Hyvät Minskin ja Jelliksen tuloksille! Perfekt!
Mä luulen, että monellä miehellä on vaan mielessä ne peruskoulun tunnit, joissa jokaisen päähän taottiin, että suojaamattomasta seksistä tulee raskaaksi aina ja heti. Kukaan ei muistanut mainita silloin, että se mahdollisuus on itseasiassa kuukaudessa vaan max. sen 24 tuntia. Miehet ei kuitenkaan ole niin kiinni näissä raskautumisasioissa, kuin me, jotka ollaan tutkittu kaikki apukeinot ja kellotettu sitä ovista.
Meillä ekaa tehtäessä (ja sitä todellakin tehtiin ja tehtiin) mä olin välillä tosi epätoivoinen, kun salaa tikuttelin ovista ja mietin, että jos tänään ei saa niin ikinä en tule raskaaksi. Olin välillä todella loukkaantunut, kun tuntui ettei toinen halua lasta ollenkaan, kun ei seksi kiinnosta. No nyt toisen kohdalla, kun todettiin ettei tämäkään mene helpolla niin mies totesi, että olis hänenkin hyvä tietää ne otolliset päivät, silloin harrastetaan seksiä ja paljon muuta ei voida tehdä. Miehelle kun esim. ivf hoidot ja muut eivät olisi vaihtoehto. Nyt siis hamma toimii avoimesti, ilmotan heti, että tänään alkaa tikuttaminen. Ja koska meillä ei nyt todellakaan olla joka päivä vällyjen välissä ja se jokatoinenkin riittää niin sillä ollaan menty ja se on riittänyt oikein hyvin.
Mites Lumen olot tänään? Pikaista paranemista.
Ja tervetuloa vaan munkin puolesta Unicorn ja muut uudet!
Mun mies oli muuten laittanut d-vitamiinit tilaukseen