Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lääkärissä käyty! :) ja siis tää mun kroppa edelleen jaksaa yllättää. Ekaksi ultrassa lääkäri totesi, että limakalvo on hyvä ja todella paksu. En kehannu sanoa että greippi mehua päivittäin olen juonut ja se todellakin näköjään vaikuttaa! Limakalvon perusteella kierto olisi kuulemma jo loppusuoralla. No sitten tutki eteenpäin ja näytti että täällähän on hieno 17mm johtofolli!! Jess! Käski jatkamaan oviksen tiluttelua vielä tämän viikon. Mut ihmetteli kyl tota limakalvoa ja follia samaan aikaan, et yleensä ennen ovista limakalvo näyttää kyllä erilaiselta...
Mä ja mun erikoinen kroppani. :)
Mut siis olen enemmän kuin happy näistä uutisista! :)

Hyvä muurahainen! Tästä tulee hyvä kierto :)

Mä kävin ostamassa apteekista siveydenpuutabletteja. Olin ihan unohtanut, että syön niitä ovikseen ja kiertoa tasaamaan O_o No nyt on koko arsenaali taas käytössä niin ehkä me päästään tositoimiin pian :)

Muurahainen jeee!! :) toi kuulostaa hyvälle. Nyt vaan hyödyntämään.

Tervetuloa kaikki uudet munkin puolesta :)

Freyja onnea hyvistä ultrakuulumisista<3

Mitäköhän mun piti muuta sano.. Ainenkin että plussia lisää +++

Täällä tänään rv 3+2 kohta saa testata! :D ei enää montaa yötä. Koulujuttuja nyt perjantaita varten josko ne pitää pään kurissa!

Mimmu millä nimellä noita tabletteja myydään? Jenkkilässä Vitex ja suosittu luteaalivaiheen apuri, mut en tienny että Suomestakin saa! Mulla on käytössä B6 vitamiini ja vadelmanlehtitee ja tuo siveydenpuu ( :grin ) täydentäis itsehoitoarsenaalin tappiinsa! Haluun kans :)

Millä nimellä sitä siveydensipulipuuta :) myydään? Hauska nimi aineelle jota syödään kun ollaan kaikkea muuta ku siveellisiä ;)

Aeria, mä en asu Suomessa... Mulla on femidoc agnuscastus 20 mg käytössä mutta tiedän, että ainakin ratiopharm valmistaa kanssa. Kannattaa kysästä apteekista. Mulla noiden syönti siirsi ovista pari päivää myöhemmäksi, kun oli ihan liian aikainen ja samalla pidensi liian lyhyttä kiertoa.

Siveydensipulipuu. laughing7 Mikahan se on englanniksi?

Syoko kukaan teista Royal Jellya? Yritetaan kaverille keksia kaikkia mahdollisia apuja, etta saataisiin plussa hanellekin.. :)

siveydenpuu eli chasteberry.

Katapultti, on meitä enemmäkin :) Ainakin Toffee on kanssa ulkomailla. Emmä tiedä uskallanko mä paljastaa missäpäin mä olen :p

Mä söin royal geleetä mutta siitä tuli niin kummallisia oireita, että jätin pois.

Tänään TAAS tämä fiilis :O

Liitteet

• 1418133184093.jpg
    1418133184093.jpg
    100.8 KB · Katsottu: 174
Moi ihanat!

Onnea kaikille plussanneille! Oliko Dikukin plussannut?? Jos oli, niin ihanaa! :Heartred

Gatusa, mikä siellä on tilanne?

Täällä pyörähti eilen uusi kierto käyntiin (Kai? Ota tässä nyt selvää, kun nykyään vuodan 1,5 viikkoa putkeen oviksen jälkeen ensin tiputellen ja sitten vielä menkat päälle). Eli poistakaa mut testaavien listasta ja tavataan jossain vaiheessa taas tuolla Raskaaksi 2015- ketjussa. Tai siis tietty toivon, että kaikki vielä plussaatte tämän vuoden puolella! :grin

Työtilanteen suhteen on jännät paikat (entisessä paikassa on huomenna viimeinen työpäivä ja ensi viikolla kuulen muutamista työhaastatteluista tuloksia). Siinä mielessä ei ole huono fiilis vaikka ei ihan saman tien tärppäisikään, on meillä vielä aikaa :) Olen myös miettinyt, että jos vakipaikan nyt saan niin mentäisiin ehkä kumeilla varuilta pari kk. En ehkä haluaisi raskautua ennen koeajan päättymistä :grin

Ihanaa joulun odotusta kaikille! Olette ajatuksissa vaikka en täällä pyörikään niin paljoa nyt :)

Muokattu viimeksi:
larissa tilanne on se että jos neiti ei ulkoista itteää tälle puolelle ni ens viikon lopppuolella käynnistetää lääkkeellisesti inshaAllah. tässä nyt niitä luomukikkoja kokeillaa vielä ootellessa mut ihana tietää kuitenki että ens viikolla joka tapauksessa inshaAllah tilanne etenee jollai keinolla.

No niin arvon leidit. Jätän tuon teidän tulkittavaksi. Itse en osaa sanoa tuosta puretusta CB testistä.
WP_20141209_007[1].jpg

Takaisin