Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut Pepe ja toivotaan, että vuosi 2015 on the vuosi sinulle! Tsemppiä ja katseita tulevaan sitten, kun alkaa tuntua siltä vähitellen. *sympatiaa*

Astangalle onnittelut raskaudesta! Ihanaa, että teitä plussaajia on vielä tässä loppuvuodesta. :)

Tätä on varmaan kysytty miljoona kertaa täällä, mut kysyn nyt kuitenkin. Kumpaa raskaustestiä suosittelette: clearblueta vai apteekin omaa? Mä en haluais tehdä mitään varhaistestiä turhaa toivoa tuomaan. Mut siis ajattelin tehdä testin varmuudeksi perjantaina (kp 28/33). Mun kamulla on silloin juhlat, niin mietin, että uskallanko ottaa pari.

Pepe :( pahoittelut.. Ensi vuoden pinossa nähdään :)

Voi kauhee, luulen kans löytäneeni oikean tyypin tuolta fb puolelta. Pakkohan niitä oli lukea! Pistää melkein vihaksi. Hauska lukea nuota kommenttia kun jokaisessa puhutellaan eri nimellä, toiset näköjään ottanu tavaksi puhutella sukunimellä. Tuntuu siis vaihtavan etunimeään suht tiuhaan :D noita tyyppejä on silti paljon joka puolella, nykyiseltä paikkakunnalta en tiedä mut kotipaikkakunnalta löytyy näitä arjen sankareita kun ei näköjään tartte kun kalsarit nähdä niin pamahdetaan paksuksi ja aborttia ei voi tehdä vaikka elämä on mitä on. Mulla oli itellä pitkään ( vieläkin) to-del-la huono omatunto siitä kun abortin tein -12.. Tiedän et olisin pystyny huolehtiin lapsesta jotenkuten mut tiedän myös sen etten halua tehdä tähän maailmaan enää yhtään lapsia rikkonaiseen perheeseen. Ja sitä se nimenomaan olis ollu. Jokainen lapsi ansaitsee ehjän ja rakastavan perheen. Siis mitään aineita tai alkoholia ei tähän mun juttuun kuulu mut en olis ollu yhtään valmis sitoutuun johonkin niin tärkeeseen sillon vielä kun omat asiat oli aivan levällään. Nyt kun parisuhde on oikeesti kestävällä pohjalla ja tulevaisuudensuunnitelmia pystyy tekeen ja toteuttaan niin laps ois enemmänkin kun tervetullut :)

Pepe nähdään ens vuonna. Toivottavasti pistäydyt vain kertomassa hyviä uutisia! Kaikkea hyvää sulle!

Diku mahtavaa jeeeeeeee! !

Unicornille en kyllä osaa vastata, mulla näyttää kaikki negaa testistä riippumatta niin turha suositella kumpaakaan :( tai ylipäänsä mitään muuta ku kuukuppia... :)

Neganeganeganegaaaaa....apteekin oma siis tehty kp 29, dpo 12(?) :rolleyes: Huoh...

Liitteet

• 1418717824189.jpg
    1418717824189.jpg
    43.8 KB · Katsottu: 181
Pahoittelut laidallinen!

Voi pepe :sad001 Mäkin olen todella pahoillani! Hurjasti tsemppiä, ihanaa joulua kaikesta huolimatta ja toivottavasti nähdään vielä :)

Astangalle vielä kerran onnittelut!

Ja Dikullakin oli hyviä uutisia :) Onnea!

Voisko joku lähettää menkkansa tänne keski-Eurooppaan! Ottaisin ne nyt mielelläni vastaan, kun kerta tuloaan tekevät. Kp 26 kaavinnasta (on myös mun normikierto) ja jo pari päivää ollut semmoinen olo, että kohta tulee. Postia odotellelssa...

HEIPPA TAAS...
Onnea plussanneille hirmusasti :)
Gatusan viestejä odotellessa :)
Dikulle onnea ultrakuulumista ja nauti nyt :)

Täällä viime yönä unta nähty, että kävin ultrassa jossa kerrottiin, että tyttö tulossa :)
Ja toiseksi, mun hyvä ystävä ilmotti eilen, että on raskaana, onnittelin ja halasin häntä ja olin tosi onnelinen hänen puolesta, kunnes ilmotti raakasti että tekee keskeytyksen....tuli paha mieli hänen puolesta,,,toki kaikilla on oikeus tehdä päätöksiä, mutta satutti ittiä ku me yritetään raskautua .....semmosta
Täällä olisi nyt kp11 ja aika mennyt taas huomaamatta, ja pupuilut alotettu kp6 ja vejetään loppuun asti joka toinen päivä vähintään ...

