Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on aina ollu tosi kipeät menkat. Burana. Sehän se. Sillä saa kivut siedettäviksi. On niin kipeää pahimmillaan että vedet silmissä ja tuskan hiki ja oksennus ja ja ja ... Onneks se kipein ei ole yleensä ku puoli päivää.

Kuva0742_001.jpg
omg wtf bbq! tein huvikseni testin, koska on dpo 14, ilman odotuksia. kuva on paska, mutta jo siitäkin pitäis näkyä!
:happy093

Laidallinen, mulla on nykyään tosi kovat menkkakivut. Kauratyyny/kuumavesipullo on hyvä apu, mutta särkylääkettäkin syön ne pari pahinta päivää. Buranaa 400-600 mg kolmasti päivässä.

Toffee, vau, onnea!

Joo mä kans otan menkkoihin buranaa ja kuumavesipullon.. Täälähetkellä iso limupullo ja sinne niin kuumaa vettä ku kraanasta tulee..

Toffee! Ihanaa! Paljon vauvaliimaa! <3 :)

Hilla, ihanaa aina kuulla noita ilosia tarinoita ja toivoo et itellä joku päivä samanlainen tarina :)

Onnea Toffee ja Dikuko se toinen oli? :wav

:Heartbigred niin sitä pitää tytöt! Toivottavasti pysyy loppuun asti mukana. Siinä teidän miehille paras joululahja :).

Menkkakipuihin mullakin auttanut vaan burana, tasasin välein. Aamulla ei voinut nousta sängystö ennenku oli lääkkeen ottanut. Nyt pillereiden lopetuksen jälkeen ei menkkakipu ongelmaa ole. Oli myös yks hyvä asento mikä rentoutti kohtua ja auttoi hyvin... eli istuu lattialla ja laittaa jalkapohjat vastakkain niin että polvet menee siis sivulle. Välillä tein saman myös sängyssä selälteen.

Takaisin