Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muurahainen voi ei! Mies on kyllä loukannut sinua hirvittävällä tavalla. Iso halaus täältäkin ja jaksuja!

Azalean ja pepen viiva tätä sais kyllä vahvistua niin uskaltaisi lähettää onnitteluja, säästän ne vielä KUN ne vahvistuneet viivat pääsee näytille :)

Muurahainen :( <3 miten musta tuntuu että miehesi on säikähtänyt ja tavallaan ei pettynyt sinuun vaan siihen ettei raskautta ole vielä tullut ja jos hän pelkää että itsessään on vika. Miehet yleensä näyttävät pelkonsa ja mietteensä vähän väärin :(

Voi muurahainen, olen tosi tosi pahoillani teidän keskustelun kulusta ja sisällöstä. :Heartbigred Mutta niin kuin täällä muutama muukin jo sanoi. Ehkä mieheltäsi pääsi sammakko suustaan turhautuneisuuttaan. Nämä ovat ihan hirveän vaikeita ja herkkiä asioita ja teilläkin kuitenkin yritystä vuosi takana. Vaikka kuinka varoittelit, ettei sun raskaaksi tuleminen ole helppoa, on se taatusti kolaus myös miehen itsetunnolle, kun ei ole pystynyt VIELÄ saamaan sua raskaaksi. Miestäsi voi pelottaa ihan oikeasti, onko hänessä joku vika. En usko, että miehesi on tarkoittanut tahallisesti syyllistää sua.

En silti tarkoita, että kukaan saisi sanoa toiselle pahasti ja loukaten ja huutaen tuollaisia asioita. Tiedän vain omasta kokemuksesta, että multa ainakin pääsee hermostuneena suusta ihan liian herkästi asioita, joita en tosissani tarkoita.

Hyvä, että otit myöhemmin miehen kanssa puheeksi, että keskustelu ja hänen sanomansa asiat loukkasivat sua. Varmasti mieskin oli jälkikäteen pahoillaan, kun yritti sua mukaan suihkuun pyytää ja pyysi anteeksi. Ehkä nyt olisi tarpeen antaa hieman tilaa miehelle omien ajatustensa kanssa. En ehkä nyt ensimmäisenä lähtisi kuitenkaan erosta puhumaan. Ehkä mies sai purettua keskustelussa omaa painolastiaan, vaikka väärin sen tekikin, ja hetken mietittyään onkin valmis yrittämään taas

Voimia ihan hirveästi!.

Muurahaiselle kovasti tsemppiä, hyvä että asiat kääntyi parempaan suuntaan!

Laidallinen? Kyseli oireista. Mulla tosiaan vatsanippailut loppui ma mutta eilen illalla vessanpöntöllä istuessa tuli kauhea menkkakouraisu x100, alapää ja alavatsa tulessa. Huikkasin vaan miehelle että tuo panadolia ja raahauduin kuumaan suihkuun, niin lamauttava oli kipu. Kuumassa suihkussa kipu hellitti nuutamassa minuutissa.. Eli se siitä oireettomuudesta :p
Pelotti kyllä tuleeko vuotoa mutta toisin kun viimeksi kemiallisessa raskaudessa niin nyt ei oo mitään vuotoja tai tuhruja ollut! Huomenna testailut!

voi MUURHAINEN miten ihan riipaisi kun luin tekstisi..ensin tuli vaan mieleeni, että eihän noita lauseita pysty koskaan unohtamaan..mutta sitten kerroitkin, että miehesi pyysi anteeksi ja kertoi, miksi reagoi tuolla tavalla. Voin sanoa, että ei tarvinnut olla montakaan kiertoa pakko-yrittämistä kun meilläkin miehellä "meni hermot" eikä tehnyt enää mieli, (vaikka yleensä seksi kelpaa kyllä aamusta iltaan ja enemmänkin) mutta näköjään Se, että "nyt on saatava niitä siemeniä ja sinun on nyt pakko laueta" aiheuttaa paineita ja jonkinasteisen ärsytysreaktion...
Mutta, hienoa että saitte puhdistettua ilmaa ja puhuttua asiat ajantasalle, tuosta on nyt hyvä jatkaa :) Onnea ja tsemppiä teille, "ottakaa rennosti" ja tehkää asiat positiivisella mielellä ja toista rakastaen, sieltä Se pieni papunen sitten tulee <3 <3

Ihanaa muurahainen että saitte asiat selvitettyä ja puhuttua :) kyllä se vauva hömppää saa lasta haluavankin miehen stressaantumaan :) niin kuin naisenkin. Nyt vaan rakastaen ja stressaamatta eteenpäin niin kuin joku jo sanoikin :). Tää sun tilanne jotenkin tuntui täällä asti saman kokeneena. Helposti sitä itsekin sanoo välillä mitä suusta päästää kun hermostuu. <3

Murkku: onneksi saitte kumminkin puhuttua järkevään sävyyn. Mun mielestä et voi itseäs urpoksi sanoa, koska jollet olis mitään sanonut miehelles niin tuskin hänkään ois täysin ymmärtänyt miltä susta tuntuu? Purkaa pitää ajatuksensa, ihan molempien, vaikka sit väärällä tapaa mut kunhan saa olonsa tasaamaan.

