Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvät Minskin ja Jelliksen tuloksille! Perfekt!

Mä luulen, että monellä miehellä on vaan mielessä ne peruskoulun tunnit, joissa jokaisen päähän taottiin, että suojaamattomasta seksistä tulee raskaaksi aina ja heti. Kukaan ei muistanut mainita silloin, että se mahdollisuus on itseasiassa kuukaudessa vaan max. sen 24 tuntia. Miehet ei kuitenkaan ole niin kiinni näissä raskautumisasioissa, kuin me, jotka ollaan tutkittu kaikki apukeinot ja kellotettu sitä ovista.

Meillä ekaa tehtäessä (ja sitä todellakin tehtiin ja tehtiin) mä olin välillä tosi epätoivoinen, kun salaa tikuttelin ovista ja mietin, että jos tänään ei saa niin ikinä en tule raskaaksi. Olin välillä todella loukkaantunut, kun tuntui ettei toinen halua lasta ollenkaan, kun ei seksi kiinnosta. No nyt toisen kohdalla, kun todettiin ettei tämäkään mene helpolla niin mies totesi, että olis hänenkin hyvä tietää ne otolliset päivät, silloin harrastetaan seksiä ja paljon muuta ei voida tehdä. Miehelle kun esim. ivf hoidot ja muut eivät olisi vaihtoehto. Nyt siis hamma toimii avoimesti, ilmotan heti, että tänään alkaa tikuttaminen. Ja koska meillä ei nyt todellakaan olla joka päivä vällyjen välissä ja se jokatoinenkin riittää niin sillä ollaan menty ja se on riittänyt oikein hyvin.

Mites Lumen olot tänään? Pikaista paranemista.

Ja tervetuloa vaan munkin puolesta Unicorn ja muut uudet!

Mun mies oli muuten laittanut d-vitamiinit tilaukseen :grin

Pepe se oli aivan huippu! Minä niin tykkään siitä sen tavasta laulaa. :)

Tsemppiä kaikille piinapäiviin! En nyt kerkee kaivelemaan listaa et näkisin kellä on testipäivä tällä viikolla muilla. Mutta plussa tuulia ihan kaikille! :)

Kp32/28-31 ja ei kuulu kunnon vuotoa. Alkaa toiveet heräämään plussasta, vaikka on ihan sellanen tunne että en saa plussaa tässä eka kierrossa. Sunnuntaihin odotettava.

Oivoi, toista se oli meilläki ennen. Alkuun peitot heilu monta kertaa päivässä sillon ku nähtiin, oltiin etäsuhteessa alku. Oikeestaan pojan syntymään asti seksiä oli lähes päivittäin. Pikkuvauva-aikana se sit harveni, nyt on taas hyviä merkkejä paremmasta, ku saadaan nukkua yöt. :D

Sabetti, Ihailtavaa kärsivällisyyttä :) plussa tuulosia ++++
Mimi; oon niin kateellinen seksistä :cool: alkaa olla sellainen olo et on jotain harvinaista herkkua :p
PikkuMinski ja Jellis onnittelut hyvistä tuloksista :Heartred

Meillä yk1 meni ilman ressiä ja mieskin oli aktiivinen. Sit tuli se kemiallinen raskaus ja jostain syystä nyt yk 2 oli hänen suunnastaan paljon nihkeempää. Luulen että tuli suorituspaineita ja kun kerran ei häneltä onnistunut meinas lyödä hanskat kokonaan tiskiin. Onneks siinä oli viel useempi päivä ovikseen ja sain houkuteltua miehen petipuuhiin ja sinnikkäästi kun jatkettiin alkoi homma toimia :wink
Meillä yk1 taktiikkana oli se että oviksen tienoilla 1,5 vkoa pupuiltiin lähes päivittäin.
Nyt tässä kierrossa sattuneesta syystä onnistunutta pupuilua vaan 3x ennen oviskipuja ja sen jälkeen ei enää.. Saas nähdä tärppäskö nyt.
Yleisesti ottaen itse olen meillä altiivisempi osapuoli kuin mies mutta ennen tätä vaaviyritystä ei oo ollut ongelmia petipuuhissa:confused:

Sabetti kiva kuulla täytyy varmaan käydä kuuntelemassa :) ja hei plussatuulia ++++ sun testiä odotellessa.

