Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Azalea, aika hauska. Paitsi että ollaan saman ikäsiä niin mennään ilmeisesti tasan samoilla kierto- ja dpo-päivillä :D

Nyt on täällä jännää. Oon aika suurpiirteisesti mittaillu lämpöjä, niin eilen aamulla oli lämmöt sukeltanu 34,8 kun päivää aiemmin ja nyt tänään taas oli 36,4. Samoin eilen tuntu häpyluun alla ihmeellisiä raapivia kutituksia. Tänään on dpo 8, niin kyllähän sitä kiinnittymistä tuli ajateltua. Nyt ne tais alkaa ne todelliset piinapäivät.

Mimmu: mä tuun perässä hyvänä kakkosena :wink
Lucky; Onko siinä testissä nii et kun vilkkuu,niin on tärppipäivät hollilla?
Titem: Pahoittelut tädistä

Nuuhku ihana kuulla sinusta :) täällä pyyhältää ihan hyvin. Kuitenkaan tässäkään kuussa ei se lotto arvonnan päävoitto osunut meille. ( olin ke-to sairaalassa pumpun takia niin otti myös raskaushormoonin joka oli negatiivinen ) eli mennään tuonne 2015 ryhmään ;) en ole oikeastaan tässä kuussa asiaa edes miettinyt tai stressannut ja itsekin pidin täältä taukoa juuri sen takia. Meillä on miehenkin terveys nyt mennyt etusijalle kun on verenpaineet ja hengenahdistusta ollut.

Mutta ehkä ensi vuosi tuo parempaa onnea <3

Mites sinulla nuuhku ? :)

Nuuhku kiva kuulla susta taas! :) ihanaa karvavauva<3 tänään tein viivanpaikan? Tässä kierrossa ollut letrot käytössä sekä akupunktio :)

Voi lume paljon voimia sinne toivotaan että teidän elämä siittä tasaantuisi! Ja tietysti toivotaan myös että ensivuosi olisi juurikin se vuosi! Täällä mennään kans ens vuoden ryhmään. Tästä kierrostaei tuu mitään tapahtuun ja se nyt vaan on varma. Geleet jätin pois enkä muitakaan nippaskonsteja aijo käyttää. :)

Pepe vau ootko kuvan laittanu tänne? Mä meen heti tiiraan! Huisia josko siellä nyt olisi pieni matkaaja tiukasti kiinni eikä tartte teikäläisen enään tuonne 2015 ryhmään tulla kuumeilemaan vaan tiukasti raskaana! :) huisia!

Voi lume paljon voimia sinne toivotaan että teidän elämä siittä tasaantuisi! Ja tietysti toivotaan myös että ensivuosi olisi juurikin se vuosi! Täällä mennään kans ens vuoden ryhmään. Tästä kierrostaei tuu mitään tapahtuun ja se nyt vaan on varma. Geleet jätin pois enkä muitakaan nippaskonsteja aijo käyttää. :)

Pepe vau ootko kuvan laittanu tänne? Mä meen heti tiiraan! Huisia josko siellä nyt olisi pieni matkaaja tiukasti kiinni eikä tartte teikäläisen enään tuonne 2015 ryhmään tulla kuumeilemaan vaan tiukasti raskaana! :) huisia!

Mä olin esikon odotusaikana töissä mrsa-eristysosastolla. Mun terkkari meni siitä ihan paniikkiin, oli jo passittamassa mua mrsa-testeihin ja mut ois sit myös synnärillä eristetty ja ultriin ym. otettu viimesenä. Soitti sitten mun onneksi hygieniahoitajalle, eikä mitään testejä koskaan otettu. Hyg.hoitajan perusteluna siis se, että koska oon hoitaja, oletetaan että hoitohenkilökunta osaa suojautua mrsa:lta, eikä aleta testaamaan/eristämään. :) Tämä siis varsinais-suomessa.

Miuk: oon myös ollut hoitajana aiemmin osastoilla joissa on eristystapauksia, mut tää oli hygieniahoitajan mielestä eri juttu kun nyt työskennellään kodissa eikä laitoksessa. Ja ilman testejä altistusmerkintä kaikille. Ja tämä Satakunnassa. :D

Nuuhku laitoin juu mutta en kyllä uskalla uskoa, viivanpaikka kuitenkin vaan :D missä vaiheessa sun kierto?

ImageUploadedByVau Foorumi1418392938.033746.jpg

Tytöt näyttääkö tutulta? :D hauskaa viikonloppua teille kaikille :)

Pepe mikä sulla oli dpo?
Kyllä minäkin siinä jotain nään :)

Silv kauhee hammaslääkäri tarina. :D yäk!

Kiva kuulla nuuhkustakin! :) Onnea karvavauvasta! Vie varmasti sopivasti ajatuksia muihinkin asioihin! Plussa tuulia sinulle!

Minde Kyseli ikiä, niin puoltoista viikkoa 25 synttäreihin. :)

En tiiä viititkö enää samaa virttä edes valittaa, mutta Tuhruilla mennään edelleen. hohhoijjaa.

Silv: meillä myös koti olo suhteet palvelutalossa. Meillä hygienia hoitajan ohje että ihan normi elämää kotona. Yhteisessä saunassakin saisi käydä mutta vanhuksia joilla huono vastustus kyky ja paljon pissa tulehduksia muutenki ni jätetään nää esbl tapaukset saunottamatta yhteisessä saunassa. Ennen koti hoidossa ollessa mrsa tapauksen luona käydessä ei muuta kuin hanskat käteen vaan. Iho jos ehyt ja terve muutenkin ollut (nuori) ni ei mitään hätää. Musta aika kohtuutonta tuo että sulla merkintä papereissa työn takia. Ei noin pitäis olla ellei sulla ole itselläsi todettu sitä. Voisit varmistaa asian jostai.

Takaisin