Onnea Astanga ja Diku, ihania uutisia! Pahoittelut tädeistä, negoista ja Pepelle hirveästi jaksamisia! <3

Minde, voi ku kurjaa, uskon että satutti. Vaikka niinhän se on, mitä itsekin totesit, että jokaisella on oikeus tehdä se päätös. Abortti-asiat on tosi vaikeita. Itsekin joutunut asioita miettimään miehen kanssa, että mitä olis tehty jos seuloissa olis ilmennyt joku vakava kehitysvamma. Onneks ei oo jouduttu tommosta päätöstä tekemään, spontaanikin vauvan menetys keskenmenossa teki niin kipeää.

On: Kiertopäivä 20/28, ehkä dpo 6. Vatsa sekaisin, nippailee.

Enkä minä kaveriani mitenkään moralisoi taikka en pidä häntä mitenkään huonona ihmisenä, satutti vain kuulla tuommoista...kun taas itse en miettisi moista :) mutta tottakai olen tukena ja turvana, päätti kaveri SITTEN MITÄ TAHANSA :)

Huomenta! Täällä suunnalla vapaapäivä ja ihana auringonpaiste, josta nautittu koko aamupäivä ulkoilemalla! Eilen illalla niin masis-fiilis, että oli ihana herätä aurinkoiseen päivään.

Laidalliselle pahoittelut. Samoin pepelle!!! Harmittaa niin sun puolesta, olin niin varma siitä vuodostakin, että oli kiinnittymisestä.

Astangalle onnittelut viivojen vahvistumisesta! Mikä dpo sulla on nyt? Minkä merkkinen ja vahvuinen testi?

Dikulle tuhannesti onnea hyvistä ultrakuulumisista! Ihanaa!

Napailua: kp13. Eilen illalla masu niin turvoksissa ja kiristeli siihen malliin, että odotin tänään heti aamusta selviä ovisoireita. Vielä ei kuitenkaan kuulu, mutta ehtiipähän sitten vielä talletella valmiiksi kenties. Jos ovis tulee nyt ajallaan tällä viikolla, niin mulla olisi periaatteessa vielä mahdollisuus plussata tälle vuodelle. Tai siis uutena vuotenahan se olisi testailtava, jos aikoo jotain juhlamaljaa nostella. Tietäis sitten, millaista juomaa sinne maljaan.

PikkuMinskille on postia :greet008

Astangalle ja Dikulle onnittelut! Pepelle paljon voimia.. :Heartred

Täällä mennään dpo 9. Ei minkäänlaisia oireita, ei sitten mihinkään suuntaan. Eilen kokeilin josko jotain näkyisi, mutta negaahan tuo näytti. Enkä kyllä usko, että se tulos siitä mihinkään muuttuu vaikka tässä menkkojen alkuun odoteltaisiin. Tuumasin vain miehelleni, että kylläpä yllätti tulos. Nyt on joulutohinat mielessä ja loma alkoi. Ensimmäiset joulupiparit ajattelin leipoa tänään, ja jos sitä pian alkaisi jo joululaatikoita väsäilemään. :rendeer

Muokattu viimeksi:
Onnittelut plussanneille ja pepelle hyvistä ultra kuulumisista!<3
Tänne ei mitään uutta, menkat loppui ja nyt ilman suurempia odotuksia tälle kierrolle, aion nauttia joulusta ja herkuista täysillä :p toivotaan että kaikkien jotka tonne 2015 ketjuun joutuu, niin vierailu siellä jäisi lyhyeksi :)

Hei kaikille pitkästä aikaa! Pahoittelut Pepexxl tädistä, älä lannistu, ensi vuosi on vauvavuosi! Kuin myös muillekin tädin kohdanneille pahoittelut ja onnea puolestaan hyvistä uutisista. En ihan kaikkea ole ehtinyt kahlata läpi. Tuli pakkotauko kun iski jouluressi.

Jouluressissä en ehtinyt aatella oviksiakaan ja eilen illalla aloin laskurilla katsoa että millos sen pitäisi olla kun ei ole ollut oireita. Ilmoitti että 11.12. Että jaah.... enpäs sitten ehtinyt testailla ja enkä taida enää viitsiäkään, tämä vuosi on taputeltu tältä osin ja siirryn kuumeilemaan tuonne 2015 puolelle.

Tosin nyt on vähän enempi zen olo koko hommasta kun olin jotenkin ajatellut että viimeistään nyt joulukuussa plussataan ja ikäeroksi tulee kaksi vuotta, mutta kun ei näin käynyt niin saa alkaa miettiä uusia kuvioita. Täytyy vaan nauttia tuosta esikoisesta ja hyväksyä että toinen tulee joskus kun on tullakseen.

Plussatuulia kaikille joilla vielä mahdollisuudet tämän vuoden puolella!!

Muoks. Ja Dikulle:Heartred hyvistä uä uutisista. Toivottavasti kohta alkaa helpottaa jännitys ja pääset nauttimaan raskaudesta.

Muokattu viimeksi:
Takaisin