Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Azalea; Aamulla :wink
Hienoa Lume että pääsit kotiin ja olo on parempi :Heartpink
Gatusa; Ei oo enää montaa päivää :)

Oishan noita testejä tuolla monta oottamassa...jos ihan yhden vaan tuhlais ylihuomenna. Tai jo huomenna :D

Hei onks teillä kellään sitä maksullista womanlogia? Tuli tarjous nyt ja miettisin että mitä uutta siinä on? :D

Hei onks teillä kellään sitä maksullista womanlogia? Tuli tarjous nyt ja miettisin että mitä uutta siinä on? :D

Diku kerran erehdyin sinne ja totesin että mun ei kannata edes käydä lukemassa. Tulee niin katkera olo itselle. Mutta hyvä että heillä on oma vertaistuki paikkansa, jos se kerran on niin vihattava olotila. :(

Jep Sabetti,luin pari sivullista ja hirvee sarvi otsassa. :violent006 Toiset yrittää pitkiä aikoja ja keskenmenot siihen päälle.Ei tulis mieleen valittaa negatiivisessä hengessä :violent001 Mutta olet oikeassa onneksi heillä on siellä vertaistuki kohdillaan.

Mä kyllä ymmärrän niitäkin tuntemuksia, sillä kyllä mäkin olen tietyllä tapaa vihannut raskaana olemista. Tai no...mä olen ennemminkin ollut aina vihanen itselleni; miks mun kroppa ei osaa sitä kunnolla, miks se reagoi hormoneihin niin voimakkaasti, että en meinaa pysyä tolpillani, kun oksennan kaiken syömäni ja juomani ja etenkin MIKSI mun kroppa ei osaa pitää vauvoja sisällään riittävän kauan? Silti olen kyllä ollut niitä masunsilittelijätyyppejä ja muuten kyllä rakastan raskaana olemistakin :D

Tottahan se on että niitä huonoja oloja ja tuntemuksia saa valittaa. Mutta diku hyvin täsmensi että se valitus on hirmu negatiivisessa hengessä. Ei ois kauden kiva lukea vaikka oman odotus ajan ryhmässä kamalan negatiivista tekstiä, niin hyvä että oma paikkansa. :)

Ei mulle muuten tullutkaan flunssaa :O Palelen kyllä edelleenkin kuin mielipuoli ja nenä oli viimeyönä tukossa ja kurkkua pistelee, mut ei oo pahentunut. Maha on kuin ilmapallo, tai ei näytä siltä mutta tuntuu. Pissattaakin koko ajan, mut se voi johtua siitä homeopaattikäynnistäkin, kun antoi jotain nestekiertoa parantavia :rolleyes:

Pepe: minä soittelin yksityiselle ja pyysin julkiselle lähetettä muistaakseni vine kuun lopulla. Samoin julkisen lääkäri oli sairaalareissuni jälkeen laittanut lähetteen. Eilen tuli kirje, jossa aika ekalle kerralle. Eli ajan saantiin meni aikaa noin pari kolme viikkoa ja itse aika saatiin lähetteestä noin 3kk päähän. Näin Helsingissä.

Mä oksensin keskenmenneessä raskaudessa sen koko ajan, noin 4 kuukautta. Se oli ihan kamalaa, mutta ottaisin sen pahan olon koska vaan takas, jos sais olla taas raskaana. Esikon raskaus meni hyvin ja nautin siitä ihan hirveesti. <3 Kyllä ne kaikki krempat jaksaa, kun tietää mikä on palkinto.

Olipas oikeestaan hyvä kuulla että muidenkin miehillä on noita harhaluuloja siitä milloin hedelmöittyminen voi onnistua. Hyvin ne on koulussa peloteltu. Me kans just väännettiin asiasta (taas) ja oli jo pakko kysyä et "Niin miten sä pääsit biologian kursseista läpi??" Ja ei edes kannata mainita et ois jokin sellainen ihme kuin ovis. Silloin ei varmaan irtoa. Se on sitten kai tosi pelottava asia..jo sananakin :wink

Hyvä kun Lume pääsit jo kotiin. Toivottavasti helpottaa.

Azalealle, Pepelle ja sabetille plussatuulia ja oliko joku muu vielä jolla jännät ajat?? Mites muuten @sukki kuuluuko uutta?

Onnea PikkuMinski ja jellis hyvistä tuloksista!!

Sannuinen oottepa nopeesti saanut postitse ajan. Täällä ei edelleenkään mitään..

Diku kannattaako ostaa? :D

Takaisin