Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Silv no just joo! TokaSe sitten että haisee ihan ruualle tai hampaan kolossa ruokaa. Kauheinta ku makaa siinä tuolissa ja hammaslääkärin henki haisee valkosipulille!

Nii ja jos täs välissä haluu käydä syömässä ni olis antanu mulle ajan sit vaikka 11.45... Tää on aina tätä kun mulla "pitää olla" aina tää päivän viimenen aika.. Se on jännä kun tota mrsata pidetään aivan samanlaisena kun jotain spitaalia. Ja siis mullakin se on vaan "mahdollinen tartunta" -merkintä, koska mun työnantajalla antibioottiresistenssi...

Hmm. Hammashoitaja kysyy siivoojalta: "onks ne puhtaana?" -ei kyl oo, mä luulin et äskönen oli viiminen. Eikä ne kyl enää täs välis kerkee.. "No joo ei kyl. Nooo, ei kai se mitää meinaa." Ja nauru päälle. Pitääköhän varmistella jokaisen välineen kohdalla et oliks toi nyt se mitä ei ehditty puhdistaan???!

Voi muurahainen, onneks saitte puhuttua! Eipä ne asiat muuten selviä ku puhumalla kun ei kukaan ole ajatusten lukija eikä toisen pään sisälle pääse.

Täällä on hymynaamaa niin ovistestissä kuin Jellikselläkin, mies tuli aamulla töistä ja tallessa ovat pienet uimarit :) eli tiedän mitä teemme viikonloppuna ;) kp14 siis meneillään! Miltä Pikkuminskillä näyttää?

Moikka naiset taasen :)
Minä oon muutaman illan nyt lukenu uusia viestejä, että kärryille pääsen kun viikonloppuna viimeksi lukenu :)
Tapahtunut taas paljon ja toivon viivan saaneille vahvistumista :)

Täällä edelleenkin on pystytty menemään ihan ressaamatta, toki päivittäin vauvamahan kuva pyörii silmissä :p
Nyt ois kp7 ja kyllähän mulla oli karmeat menkat; en muistakkaan onko moisia sitten synnyksen jälkeen ollut :eek: mutta ne nyt ohi :)

Tänään olis taas vapaa päivä ja siivota pitäisi, viikonloppu meneekin sitten duunissa :confused:

KYSYMYS: Minusta ois tosi hauska tietää minkä ikäisiä tänne kirjoittelee ja haaveilee vauvvasta :santa

Silv; Kuulostaa todella lupaavalta :) Testiä kehiin vaan :)
Mimmu; hyvä et on laskenut,pääsette uuteen yritykseen,jolla olkoon tahmaisimmat tarrasukat :Heartred
Jellikselle; Tuloksekasta muhinointia :sex

Minkähän takia täällä ei ole semmosta "no huh huh" kommentointinappia.. Kun täs lukiessa aina ehtii unohtaa et mitä kenellekki piti kirjotella ja lisäks ehtii tulla jo uusiaki juonenkäänteitä ennen ku on vanhatkaan kerinny lukea, niin on kätevämpää painella noita nappeja.. Mutta esim toi hammaslääkärijuttu.. jos kommaa alapeukulla niin senhän voi käsittää ettei tykkäis tekstistä, vaikka oikeasti ei tykkää siitä et jollekkin tehdään noin! Eli "no huh huh" nappi olisi tarpeen..! Vaikka tää naama o_O

Haamulaisille vahvistumista! Munkin viivoille alttiit silmäni näki heti jotain Pepen ja Azalean testeissä! Ja muurahaiselle jälkikäteinen voimahali, on kurjaa jos asioiden pitää kärjistyä ennen ku toinen saa sanottua mitä mielessä.. mutta hyvä ku pääsitte sopuun ja kumpikin sai kevennettyä kuormaa! Uusin voimin eteenpäin :)

On: Oon 34v ja turhautumisfiilikset vaihtumassa vähäpätöiseen toivonkipinään, kun kerranki oviksen myöhästymisestä saattaa olla iloa ja ukkeli ehtiä kotiin ennen ku kriittiset päivät loppuu.. Vaikkakin uskon et 2015 on yhä se mun ryhmä, ku ei toi kierto nyt ihan normaali oo..

Hei mielipidettämme kyselisin vielä, että lasketaanko tää mun keskiviikon testi ovisplussaksi? Eli tänään olisi dpo 1, laskinko oikein? Ton testin jälkeen viivat vain haaleni, eli toi oli tummin mitä sain.

ImageUploadedByVau Foorumi1418382490.690175.jpg

Murkku mä taas aloitin laskemien ku täytin 30 :grin. Aikasemmin ties aina laskemattakin, mutta nykyään pitää ensin tarkistaa kalenterista, mikä vuosi onkaan menossa ja siitä laskea, kuinka vanha olikaan.. Ehkä vähän huolestuttavaa :rolleyes: Niin ja ennen esikkoa mun ovisplussa näytti tolta samalla tikulla. Nykyään on paljon tummempi ja ton näköinen edellisenä päivänä. Mutta jos ton jälkeen haaleni, niin eiköhän se ollu siinä!

Sitten semmoinen juttu vielä, et mä innostuin tuosta siveydenpuusta luonnonmukaisena kierron tasaajana ja harkitsen uskaltaisinko tilata nettiapteekista vaikka saksasta sitä, kun suomesta ei nykyään saa.. mutta ku en haluais syytettä mistään lääkelain rikkomisista eikä noita tullihommeleita erkkikään tajua. Joten ainaki Mimmulla oli käyttökokemusta, ehkä jomlain toisella myös? Laitoin tonne oman threadin, toivoisin kovasti sinne jotain kokemuksia! Jos joku on käyttänyt, miten toimi. Ja onko joku tilannu, onnistuiko...

http://forum.vau.fi/threads/siveydenpuu-eli-vitex-agnus-castus-eli-munkinpippuri.1582347/

Aeria, niinhän siinä itelläki kävi, ettei enää varma oo minkä ikäinen on. Niin vastaus on aina noin tai jotain. Ei jaksa laskea :)

Takaisin