Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kai se kannattaa :) oli vuoden loppuun asti niin aikaa on vielä!

Dikulle ja muille; täällä menee yllättävän hyvin :) 1 päivä jäljellä tuota harjoittelua eli huomenna harjoittelu päättyy. Ens viikolla alkaa hiukan kouluarkea ja sitten muutama päivä lomaa ja ens vuonna plussaan ja tammikuussa suoritan näyttöjen ekan osan. Mun viikonlopusta tulee mahtava miehen kanssa ja osakseen kouluhommien parissa. Kp7 ;)

Tervetuloa uudet ja olkoon visiittinne lyhyt täällä! ;) onnea plussanneet ja sympatiaa sitä tarvitseville ♡

Sukille pahoittelut :(

Keskustelimme äsken, tai siis minä kävin yksin puhelua:
Minä: haluatko puhua jostain, arskarruttaako jokin asia?
Mies: ei, Kui?
Minä: *huokaisin* ei kuinkaan.
Mies: haluatko sä puhua, kun huokailet noin?
Minä: no itse asiassa, haluan kysyä, että miksi torjut minut?
Mies: no kun väsyttää ja ei jaksa
Minä: niin mutta pitääkö torjua juuri silloin kun on kuukaudesta se toinen päivä jo menossa jolloin voin edes raskautua ja varsinkin kun lääkkeitä jouduin syömään, että olisi mahdollista raskautua?
Mies *käänsi kylkeä* ja sanoi: niin.
Sen jälkeen alkoi nukkumaan.

Että näin meillä, eipä liiemmin tarvi testauspäivää odotella. Tän aamun ovistesti oli jo haaleampi kuin eilen...

Muoks. Lupasi tossa päivällä, että illalla sitten. Sanoin vaan et oot varmaan silloinkin liian väsynyt...

Voi muurahainen! :( tsemppiä todelakin. Toi on kinkkinen tilanne kieltämättä. Ehkä vaatis nyt vähän syvällisempää keskustelua, et mistä nyt tommonen torjuminen? Erityisesti ku sinäkin joudut lääkkeitä ottamaan.

Muurahainen, tiedän tunteen. Meillä mies kanssa vetoaa väsymykseen, ja minulla taas hirmuiset seksihalut. Viimeksi tänään sama keskustelu käyty täälläkin. Tuollaisesta tulee vaan niin paha mieli, ja itsetunto romahtaa :/ aattelin että luovuttaisin yrittämisen, mutta sitten raskautuminen ei ainakaan onnistu! Mutta kun ei jaksais yksinkään aina tähän panostaa.

Timbe, niin samaa mieltä sun kanssa. Mä jo pohdin et jos ei tänään kellistä, saa kellistää itsensä ensi yöksi sohvalle. Koska en ihan huvikseni syöny niitä lääkkeitä. Jatkoakin täytty ihan itekseen sitten kyllä pohtia.

@sukille pahoittelut, että näin kävi. Kurjaa! Tsemppiä ja jaksamista uuteen yritykseen. Mä tulen kans pian sinne vuoden 2015 ryhmään.

Muurahainen: Auttaiskohan se, että ottaisit asian puheeksi silloin, kun on hyvä hetki? Mä oon ite ainaki huomannu, että jos yritän puhua miehelle jotain illalla just nukkumaan mennessä, niin hän on aika väsyny, eikä se juttelu oikeen onnistu. Toivottavasti saatte asiaan selvyyttä.

Sukkille pahoittelut :(

Pahoittelut myös murahaisen suuntaan. Mä kannatan ehdottomasti asiasta keskustelua ja nimenomaan sillain, että molemmat on suhttellisen virkeänä ja vastaanottavaisella tuulella. Muistutan kyllä samalla, että ei siihen plussaan jokapäiväistä seksiä tarvita. Vaikka pari kertaa joka toinen päivä suunnilleen oviksen aikoihin tai oikeastaan mielummin ennen sitä riittää. Mun kokemuksella dpo -2 on paras ;) Tsemppiä!

Mimmu, veikkaan ettei viime viikonlopun täkin heiluteltu näin pitkälle kanna. :(

Keskustelimme siis tänään tässä päivällä, iltaa odotan jännityksellä.
Mutta se on varma aloitteen pitää tulla toiselta osapuolelta.

