Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Unicorn: mä luotan tuohon kun todistetusti en ovuloi joka kierrossa. Voi olla että on 2 kiertoakin etten ovuloi putkeen. Tänään taas Vilkku. Eilen peittoja heiluteltu. Valkovuotoa lisääntynyt ja sellasta kananmuna limaa.

Jellis:täällähän minä :) en oo kerenny käydä täällä...

Minde: 24 vuotta vielä toistaiseksi. :)

Huh! Laskin tossa et tohon yhteen hampaaseen on nyt uponnu 450€!! Vielä yks käynti mut ei niin kallis ku nää muut.. Taidan tilata taju pois ja kaikki kuntoon kerralla -hoidon seuraavaksi...

Muoks. Öö.. Appiukko toi sian maksan ja sydämen.. Maksasta teen laatikon mut mihin tarkotukseen tuo sydän on?? :DD

Heips! Taustailija täällä taas. Juttelin tuossa aiemmin yhden tutun kanssa vauvajuttuja. Hän kertoi sitten omasta tuttavastaan jota tapasi aina silloin tällöin yhteisen harrastuksen merkeissä. Tää tuttava oli yrittäny miehensä kanssa saada lasta mut mikään ei ollu auttanut, kymmenisen vuotta oli kulunu ja lähes kaikki mahdollinen oli kokeiltu, hormonit aiheutti mielialaoireita ja paino oli noussu ja hän valitteli et kaikki on vaan päin pyllykkää eikä enää jaksais yms. Meni jonki aikaa ettei tää mun tuttu ollu nähny tätä omaa tuttuaan, kunnes piiiitkästä aikaa taas tapasivat. Tää tuttu oli ollu ihan ku eri ihminen, säteilevän onnellisen näkönen, hoikistunu hirveesti ja muutenkin näytti hyvältä. Mun tuttu sit aatteli et nyt heillä on vihdoin tärpänny ja rohkaistu kysymään asiasta. Tää nainen sit vastas et ei todellakaan ole raskaana, mut he miehen kanssa hyväksyivät faktan et ei taida vauvaa heille tulla ja lopettivat kaikki hormonihoidot ja muut vauvaan liittyvät asiat, ja sillä elämä parani. Ja uskokaa tai älkää, heillä on nyt noin yks vuotias lapsukainen!

Ihan vaan tsemppinä teille kaikille! <3

Heips, olen täällä taustalla pyörinyt ja nyt en jaksa ihan koko ketjua läpi kahlata. Tulin lähinnä ilmoittelemaan, että siirryn tuonne 2015-ketjun puolelle. Kp2 menossa, eli en testaile 14.12. Toisaalta hyvä näin, sillä olen jälleen normikierrossa (26), viime kierto kun venyi sinne kp36 asti.

Kaikille plussanneille suuret onnittelut ja niille keillä plussaus tässä kuussa vielä edessä: +++++++++

:Heartred

Jellis taitaa jäädä joulu plussa sun hommaks... Täällä edelleen 100% nega :'( En mä ovuloi ilman kemiallista apua... Lääkärit ei usko vieläkään, mutta alan olla aika varma yli 100kpl nega testien jälkee :'(

Blaaaaaaah! No kyllä meillä silti peitot heiluu ;)

Reilusti yli 100 negaa ovistestiä jo tehty... Taitaa mennä 150 kohta rikki :'(
Mutta miksi tulee limat ja kivut? ???
Ovuloinko mä sittenkin ???
Ja on tossa testissä jotain vahvistunu ??? Ehkä varmaan kai...

