Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lumelle pikaista toipumista!

Eikä raskautuneet saa tietenkään poistua! Hyvät uutiset on aina tervetulleita :)

On: nyt se oireiden metsästys alkoi! Eilen ja tänään nippaillut alavatsaa, tänään illalla aivastutti usein ja rinnat tuntuu isommilta :confused: Sunnuntaihin yritän malttaa testaamisen kanssa, sillon on kp 28. Kierrosta ei mitään hajua kun edellinen kierto ollut selvillä varmaan yli kolme vuotta sitten. .. tilasin läjän raskaustestejä: kaks digiä, kaks puikkoa ja kaks herkkää liuskatestiä. Ja yks puikko laatikossa... joten voi olla että tuhlaan yhen herkän liuskan jo lauantaina :D mites onko kellään hajua kuinka herkkä pregchekin puikko on? Mistään en löydä, joka paikassa lukee vain "herkkä, voi testata jo ekana päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa"... Hirveesti oon ladannut odotuksia ekaan yrityskiertoon vaikka olenkin rento toistaiseksi. . Joten täällä tullaan tippumaan korkeelta ja kovaa. .. :rolleyes:

Lumelle pikaista paranemista ja toivottavasti oireiden syy selviää :Heartred kuullosti melkosen hurjalle.
Gatusalle tsemppiä loppusuoralle!

Tervetuloo uusille :) ja pahoittelut tätsykän kohdanneille ja muistakin ikävistä sattumuksista.

Plussatuulia puhaltelen kaikille!!!++++++++

On: kp 1 :( testit saavat siis jäädä hyllylle oottaan ja varasin paikan jo 2015 ketjuun. Ostin eilen gelee royalea ja lisää d-vitskui. Oon syöny sitä 50ug mut kueskelin tos aiemmista kommenteist et jopa 100ug vois syyä.. eli siis huomen aamulla tuplaan omankin annoksen :) ootteko syöny foolihappoo viel lisäks jos monivitskuis on sitä myös? Ja nyt viel mietin et jätänkö terot täst kierrost pois ja kahtelen et miten noi gelee royalet oikeen toimii mun kropassa....? Seuraava kierto ois uus clomikierto eli sitä odotellessa. :clock
tänää tein pipareita ja niis meni joku 15 min mut koristeluun tuhlautuiki 4h ihan heittämällä :rendeer

Voihan pettymyksen pettymys toi mun mieheni, eipä sitten heiluteltu peittoja eilen, vaikka miten yritin, loppu ilta meni mököttäessä, jota hän ei edes huomannut... :(
No toivottavasti se ovisplussa tulee vasta tänään, niin saan vielä yrittää...

Pepe; Menkkakramsut alkoi heti oviksen jälkeen,ihmeellistä vihlontaa,Dpo7 oli nivusissa suonenvetoa,selkä alkoi särkeä ja repäisykipuja.Menkkakramsut on ollu kovempia kuin yleensä ennen menkkoja ja jatkuvat vieläkin.

Astanga; en osaa sanoa varmaksi,mutta voisin kuvitella pc olevan 15??Kun jotain viivaa näytti ennen clearblueta joka on 25.
Kuulostaa hyviltä "oireita" plussa puhureita sinne++++

Mä en kyllä tajua noita teidän pihtarimiehiä, hmh ja mur :mad: Me ei toki koskaan olla jouduttu kauaa yrittämään, eli en tiedä mitä se miehelle tekee, mutta meillä on aina riittänyt tyyliin toteamus "heitäppä rojut ränniin, nyt ois h-hetki käsillä" :D Onko ne miehet niin kylmiä, ettei periaatteesta halua just sillon, kun sille muka rakkaimmalle ihmiselle se ois kaikkein tärkeintä? Vai eikö seiso "paineiden" keskellä? Pitäiskö sitten naisen koittaa taktiikkaa "haluan sitä nyt joka toinen päivä koko kierron ajan", niin ei miehelle paljastuisi sitäkään kautta tärppipäivä? Mä oon suu ammollani lukenut niitäkin juttuja, joissa nainen saa lääkityksenkin ja sitten "mies ei millään halua just silloin", siis en käsitä...eikö ne miehet halua sitä lasta vai mikä ihme siinä on? Suututtaa niin teidän puolesta...

Azalea; Omasta ukostani tilitys :cool: Ensin ei seisonut paineiden alaisena ja sitten alkoi jo ahistaa "tärppipäivät".Mies sai jopa lääkkeelistä apua seisomattomuuteen,mutta sillä otti luonnolle syödä niitä.
En puhunut enää ollenkaan koska on ovis,menin sillä joka toinen päivä koko kierron. :rolleyes:

En Mä kans ymmärrä tota pihtailua. Viime viikonloppuna sain kolme kertaa, ja nyt sit kun olis H-hetki ni ei millää... :( ja yleensä sanotaan että naiset pihtaa... Tulee tosi paska fiilis itelleen kun torjutaan, enkö mä kelpaakaan kun olen viallinen ja voin vain lääkityksellä saada ovulaation...

Hei (iha)naiset!

Pahoittelut Kettulille!

Paranemisia Lumelle ja tsemppiä Gatusalle!

