Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulisiko se sittenkin ???

Kaivoin teidän innoittamana roskiksesta nuo :D

Liitteet

• 1418402196239.jpg
    1418402196239.jpg
    29 KB · Katsottu: 182
Ongelmahan on, että mä en pysty pidättää 4 tuntia... ainoostaan aamupissasta olis ollu rakossa sen... ja noi testit piti tehdä 10-20... josko se selittää ne kaikki negat... nyt pidätin väkisin sen 4h :O

Ajattelin että kun on viikonloppu tulossa niin teen testin jo nyt pois alta, puhdas nega. Kyllä se on nyt uskottava että ei ilouutisia enää vuodelle 2014 kerkeä saamaan.

No nyt nautin vuoden parhaasta ajasta hyvillä mielin! Punaviiniä ja hehku glögiä. Joulupöydässä graavilohta ja kaikkia juustoja! Uutenavuotena poksautan skumpat ja taputtelen tämän vuoden pakettiin! :) Ensivuonna meillä varmasti odotetaan vauvaa!

Aivan taianomaista joulun aikaa teille kaikille ihaNaisille! Toivon sydämestäni että 2015 ketjussa ette kukaan joudu enää roikkumaan!

Nyt otan etäisyyttä foorumiin ja palaan vuoden vaihduttua kuumeilemaan! :)

Eikä ihanaa. Gatusalle terkkuja. Pian sillä on pieni nyytti<3

Toivittavasti Gatusalla käynnistyy nopeasti ja kaikki menee hyvin!

Minski, kuis pitkä luteaali sulla yleensä on? Mulla se on esim. aina vakio 14 päivää.

Mä keitin äsken itse glögiä. Tuli ihan taivaallista :)

Wohoooo!!! Gatusalle tsempit!!! Ajna: ilmottele meilleheti ku kuulet jotain!

Sabetti: hyvaa loppu vuotta sulle ja nahdaan ens vuonna!

PikkuMinski: kyllahan tuo silta nayttaa et ovis on tulollaan!!!

Gatusalle voimia, kohta on yksi suloisuus maailmassa lisää :)

Miehen haluttomuudesta puhuen, nukuin viime yön sohvalla kun meni niin kovin hermot tähän ainaiseen seksitaisteluun. Tänään onneksi saatiin puhuttua asiat selviksi, ja mies lupasi panostaa asiaan ja pyysi etten luovuttaisi yrittämisen suhteen ja jaksaisin clomifeneja jatkaa.

Tänään tehty myös negatiivinen raskaustesti, joten km:sta palauduttu suht nopeaan, vuotokin loppui kokonaan alkuviikosta :) tästä se yritys sitten alkakoon ja ensi vuosi olkoon meidän kaikkien onnen vuosi <3

Ne jotka testailee, niin laittakaa kuvia, niitä on niin kiva tihrustella :)

Hyvää viikonloppua kaikille, ootte symppiksia! :)

Takaisin