Ja 30 v oon vielä reilu 3kk ja meillä 1v9kk poika ♡

Ihanaa murkku kun saitte sovittua ♡
Meillä tilanne vielä(kin) päinvastainen; mies kysyy olisko tänään niitä päiviä ;)

Ja netti tökkii niin tulee tuplana tai triplana tai... :O

Muokattu viimeksi:
Heippattirallaa naiset piiitkästä aikaa! :)

Muutama sivu on lukemista ja ymmärrätte varmaan kun en ihan kaikkee oo lukenu.. :)
Joten kertoilkaas ny mitä kuuluu?
Larissa?
Lume?
Pepe?
Kiivi?
Ja muut!
Gatusa ei ilmeisesti ole vielä jakautunut? :)

Tääl on nyt puoltoista kuukautta taukoiltu.. Ja mitään ei olla saatu aikaseks..
Tosin taas on lähipiirissä useampi vauvauutinen tullut ja aika koville on ottanut.. No ei auta kuin koitaa olla iloinen heidän puolestaan.. Isännälle asiasta mainitsin ja ihmetteli kun sanoin että koville ottaa... Mutta tajusi ehkä tilanteen valavuuden! Vihdoin!
Koska joku jo aijemmin sanoi (muurahainenko?) että nihkeetä on vällyjen välissä... Sama täällä ja ihan vaan isännästä johtuen.. Luultavasti se kuvittelee että voi sitä muutenkin raskaaks tulla.. Ja mua ottaa niin päähän! koska en tiedä mitä asian suhteen pitäisi tehdä. Ukko kun ei puhu vaikka kuinka yrittäis ja vakuuttaa vaan että vauva on tervetullut. Mutta kun sanon sille että ei ne haikarat oikeesti niitä vauvoja tuo niin suuttuu.. Tiedä sitten mikä silläkin on..

On meillä iloisiakin uutisia! Pikku pentu syntyi ja on jo 1 1/2 viikkoa vanha terhakka pikku ärrieri <3

Silv: miten sä oot saanu diagnoosin mrsa epäily jos sun työ kaverilla on mrsa. Onko se kertonut sulle siitä vai? Kun meistä jokainenhan olisi sitten epäily mrsa/esbl kantaja jos siitä lähetään ku porukka käy uimahallissa ja hedelmä tiskillä kaupassa ihan vapaasti eikä ole ilmoitus velvollisia kuin terveyden huollolle! Onko sulla sit ollu joku tulehdus johon ei lääkkeet pure? Mielenkiintoista.

Lucky: mulla ei oo ollu mitää tulehduksia eikä mitään mut koska työnantajalla (henkkoht avustaja olen) on merkintä niin meille työntekijöillekin ne tuli.. Ja siis sehän siinä hauskinta onkin, ettei tarvi ku pari vuotta mennä eteenpäin ni se kuuluu ihmisen normi bakteerikantaan :)

Minä 23 :)

Yhdyn kyllä tuohon että miehet osaa joskus möläyttää vähän turhankin paljon!
Mulla ex oli juuri sellainen, ja se ei mitenkään nätisti sanonut asiaa, vaan huusi siitä mulle. Ei varmaan tarvi selittää miksi on ex :grin

Mä päätin että nyt annan mennä omalla painolla, Koitan olla miettimättä joka toinen sekuntti että "entä jos nyt onnistu ", koitan olla sillä mielellä että kyllä se täti sieltä tulee! :grin

Erehdyin eräälle kaverille sanomaan että täti ei ole tullut...Kaveri alkoi samantien jaarittelee että kuinka se on raskasta ja voivotteli -.- Hällä itsellään on noin.vuoden ikäinen lapsi.
Niin ja kaverihan tosiaan tuli raskaaksi, kun pillerit petti!
Toiset ne tulee raskaaksi pelkästä ajatuksesta, ja sitten ollaan me jotka saa tehdä ihan kunnolla töitä sen eteen että tultaisiin.

Mun ikä näkyykin tuosta nimimerkistä, mutta siis alkuvuodesta tulee 34v. täyteen. Vähän toi 35 ja puheet hedelmällisyyden laskemista kummittelee mielessä, mutta yritän olla ajattelematta sitä.

Takaisin