Elkäähän nyt mieliä pahoitelko tilanteeni takia, on tässä maailmassa pahempiakin juttuja. Se mikä ei tapa se vahvistaa :)

Muoks. Pakko vielä sanoa, että olette ihana tuki ja turva, jos en olisi tänne purkanut tuntojani, olisi varmaan tukkamallini muuttunut kerta heitolla :)

Voi muurahainen :'(

Meillä käytiin keskustelua eilen... ja siis ongelma ei ole seksi vaan kaikki muu... Kuitenkin saatiin puhuttua ja nyt ollaan samalla sivulla ja tiedetään mitä toinen tuntee ja ajattelee ♡

Toivottavasti saatte puhuttua ja asiat raiteilleen ♡ ei niitä hormoneja kukaan huvikseen syö :'(

@sukille ja vauvahaaveilijalle pahoittelut :( Nähdään 2015 ryhmässä entistä vahvempina ja plussa-alttiimpina ;)

Tänään bongattu vähän limaa... Ovistesti nega (niinkun aina), mutta eilen heilu peitot ja huomenna taas ;)

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut sukki!
Myös muurahaiselle tsempit! <3
Täällä myös tänään kp1, 2015 ketjuun siis minäkin.. Ensimmäinen kerta kun en enään edes pettynyt menkkojen alkuun jotenkin tähän on jo niin tottunut että kerran kuukaudessa toiveet vauvasta valuu vain kauemmas. Helpotus oli että kierto ei venynyt viikkoa enempää, toivottavasti seuraava kierto olisi taas normaali.
Mielialaa ei ollenkaan kohenna se että mun piti olla näihin aikoihin jo puolessa välissä raskautta, odottelemassa innolla meidän toukovauvaa :sad010
Joka on nyt vain pieni enkeli <3
Käydään taas jouluna viemässä kynttilä muistolehtoon, joka on tarkoitettu keskenmennon/ku:n kohdanneille. Viimeksi tuo helpotti oloa kummasti, kun on joku paikka missä muistaa meidän pientä enkeliä.

voi harmi muurahainen että siellä tuollai meno ukon puolella, ei ol reilua. jaksamista.

kiivi tsemppiä ja nautihan kunnolla viikonlopusta.

tsemppiä kaikille muillekin ja plussatuulia :)

on: voisinpa päivittää vähä oloja eli aamupäiväl alko miedot supparit ja ne vaan jatkuu n. 20min välein joten taas alkaa toiveet nousta mulla et josko neiti tekis yhteistyötä ku vähä kuokin pihalla tänää ja lisäks puhuin et ens viikol ois sit käynnistys ja ne lääkkeet ei ol kivoi mitä ne käyttää... inshaAllah vahvistuvat tästä illan ja yön mittaa ja aamulla sit ois kunnollisia.

Gatusa you are in my duas!!!!! Toivottavasti nyt sieltä tulee hyvät supparit ja pääset pian saattamaan tytön maailmaan iA! Tsempiiää sulle!!!!!

Muurahainen eikös sullaki ole nyt clomit käytössä ? Mä niin tiedän ton keskustelun. Meillä ihan sama homma että juurikin H-hetkellä miehen halut ja kiinnostus lopahtaa ja sitten kun se hetki on ohi niin taas seksi maistuu. Ja täälläkin väitetään väsymystä ja töitä syyksi. Kuitenkin joka kerran jälkeen ollaan keskusteltu asiasta ja ainakin 2 ekalla kierrolla saman homma silti tapahtunut. Katsotaan 3 Sitten, lupasi että kierron 10pv alotetaan.

Kyllä te saatte asiat kuntoon, juttelette vaan ja kerrot miltä susta tuntuu oikeasti. Ja tottakai itseään rupeaa suututtamaan ja vituttamaan kun syöt itse lääkkeitä ja toinen ei kannan kortea kekoon mutta miehilläkin on paineita ;) kyllä niitäkin varmasti pelottaa jos se vika onkin heissä ja mitä jos hän ei tule tms :)

@sukki,pahoittelut tädin saapumisesta :sad001Saakoon lähtö potkun persiille seuraavaksi 9 kuukaudeksi :rolleyes:
Kiivi; Mukavaa viimosista päivää harjoittelussa :) Olkoon antoisa ja mukava viikonloppu :)
Vauvahaaveilija; Tädille lähdöt piiitkäksi aikaa :)
Nainen syö lääkkeet ja kärsii nahoissaan ne sivarit (kuumat aallot ja yms vähemmän hauskat jutut) niin kyllä oon samaa mieltä et siementäjän pitäis olla siemennys valmiudessa ne tärpit.

Takaisin