Viivoille vahvistumista! :)) tekis mieli itsekin testailla mut on vähä turhan aikaista vielä :(

Edit. Piti vielä lisätä siis et kp28 dpo ~8

Muokattu viimeksi:
Kiitos teille ihanista sanoista, täällä mä taas pillitän. Olette niin ihania ja kannustavia :Heartbigred

Tikku ja Lume, ihanaa, että me ei olla ainoo pari joka tälläisen vaiheen tässä yrittämisessä käy... :Heartpink

Silv, toi on kyl totta, nyt ymmärrän paljon paremmin miestäni, kun päässä pyörii muutakin.
Tosin olisi ollut mukavampaa, ettei tilanne olisi kärjistynyt tälleen, itse aina sanon, että asioista pitää puhua ajoissa eikä vatvoa niitä itekseen.
No pääasia että puhui sitten loppujen lopuksi.

Tosin osa tästä omasta käyttäytymisestä saattaa kyllä tosiaan johtua noista hormooneista. Itkuherkkyyttä havaittavissa ollut tässä kuussa huomattavasti enemmän mitä aiemmin. Ja muutakin noi hormoonit on saanut aikaan, nännit on tummunut parissa päivässä tummanruskeiksi ja turvonneet ihan huomattavasti. Että tosiaan huomaa, että kroppa toimii, verrattuna aiempaan...

Mä en uskalla edes kuvitella kuinka raivostuttava itse olisin jos joku lääkitys vielä olis... Nytkin itken lähes joka asiasta tai vaihtoehtoisesti suutun niin silmittömästi että itteekin pelottaa välis. Btw, tänään oli eka päivä kun aamukahvi pyrki tosissaan ylös! Viimeks ollu samanlaista sillon 2012 kun en edes tajunnu olevani raskaana! Toiveet alkaa nousee :D

Ihanaa kuulla muurahainen, että saitte asiat puhuttua ja miehesi kertoi myös oman näkemyksensä asiaan. Kyllä tilanne vielä paranee ja pitkä yrittäminen on teille molemmille varmasti raskasta, mikä kiristää hermoja. Toivotaan, että pian plussatuulet puhaltaa sinne suunnalle! ++++++

Meillä tuli itse asiassa eilen vähän samanlainen riita, ku tulin illalla jumpasta ja olin ihan varma, että nyt on ovulaatio (olen siis koko viikon ajan saanut ovistestillä vilkkuvan hymynaaman), koska jumpassa vihloi mahasta. Mies sitten suuttui, että painostan häntä liikaa ja haluan "kaikki heti mulle ja nyt " -tyylillä vaan lapsen. Riideltiin varmaan melkein pari tuntia, ku yritin selittää kriittisistä päivistä jne. ja lopulta sit heiluteltiin peittoja sovinnon kunniaksi. Ollaan menty joka toinen päivä taktiikalla tässä ja onhan se vähän raskasta kellon kanssa. Jäi paska fiiliskin koko hommasta ja taidan lopettaa nää ovistestit tähän. Oon nyt siis kaksi viikkoa yrittäny kartoittaa ovista ja saanu viikon ajan sen vilkkuvan naaman. Ja tänään jo kp 21/33. Huoh.

Muurahainen, viimeistään tiistaina ainakin, kun ti-ke välisenä yönä lähdetään sinne Lappiin :) toisaalta mietin tuossa jo sitäkin, etten testasi ollenkaan ennen reissua ja viettäisin lomaa ihan täysin ajattelematta koko asiaa... Kai se silti terveempää olis testata ennen.

Muurahaiselle iso halaus! <3 Hyvä, että saitte puhuttua asioista.

Haamuille vahvistumisia, pidän kovasti peukkuja!

ON: Kp 16/28, ehkä dpo 2. Dpo-laskelmat ihan tuntemusten mukaan, tiiä sit kuinka pielessä on. Nyt sit odotetaan oireiden (oikeiden tai kuviteltujen :-D) ilmestymistä...

Hei tää tyttö stressas turhaa! :D yks tutkinnon osa piti suorittaa ja kesken arviointia ne sanos et otetaan tää toinenki tähän ku osaat niin hyvi. Ja molemmista tuli k3. Jee. Sori pakko jonnekki laittaa!

Eeeeei jumankauta... Mulla hammaslääkäriaika klo 11.30 ja tulin tänne 3 min sitten (eli en mielestäni liian aikasin). "Joo nyt kyl kestää hetki kun me käydään syömässä." HEI! Te ootte 3,5h ollu töissä ja teidän päivä jatkuu enää sen verran kun mun aikani kestää.. Muistaakseni kun vuodeosastoilla oon ollu töissä ni syömään mentiin sit kun hommat oli hoidettu, ei kellon mukaan. Ja siis kun oon viiminen asiakas??? Ei Huoh.

Muurahainen hyvä että saitte juteltua. :) itse syyllistyn myös usein tuohon vauva sitä vauva tätä.

Silv kuulostaa hyvälle, sun testin tekemistä odotellessa ;)

Takaisin