ON: kp 32/28 eikä edelleen Tätiä näkyvissä. Testejä en ole enää jaksanut tehdä, jos ei Täti tuu ennen ens keskiviikko niin testaile ennen pikkujouluja.

Heissan !

Minskille tsemppiä kovasti !!:Heartred Haleja täältä, välillä tuntuu pahalta mutta onneksi väliin mahtuu parempiakin päiviä.

Lumelle pikaista paranemista ! :Heartpink

Ja Gatusalle jälleen voimia , viimeisen rutistuksen lähetessä :Heartred

Täällä päästiin petipuuhiin , ekaa kertaa km jälkeen. Ja tiettekö tää nainen itki onnesta rakkaan kainalossa sen jälkeen :love7 Tuntui jotenkin, että on taas nainen ja kaikki on hiukan paremmin. Ai että mä rakastan tuota miestä !!! Tästä se taas lähtee uusi nousu :)

Mukavaa päivää kaikille :) Vaikka täällä ainakin tuulee ja sataa , mutta illalla hyvää ruokaa kynttilöitä ja rakkautta :wink

Meilläkin kyllä mies on se, joka sanelee tahdin, mut kun saa kyllä yleensä aina innostumaan (ja yleensä ollaan molemmat sitten väsyneitä tms., jos toinenkin on, niin ei oikeestaan koskaan tuu sellasta tilannetta, että toinen ei halua vaikka toinen ehottelee) ;) Toisaalta joskus saattaa mennä kuukauskin niin, ettei tapahdu mitään, jos kummankaan ei vaan tee mieli. Mut sitten taas on aikoja, että pupuillaan monta kertaa viikossa.

Etsijä: oon syöny 20mikrog pelkkää deetä ton mammavitskun lisäksi, mut täytyykin näköjään nostaa sit annostusta kunnolla. Kiitti vinkistä :)

Meilläki mies on se, joka yleensä tekee aloitteen. Nyt tuntunu tosiaan, että joutuu ite vonkaamaan, kun ei oo miehen alotteet osunu tähän ovikseen. Muuten aika samanlailla ku mitä Azalea sano, eli saattaa mennä pidempikin aika et ei tapahdu mitään ja sit välillä monta kertaa viikos. :)

Kp 15/28. Eilen illalla nukkumaan mennessä oli varmaan vartin ajan niin kovaa toispuolista kipua alavatsassa, ihan ku joku ois tunkenu puukkoo mahaan. Tais se munasolu irrota. Eilen oli välipäivä petihommista, tänään ois kyl hyvä pupuilla, jos saa miehen mukaan.

Meillä on kyllä aika vakkari että illalla unilääkkeeksi peitot heiluu päivittäin, joskus sitten innostutaan useammankin kerran. Varsinkin vapaapäivät on ahkeraa aikaa. Oviksen aikaan pitää päinvastoin vähän harventaa että tulis muutakin ku lämmintä ilmaa. Ja olen todella kiitollinen ettei kukaan pihtaa, kaksi edellistä suhdetta oli sellasia pihtariukkoja että piru heidät periköön!

Deetä mekin syödään 100mikroisia ympäri vuoden ja geleetä ja monivitoja lisäks.

Kuka kyseli sokeriherkuista, menee kyllä hyvin vähän jos ollenkaan. Joskus himoitsen karkkia mutta tulee niin nopeasti paha oho etten edes voi syödä paljon. Tietysti jos jossain on jotain kakkuja tarjolla niin toki hankin pahan olon itselleni :)

Lume, pikaista paranemista.

Pikkuminskin purkaukseen mulla olis ollut paljonkin sanottavaa kun se luin mutta nyt en enää puhelimella saa selattua sinne asti että mitä piti sanoa. Jotain se oli että samoja fiiliksiä ja täältä suosta noustaan vielä <3
Miltä sun ovistikut näyttää, mulla ollu nyt samaa puolikkaan väristä tasaisesti, ei ole vieläkään alkanut enempää tummua.. Ja mikä nyt on kp13 vai 14?

Mulla ollut kamala masis eilisen, urheilu ja hyvä ruoka ja rakkaani kainalo pelasti pahimmasta. Tänään vapaapäivä, lähden mökille juoksuttaa koiria ja sitte äitin kanssa kaupoille :)

Eiks meillä jellis oo Kp13 :) tähän asti on ollut 100% nega testejä, mut en lannistu ;)

Meillä kans heiluis peitot, vaikka kolmesti päivässä, mut pakko himmata ;) tää kierto jokatoinen taktiikalla :D

Angi: tervetuloa!
Mimi: Ompas kirjoitettu taas niin ajatellen potilasta! Voi hyvää päivää! !!

Gatusa: halaus sulle!!! Ihanaa!!!

Unicorn81: tervetuloa! Mulla kans 4 päivä cb vilkkuu... 10 päivää kalenterin mukaan menkkoihin ni kattoo tuleeko ovista ollenkaan.

Kiitos Lucky87! Mulla tänään kp 20 ja cb vilkkuu jo kuudetta päivää. Kerro saatko jossain vaiheessa sen pysyvän hymiön. Mä en oikein tiedä luotanko tuohon testiin enää. :)

Takaisin