksen olla stressaamatta, kunnalliselta todettiin vielä siinäkin vaiheessa kun ekaan neuvolaan menin että ihan normaalihan tuo teidän yritysaika on. Se oli aika rankkaa kun ei sitä vauvaa vaan sit alkanutkaan kuulua kaikesta huolimatta. Rankkaa eritoten minulle, kun elin vaan ovista, kp:tä ja aina vaan alkavia kuukautisia. Mies ei stressannut yhtään ja sekin rassas.
Aika tarkalleen kaksi vuotta sitten muistan kun kinasteltiin seksistä. Mies oli ollut haluton sillon kun mulla piti oviksen olla ja vonkas sitten monta päivää "liian myöhässä" mun mielestä ja olin katkera siitä. Vonkas kuitenkin hyvin ja suostuin vaikka klo oli jo paljon ja väsytti ja töissä piti olla seuraavana päivänä aikaisin. Siinä tuli joulua ja uutta vuotta ja jäin lomille ja ajattelin että olkoon, unohdetaan ne vauvantekojutut nyt. Ehkä meille ei tule lasta ja tutkimuksiinkaan ei mennä kun mies ei halunnut. Keskitytään muihin juttuihin. Kunnes sitten tammikuun alkupäivinä tuli vaan olo. Kaikki vaatteet näytti huonolta päällä, ahtailta ja oli vaan sellanen olo. En ollut edes laskenut kp:tä tai dpo:ta ja en ihmetellyt vaikka menkat ei alkaneet kun kierto heitteli. Ja siinä se oli. Plussa tikussa. Ja nyt tuo plussa istuu syömässä välipalaa <3