Ketä kaikki oli testaamassa sunnuntaina? Pitäiskö sitä ite malttaa myös oottaa? Silloin olis kaks viikkoa oviksesta.

Mimi varmaan teki hyvää ;)

Mä testaan la tai su :)

Hei te jo raskautuneet, kertokaas onko kellään muuttuneet tuntemuksen oletetun kiinnittymisen jälkeen?
Mulla tosiaan maanantaina tasan viikko oviksesta ja vatsanippailut loppui kuin seinään. Muut oireet kyllä jatkuu, järkky vatsan turvotus, väsymys, röyhtäily yms. :anyone

Huomenta

Tänään otin ekat vitaminiit,hyi että minkä makusia! :sick006 Piti käyttää nenästä kiinni -taktiikkaa ja äkkiä koittaa nielasta :D

Täti ei ole vieläkään tullut...Tekisi mieli soittaa tk.hon että tekisivät raskaustestin,mutta pakko vissin vielä odotella josko täti tulis.
Tämä epävarmuus on kamalaa, vaikka nega tulikin testiin, niin pidän minä vielä jotain toivoa yllä!

Hei,mites te tuota vehnistä otatte? Tädin alettua ovikseen asti? :o

Heippa leidit :) pääsin tänään kotiin ja vielä huomenna pitää mennä verikokeisiin. Mä olen maanantaihin asti saikulla ja jos nyt tulee uudestaan niin on mentävä takasin. Olihan se vielä vähän koholla mutta ei niin hälyttävästi kuin eilen :D ja olokin jo parempi ja saa henkeä jo kunnolla :) nyt vaan lepoa ja lepoa. Ne kyseli että voiko ne johtua noista clomeista mutta sitäkään kun ei osaa kunnolla sanoa. Sitten jos tulee uudestaan ja useampia niin rupevatte tutkimaan onko mulla jotain sydän sairautta mutta tuskin :)

Joo laidallinen silleen oon ottanut ja ehkä vähän oviksen ylikin. Huikka suoraan pullosta ja greippimehua päälle, menee ku ottaa heti aamusta ennen ku on herännyt ja tajuaa miten pahaa se on :)

Joo lumelle kaniterapiaa!

Minski, toivottavasti tänään on jo parempi mieli ❤️ Ja onnea hyvistä koetuloksista! Samoin Jellikselle!

Pahoittelut Lume negasta ❤️ Onko vointi parempi?

Piti vielä joillekin sanoa jotain, mut muisti on mikä on...

Nyt naiset kunnon plussa-aalto viikonlopulle! ❤️

Meillä oli sunnuntaina taas kauhea taistelu siitä, että onko oikeasti olemassa vain ne "tärppipäivät". Miehen mielestä nainen voi tulla raskaaksi milloin vain. Käskin lopulta googlettamaan. Menin sitten nukkumaan, niin mies istuu sängynlaidalla kännykkä kädessä ja kysyy ensimmäisenä "mikä on lh-huippu?". Suu loksahti auki "googletatko oikeasti???". Kyllä, hän googletti. Söpöä häneltä! ❤️ No eipä ole torjunut sen jälkeen ja teki vielä sunnuntaina lopulta aloitteen, kun ensin oli torjunut mut. Luulin tähän asti, että paineista heittää aina liinat kiinni. Eipä tainnut johtuakaan paineista.

onnea mimi kotiinpääsystä :)

onnea pikkuminski hyvistä tuloksista :)

on: täällä yhtenä kappaleena edelleen, jonki verra suppareita oli taas mut neki loppu sit eikä ollu ees kivuliaita. väsyttää iha älyttömäst kokoajan ja tekis mieli nukkua ku öisin ei saa nukuttua.

Takaisin