jellis komppaan sua sais neiti tulla jo ite vapaaehtosesti. mulla on kunnon menkkajomot alaseläs ja alavatsal supparit helpotti yöllä mut eiköhä neki tul koht takas ku noi menkkajomot on tuolla sen verra voimakkaat...tänää sairaalaa sykeseurantaa ja sopimaa käynnistyspäivä inshaAllah.
Voi muurahainen, miten tuohon edes osaisi sanoa miten pahoillaan on sun puolesta Toivon vaan että saatte asiat selvitettyä ja kyse on vain miehesi pelosta lapsettomuutta kohtaan ja siitä että joutuu pettymään kun kaikki ei käykään helposti. Voimia!!!! Toivon että kaikki selviää parhain päin
muurahainen sen ku purat täällä asiat se usein helpottaa ku saa asiat ulos mitkä painaa mieltä. minä näissä kivuissa oisin varmaa alta aikayksikön ollu jo ukkoas läksyttääs ku on mukavat kivut päällä... kyllähä munki mies alussa oli et jos ei vuodes tul lasta ni liitto ohi jne mut olin et ei se ol niin yksinkertasta ja meillä meni 3v ennen ku onnistu. kaikella on aikansa ja ukkos varmaa pelkää kaikkea mahollista vaan. meille ei annettu ees toiveita lapsesta ilman icsi hoitoi joten tiedän tuon tunteen mut ei se auta todellakaa asiaa että ukkos tuollai puhuu sulle. ei ol sun vika että se tärppi kestää. inshaAllah pian teilläki tärppäis mut sitä ku ei voi kiirehtiäkää oikein se tapahtuu sit ku luoja niin haluaa.